quote:
Ik zet je gewoon bij misschien, of je dat nu wilt of niet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
Hmmm tis een zondag, ligt aan mijn handbal...
ik zeg al zoveel af dat ik dat maar even moet laten nu
en misschien kan ik niet eens door een familieweekend.
maar wil wel
Bij misschien is niet bij zeker Subquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zet je gewoon bij misschien, of je dat nu wilt of niet!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij misschien is niet bij zeker Sub
is primaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zet je gewoon bij misschien, of je dat nu wilt of niet!
Zal ik je in de lijst zetten?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
Klinkt wel ok. Een behoorlijk polarisatiefiltertje ofzo zou dus wel moet lukken.
Ik overweeg me ook eens aan te sluiten bij een meet.
Zoals?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet al een aantal leuke dingen waar ik nog naar op zoek ben!
quote:
komt vast goed, ik weet ook lang niet allesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef Loontjah het volgende:
Ja ik wil ook wel mee, maar ik ben echt een n00b erin... wil iemand mij dan begeleiden
Er komen genoeg mensen mee die er genoeg van af weten om je te begeleiden, maak je daar maar geen zorgen over!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef Loontjah het volgende:
Ja ik wil ook wel mee, maar ik ben echt een n00b erin... wil iemand mij dan begeleiden
Ik vind het groothoek genoeg. Nog korter wil ik niet, omdat je het dan niet meer full-frame kunt krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja da's een minolta only site
maar zo UWA is 16-17 mm toch niet?
Dat scheelt een heel stuk inderdaad, en een 28 mm objectief heb ik al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
mja okee, mijn 18 mm is *eigenlijk* ook 28... dat scheelt wel behoorlijk
Zo eentje heb ik nog in de kast liggen. Deze zat aan een X700 vast die ik een in 2003 in houten kocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Motor Drive 1
[afbeelding]Voor de rest kijk ik uit naar kleine dingetjes, gebruiksaanwijzingen, een draadontspanner, en wat ik nog meer voor leuks tegenkom!
Plaatjes van www.rokkorfiles.com
Hoop gedoe, lang verhaal....kijk eens op http://www.fotofanforum.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:55 schreef Kermit77 het volgende:
Wie weet waar Ouwesok gebleven is (ik ben al een hele tijd hier niet meer geweest maar hij lijkt wel verdwenen)
quote:
Mijn ouders zijn die dag tig jaar getrouwd...ik moet ff kijken of ze dan niet iets " gezelligs" hebben bedachtquote:
Dat is gaaf zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:55 schreef Kermit77 het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik nog in de kast liggen. Deze zat aan een X700 vast die ik een in 2003 in houten kocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
Ik kom waarschijnlijk naar Houten met een paar mensen van m'n fotografievereniging! Extra gezelligheid!
Is gebeurd!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:57 schreef pirke het volgende:
Gaan er mensen uit Groningen (of omgeving)? Ik krijg dan wel 40% korting op de NS, maar dat blijft prijzig, misschien dat we samen kunnen reizen?
Zet mij dus maar op misschien
quote:Toegangsprijs voor FOTOGRAFICA- leden, 65+ en kinderen ¤ 1,50 en voor het overige publiek ¤ 4,00.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik haak afDe planning loopt iets te vol de laatste tijd
*fout gepost.quote:
12:30 is prima, dan loop ik tenminste ook niemand mis als ik voor 11 uur te laat was ..quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het wel een leuk alternatief, wat vind jij ervan Yonielo? We kunnen ook nog altijd bij het begin afspreken als je wilt hoor, zijn vast wel meer mensen die dat willen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon ga en wel zie wie ik tegenkom...
Aha, jij kijkt dus vooral onder de tafels nu, in de rommeldozen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, morgen weer vroeg op dus
ff wat reserve lensdopjes scoren en zo
Weet ik veel, heb nu ff geen behoefte aan geld voor camera's en lenzen. Als het lukt, zal een 58 mm polafilter wel mijn duurste aanschaf worden morgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aha, jij kijkt dus vooral onder de tafels nu, in de rommeldozen?
En mensen te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
naah het lijkt me eigenlijk sowieso leuk om tussen zoveel fotospulletjes rond te lopen
pff dan ga ik wel in Utrecht op een terrasje zittenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |