Zo zou André het gewild hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:12 schreef static het volgende:
Dat rijmt.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:23 schreef static het volgende:
Ja, hallo, die reeks loopt hier, Tong.
Ik heb nog een lijntje met Dréquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Zo zou André het gewild hebben.
Uit respect voor Dré.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb nog een lijntje met Dré
en frank sinatra , shirly Bassyquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar dit concert is best goed. Vooral Danny de Munck of je nu wel of niet van zijn stijl houdt, zijn stem is echt heel goed!
Trouwens dat nummer " Adieu Adre" is niks anders dan de nederlandse versie van "What now my Love" van Elvis Presley
Nou, eerlijk gezegd vond ik het hele concert een aanfluiting. Het had het nét niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar dit concert is best goed. Vooral Danny de Munck of je nu wel of niet van zijn stijl houdt, zijn stem is echt heel goed!
Trouwens dat nummer " Adieu Adre" is niks anders dan de nederlandse versie van "What now my Love" van Elvis Presley
En vergeten een pijl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/2020/dscn58896pf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rachel en de kids treuren nog even na
Die wordt op ebay verkocht.quote:
Werd alsnog afgeschoten, toen keken ze geschrokken om, misschien nog eentje? Nee, nou was het echt op.quote:
Adieu Dréquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img271.imageshack.us/img271/8061/dscn58792bv.th.jpg]afbeelding][/URL]
De vuurpijlen met de as "set to go"
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/4896/dscn58823gy.th.jpg]afbeelding][/URL]
En daar gaat de eerste vuurpijl de lucht in
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/8151/dscn58859cb.th.jpg]afbeelding][/URL]
De fans in Ahoy vinden het prachtig
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/2020/dscn58896pf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rachel en de kids treuren nog even na
Jan buis heeft ruzie met rachel vandaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef Mastroianni het volgende:
Leuk, Jan Buis is een goede gitarist. Wat een aanfluiting dat hij vanavond niet stond te spelen.
Ruzie, waarom precies?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Jan buis heeft ruzie met rachel vandaar.
Het had te maken met de uitgave van de DVD van dat hele gebeuren in de Arena vorig jaar. Volgens mij wou hij een deel van de opbrengst.quote:
En die Rachel zegt, 'Nee, Hollywood Boulevard krijgt niks, omdat ..'?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het had te maken met de uitgave van de DVD van dat hele gebeuren in de Arena vorig jaar. Volgens mij wou hij een deel van de opbrengst.
Ik het geld nodig heb om de kinderen te onderhouden, want ze komen het niet aan de deur brengen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En die Rachel zegt, 'Nee, Hollywood Boulevard krijgt niks, omdat ..'?
Pfff..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik het geld nodig heb om de kinderen te onderhouden, want ze komen het niet aan de deur brengen.
Zoiets dacht ik
Heb een interview hem gelezen in Nieuwe Revu, geloof ik. Hij wilde dat z'n band gewoon betaald kreeg voor die avond, niet hijzelf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het had te maken met de uitgave van de DVD van dat hele gebeuren in de Arena vorig jaar. Volgens mij wou hij een deel van de opbrengst.
Moet ze eens wat minder dure Designerkleding voor ze kopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik het geld nodig heb om de kinderen te onderhouden, want ze komen het niet aan de deur brengen.
Zoiets dacht ik
Jan hoort ook bij de band. En hoe heet die toetsenist ook alweer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb een interview hem gelezen in Nieuwe Revu, geloof ik. Hij wilde dat z'n band gewoon betaald kreeg voor die avond, niet hijzelf.
Artikel Nieuwe Revuequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Screencaps.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef Brightie het volgende:
Hey ispy24 hoe kom jij aan die beelden?????
Morgenavond herhaling van Pulse op rtl7 om 20.30 !quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Brightie het volgende:
Verderrie...weer wat gemist...
Ze zullen wel geen goed woord overgehad hebben voor al die toestanden denk ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf je zo'n stuk, lees je het niet nog eens na.quote:Op zondag 25 september 2005 02:02 schreef Brightie het volgende:
Dit stuk vond ik in het gastenboek op de site van Hollywood Boulevard:
![]()
Even dit. Hoe de dood van Andre uitgebuit is was tegen zijn wens in. Hij wilde testamentair vastgelegd zijn as boven Noordwijk in een vuurpijl afgeschoten zien, vlakbij het hotel Huis ter Duin waar hij steeds vaker verbleef vanwege de echtscheidingsperikelen met zijn toekomstige ex. Andre was daar een geliefde gast en klapte vaak uit de school. De band die hij in dat hotel met een aantal medewerkers had werd steeds hechter. Het hotel werd zijn tweede huis, misschien wel zijn eerste, wanneer de druk van zijn huwelijk en terugkerende echtscheidingsdreiging te groot werd. Zijn laatste wens was Noordwijk, in intieme kring, zonder spektakel en uitgezongen te worden door zijn vaste bandleider en vriend. Dat Rachel die laatste wens een draai heeft gegeven toont beslist niet van respect. Begrijpelijk, in Noordwijk wist men veel en wel beter, dat staat niet in het boek... Voor wie het nog niet weet, de laatste wens van Andre is alsnog in vervulling gegaan. Een deel van zijn as is met 1 vuurpijl afgeschoten om 00.00 uur in de nacht van donderdag op vrijdag te Noordwijk. In bijzijn van dochter Natalie & zoon Melvin. Met de Blues erbij. Daarna is er nagepraat in het geliefde hotel waar de eenzame uren gesleten werden. Precies zoals Andre wilde, precies zoals het hoorde. Dat getuigt van werkelijk respect. Het ritueel op de pier van Hoek van Holland, live uitgezonden, was te genant voor woorden. Het leek een handeling die zo snel mogelijk afgeraffeld moest worden. Bij de negende vuurpijl leek het voor mevrouw Rachel al snel voldoende te zijn en draaide zij zich van de sterrenhemel af om zich met rasse schreden te begeven naar de kolonne van fotografen om haar oprechte verdriet met een groothoeklens voor eeuwig vast te kunnen laten leggen.Geen seconde van bezinning of letterlijk in alle rust stilstaan bij het afschieten van de as van Andre, gevangen in een sterrenregen. Grote schrik dan ook, toen nadat zij Andre voor de zoveelste keer de rug had toegekeerd, verstijfd stil bleef staan door de klap van de laatste 'vergeten' vuurpijl. Alsof er een boodschap door Andre werd afgegeven; Want zij belazerde mij zette voor poen mijn laaste wens opzij gelukkig is dat nu voorgoed voorbij ja ik weet ze belazerd mij Nu zit ik hierboven ze hebben hier zelfs ook een kroeg van de Engelen krijg ik bier genoeg "Hoe was het vuurwerk", was alles wat Jezus vroeg wat Jezus vroeg Ook zij belazerde mij zette voor Euro's mijn laatste wens opzij wachtte nog niet eens voor die 10 op rij ze belazerde mij ze belazerde mij Ooit staat ze voor me dan zeg ik haar wat jij met dat vuurwerk deed net als je boek dat klopte voor geen reet je beweerde, waar ik zelf niets van weet niets van weet Ja jij bedonderde mij voor jou geen plaats hierboven aan mijn zij rot hier maar op het is voorgoed voorbij want ik ben, hier eindelijk vrij Schrijf maar je eigen lied tot dat ieder je herkent en ziet dat is die handelaarster in verdriet die weduwevrouw, maakt geld van rouw maakt geld van rouw! *************** C.Right text G.L.B. alias P. Smeets *************** Geweldig Andre, hoe jij je laatste woord nam door die laatste pijl; Zie haar ware gezicht, ze kan nog niet eens tot 10 tellen... **************************************************
--------------------------------------------------------------------------------
Ik val alleen op de manier hóe ze dat heeft aangepakt. Te veel over háár ipv over de artiest André Hazes én zijn fans. Die laatsten komen er echt heel bekaaid vanaf. Ook haar ouders hadden beter op de achtergrond kunnen blijven, die voegden totaal niets toe, integendeel. En dan dat boek, dat had André zelf moeten schrijven. Zijn woorden kunnen háár woorden niet vervangen. André's incest-verhaal is in alle vertrouwen verteld en het is helemaal niet duidelijk of hij dat beschreven wilde hebben. Nu is het, als je de pers en de rechtszaken moet geloven, veel met modder gooien waarin de tegenpartijen geen weerwoord hebben. Ook heeft ze de andere kinderen van André en zijn vrienden niet netjes behandeld. Daar had ze vanaf moeten blijven. Van mij mag ze best geld verdienen maar de manier hoe ze dat heeft gedaan en nog zál doen bevalt mij niet en daar ben ik niet de enige in gezien de vele reacties. Hoezo met respect voor André? Dat heeft ze iets teveel uitgesproken waardoor dat woord een wrange bijsmaak heeft gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Joene het volgende:
ik snap werkelijk waar niet , waarom iedereen zich toch zo druk maakt om die rachel. Ook al is het totaal niet andre's stijl om op die manier "gebruikt" te worden. Het is haar keuze en zij zorgt er gewoon nog even voor dat zij en de kinderen nog even 1 keer flink geld verdienen en ook al is het over de rug van haar "echtgenoot" . Zij heeft er voor gezorgd dat de familie hazes eindelijk geld had want zonder mevrouw rachel had hazes geen rooie cent overgehouden aan alles wat hij heeft gedaan en of verdient zakelijk heeft zij alles op pootjes gezet. Ja nu buit ze het nog even uit maar ik kan haar eigenlijk geen ongelijk geven zou ik ms ook wel doen nog even wat centen meepakken.
Dat zijn jouw woorden héquote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:
Ook maar in een vuurpijl proppen dan...?
Dat is helemaal geen gek idee.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:
Ook maar in een vuurpijl proppen dan...?
Er komt vast een of andere stichting nog voor beginnende, Nederlandstalige artiesten, er komen nog grootste muziekfeesten in de HMH (of all places), de zogeheten Hazesdagen, het fonds Geef Dreetje Ook Een Beetje, en straks komen er limited edition pipetjes met as op de markt.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden hé
Zo bedoel ik dus niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoor net dat Rachel weer een nieuw Hazes-nummer op de markt wil gaan brengen!![]()
quote:Typisch André al toe aan tweede druk. [/b]
De tweede druk van het boek Typisch André ligt vanaf vrijdag in de winkels. Van de biografie zijn binnen twee weken bijna 50.000 exemplaren verkocht. Dat meldde de Hoornse uitgever Disky vrijdag.
Het boek is geschreven door de weduwe van de volkszanger, Rachel Hazes . De eerste druk van Typisch André verscheen op 23 september, de eerste sterfdag van de artiest. Het is al twee weken één van de bestverkochte boeken in Nederland.
quote:Rachel Hazes ontvangt award voor boek
Rachel Hazes ontvangt donderdag in het televisieprogramma 'Barend & Van Dorp' een award. Ze wordt geëerd omdat er 50 duizend exemplaren van haar boek 'Typisch André' over de toonbank zijn gegaan. Het boek bevat nooit eerder gepubliceerd tekst-, en beeldmateriaal over André Hazes, de overleden volkszanger met wie Rachel getrouwd was.
'Typisch André' is uitgebracht door platenmaatschappij Disky. Het is het eerste boek dat de maatschappij uitbracht. Feike Dijkstra van Disky stelt vast dat het gebruikelijk is in de muziekbranche dat een artiest geëerd wordt als zijn muziek goed wordt verkocht. "We vonden het wel een verdienste van Rachel dat ze 50 duizend boeken verkocht heeft, we vinden dit wel een award waard", zegt Dijkstra.
en ik kots haar nu al uitquote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zit nu dus op Talpa bij BvD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |