lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Is dat een typfout bij Talpa? 64.000 toeschouwers?
en maduroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Nashje het volgende:
Neeee.
Trabelsi misschien niet, Grygera misschien niet, Sneijder misschien niet.
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.
Of er moet wel wat gebeurd zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnen
de samenvatting die ik net heb gezien vond ik rosales veel minder balverlies hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef kluivie het volgende:
Rosales is geblesseerd afgehaakt helaas weer zijn lies schijnt.....heel veel blessures voor dinsdag klote ....
iddquote:46. WISSEL AJAX. Ryan Babel vervangt Mauro Rosales en gaat aan de rechterkant spelen.
post dan niks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Als dat betekend dat hij heeft gescoord vind ik het prima!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Misschien een goedmakertjequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
Kom op zeg, hij doet gewoon erg achterlijk. Dat hij gewoon gaat juichen ofzo.quote:
1+1=2quote:
quote:
nou nou op stoomquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar die Charisteas is denk ik eindelijk op stoom
4 doelpunten nu in de competitie.
Maar wat nu met Rosenberg?
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellenquote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.
Waarom nou niet proberen met Charisteas - Rosenberg. Misschien klikt hetquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellendan worden die spitsen ook gek. het is gewoon kut nu. rosenberg komt echt nog wel op gang, heeft zijn tijd nodig
idd wel intikkers die hij voorheen bijna altijd miste.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |