ik zou wel telefoonnummer vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef PDOA het volgende:
Ik zou ook geen media verkopen aan iemand de Kinky_Queen heet.
Ik zou sowieso geen media verkopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zou zowieso geen media verkopen
Ook het aantal DVD's gezien wat hij heeft?quote:
w'rom is ie nou ineens zijn cd kwijt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Lucille het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap. Je gaat naar de Media Markt toe en kijkt bij de balie of er nog DVDs liggen met iemands naam er op, bijvoorbeeld kinky queen. Vervolgens stap je op die baliemedewerker af en zegt "hoi, ik ben kinky queen en ik kom een DVD ophalen die apart was gelegd voor me". Baliemedewerker kijkt bij de DVDs en vindt de DVD met kinky queen er op. Je betaald, opent de DVD box en breekt de DVD in stukken. "Wat doe je nou" vraagt de baliemedewerker? "Nou gewoon, ik breek hem in stukken, ik heb hem betaald dus wat is het probleem?". Baliemedewerker en omstanders snappen er geen reet van. En bovendien is de echte kinky queen die CD dus kwijt. Whehehehehe, en dat voor maar 9 euro.
juist daarom, wel allerlei dure criterion versies bezitten, en dan ineens moeilijk doen over 3 euro ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ook het aantal DVD's gezien wat hij heeft?
Nou, lachuh man! Kei grappig die Lucille!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Lucille het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap. Je gaat naar de Media Markt toe en kijkt bij de balie of er nog DVDs liggen met iemands naam er op, bijvoorbeeld kinky queen. Vervolgens stap je op die baliemedewerker af en zegt "hoi, ik ben kinky queen en ik kom een DVD ophalen die apart was gelegd voor me". Baliemedewerker kijkt bij de DVDs en vindt de DVD met kinky queen er op. Je betaald, opent de DVD box en breekt de DVD in stukken. "Wat doe je nou" vraagt de baliemedewerker? "Nou gewoon, ik breek hem in stukken, ik heb hem betaald dus wat is het probleem?". Baliemedewerker en omstanders snappen er geen reet van. En bovendien is de echte kinky queen die CD dus kwijt. Whehehehehe, en dat voor maar 9 euro.
WAAR KEN IK DIE AVATAR TOCH VANquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
juist daarom, wel allerlei dure criterion versies bezitten, en dan ineens moeilijk doen over 3 euro ofzo
klik eens op die link in z'n sig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:41 schreef _evenstar_ het volgende:die dvd collectie waar kinky mee pimpte is van een duutser
zou die willen dat die van hem was
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ownee! Wel 3 of 4 euro meer!
Dat heb je al terugverdiend met de tijd dat je niet naar Utrecht gereist zou hebben.
als ik nou link naar een vette ferrari is die ferari dan ook van mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
klik eens op die link in z'n sig!
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:56 schreef Zwaardvis het volgende:
hmmmm, dat is een fokker geweest*zoekt even topic*
DVD SlowChat #4: En we gaan weer vrolijk verder.... Ergens iets verderop staat een soortgelijk verhaal namelijk.
Vergelijk jezelf nou eens een keertje niet met anderen sunquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
4 euro besparen op Christianne F. Jij zou zeker ook hebben afgedongen als je haar 20 jaar geleden achter Bahnhof Zoo had gevraagd om je te pijpen
Sjesus, hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
4 euro besparen op Christianne F. Jij zou zeker ook hebben afgedongen als je haar 20 jaar geleden achter Bahnhof Zoo had gevraagd om je te pijpen
Ja, toevallig hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
KQ![]()
Had Mikey nou laatst ook niet zo iets meegemaakt?
Alleen bij Mikey was het verhaal nou net een klein beetje andersquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef XiChico het volgende:
Haha, jij heet kinky_queen in het echt. Haha.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
KQ![]()
Had Mikey nou laatst ook niet zo iets meegemaakt?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Lucille het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ee hele dag lol voor 9 euro: priceless
Matig op z'n hoogst jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Lucille het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef Croga het volgende:
[..]
Nou, lachuh man! Kei grappig die Lucille!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |