Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?quote:
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij toch ook als ze de opdracht niet halen? (Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zat te twijfelen hoor..)
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter isquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Ik vergis me. Ik zat in het verkeerde topic te posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?
hehe, dat waren ze bij zijn vorige geheime opdracht ookquote:
Ik was er blij mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
Brrrr..... Die was groot.quote:
Nu snap ik het nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerd
en als ze stiekum roken en BB ziet het (wat altijd zo is natuurlijk) dan is de week opdracht verpest
ik zit het net te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter is![]()
niets persoonlijks, weekopdracht mislukt voor de hele groepquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
Oldbie-verslagen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
voor zover mij bekend geen extra straf (behalve dan zeer waarschijnlijk genomineerd worden door de andere ivm niet slagen van de week opdrachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef schatje het volgende:
De bewoners van BB3 in het luxe gedeelte hadden het pas goed. Die mochten iedere dag gewoon bestellen wat ze wilden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |