quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Falco yvonne het volgende:
[..]
Ook trouwens apart om voor de uitslag al van jou te weten, dat mijn sollicitatiemail kansloos was.
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagtquote:
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.
quote:Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
quote:
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Phff, Ryan3 dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Hoor je de buzzer?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Ik zag je mail en moest lachen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Wat maakt Ryan3 geschikter dan pberends?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
Let je wel even op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef Pool het volgende:
[..]
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.![]()
Interessant...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16
Psst het was geen grapje van Yvonne, maar echt serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Argento het volgende:
[..]
Interessant...
Kan ik ook op Pool stemmen of is hij ook ´rest´?
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3. Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
Ik en grapjes???/quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!
WELKE keuze???quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezen). Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
nvm, iig gefelictieerd met de nieuwe Mod.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
WELKE keuze???
Jouw zelfbenoemde keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |