Shit, dan moeten we dus snel Koné gaan naturaliseren......en heel snel, voor het te laat is ow wacht...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Salomon Kalou wil natuurlijk voor Oranje uitkomen, omdat hij de concurrentiestrijd met Arouna Koné gaat verliezen en bij Ivoorkust bankzitter wordt. Niet aan meewerken, Rita!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Salomon Kalou wil natuurlijk voor Oranje uitkomen, omdat hij de concurrentiestrijd met Arouna Koné gaat verliezen en bij Ivoorkust bankzitter wordt. Niet aan meewerken, Rita!
Salomon Kalou en Arouna Koné in de spits, Ivoorkust blij, wij blij, Rita Verdonk blij. Best gelopen!quote:Kalou mist mogelijk cruciaal duel Ivoorkust
Bonaventura Kalou dreigt de interland van Ivoorkust met Sudan te moeten missen. De aanvoerder van Ivoorkost kampt met een liesblessure, die hij afgelopen weekend in de competitiewedstrijd tegen FC Nantes opliep.
Ivoorkust speelt zaterdag tegen Sudan. Die wedstrijd is voor de Afrikanen de laatste kans op een WK-ticket. Daarnaast zal Ivoorkust geholpen moeten worden door Egypte, dat op bezoek gaat bij Kameroen. Indien Egypte minimaal gelijkspeelt en Ivoorkust weet te winnen, zal Ivoorkust zich direct plaatsen voor het WK.
Dat kan misschien zo zijn - maar als dat zo is mag coach Verdonk dat opgeven als reden. Ze mag gewoon wel aangeven waarom ze nu niet de officiele adviezen overneemt - in tegenstelling tot eerdere gevallen wanneer ze wel de officiele adviezen wel overnam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer in de winterstop Feyenoord helemaal is teruggevallen en clubs uit Italië, Spanje, Portugal of Frankrijk interesse tonen in Salomon Kalou, vergeet hij dat Nederlands paspoort direct en is hij vertrokken uit ons land. Zijn zaakwaarnemers hebben het goed gezien, dat Salomon Kalou mét Nederlands paspoort beter in de markt ligt, dan zonder, maar daar moet Rita niet aan meewerken!
Kut! Maar gelukkig duurt het nog een paar maanden, voor het WK begint.quote:Salomon Kalou kiest niet alsnog voor Ivoorkust
Salomon Kalou geeft niet toe aan de verleiding zich beschikbaar te stellen voor Ivoorkust, nu zijn vaderland zich geplaatst heeft voor het WK. De aanvaller van Feyenoord zet de strijd om een Nederlands paspoort voort.
'Hij zal niet voor Ivoorkust gaan spelen', benadrukt Kalou’s zaakwaarnemer Jan de Visser tegenover de GPD-bladen. 'Toen Salomon de procedure om Nederlan-der te worden startte, een jaar geleden, stond Ivoorkust er ook goed voor in de kwalificatie. Dus als het alleen om het WK zou gaan, had hij toen ook voor zijn land kunnen gaan spelen. Zijn keuze is niet voor één WK, voor één maand.'
De twintigjarige aanvaller, wiens oudere broer Bonaventure wel voor Ivoorkust uitkomt, hoopt er op het WK met Oranje bij te zijn. Bij minister Rita Verdonk ving hij bot maar voor de rechter hoopt Kalou alsnog in aanmerking te komen voor een versnelde naturalisatieprocedure. Bondscoach Marco van Basten heeft al toegezegd hem bij het Nederlands elftal te halen.
bronquote:Geplaatst op 11-10-2005 10:19
Rechter verleent Kalou voorrang
GPD
DEN HAAG - De rechtszaak van Feyenoord-spits Salomon Kalou tegen minister Rita Verdonk van vreemdelingenzaken wordt door de bestuursrechter met voorrang behandeld.
De advocaten van de 20-jarige Ivoriaan hebben de Rotterdamse rechtbank kunnen overtuigen van het 'spoedeisend belang' van de zaak. Die dient nu op 25 november. Kalou stapte naar de rechter, nadat Verdonk tot twee keer toe zijn aanvraag tot versnelde naturalisatie had afgewezen.
Advocaat J. Kroes van de speler is blij met het besluit van de rechtbank. ,,Dat de zaak snel moet worden behandeld, lijkt me duidelijk, met het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland voor de deur."
Volgens de rechtbank in Rotterdam wordt er wel vaker voorrang verleend wegens een spoedeisend belang. Dan moet gedacht worden aan iemand die een verblijfsvergunning nodig heeft om in Nederland te kunnen studeren terwijl zijn opleiding op korte termijn begint. Of iemand die bij de bevalling van een familielid wil zijn.
De rechtszaak volgt twee maanden nadat Kalou beroep had aangetekend bij de rechtbank. De normale procedure duurt gemiddeld zes maanden tot een jaar. Een positief besluit van de rechter zou in dat geval voor Kalou waarschijnlijk te laat zijn gekomen om nog voor Nederland in actie te komen op het WK.
Het kamp-Kalou zegt nog geen beslissing te hebben genomen over het oproepen van getuige-deskundigen. Eerder zinspeelden de advocaten van de Ivoriaan daar wel op. Zo noemden ze als mogelijke kandidaten bondscoach Marco van Basten, Johan Cruijff en de Maastrichtse hoogleraar Nationaliteitsrecht Gerard-René de Groot.
John de Wolf voor 1 keer laten terugkomen bij Feyenoord. Probleem opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Van mij mogen ze hem de vernieling intrappen, Salomon Kalou met Oranje op het WK in Duitsland? Dan is het interlandvoetbal helemaal verpest, dan verdwijnt mijn laatste stukje binding met Oranje.
Klinsmann begrijpt het helemaalquote:Jurgen Klinsmann is niet van plan contact op te nemen met Bayern Munchen-verdediger Valerien Ismael. De Franse verdediger heeft al meerdere keren aangegeven graag voor de Duitsland in actie te komen op het WK 2006, maar de Duitse bondscoach zal geen beroep op hem doen.
“Ik wacht op een telefoontje van Jurgen Klinsmann,” aldus Ismael tegenover Football Italia. De 30-jarige verdediger speelt nu voor het derde seizoen in Duitsland en kan in aanmerking komen voor de Duitse nationaliteit.
“Dat telefoontje zal helemaal nooit komen. Het is een goede voetballer, maar hij heeft geen directe relatie met Duitsland,” reageert Klinsmann.
Ja, die selecteert gewoon een genaturaliseerde Braziliaan, een genaturaliseerde Zwitser en 2 geboren Polen voor de laatste interland van der Mannschaftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klinsmann begrijpt het helemaal
Asamoah was niet geselecteerd bij mijn weten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
En Asamoah.
Overigens, wie is volgens jou de genaturaliseerde Braziliaan dan, aangezien Kuranyi uit 3 landen mocht kiezen.
Is het echt nodig om na elke reactie van een ander in dit topic steeds weer te reageren met niets zeggende one- of two-liners waarin je jezelf continue blijft herhalen en je absoluut geen (nieuwe) inhoudelijke argumenten, meningen of nieuwsfeiten aandraagt? Ik geloof dat de helft van de posts in dit topic zo'n beetje van jou is onderhand en de laatste 20 dragen geloof ik al niet meer bij aan de discussiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker belangrijk wat Duitsland (of België of Zwitserland) doet, wij hebben geen spelers van buitenaf nodig. We kunnen het zelf wel redden, zoals we altijd hebben gedaan.
Als iemand een vergelijkbare situatie aandraagt uit Duitsland, en de bijbehorende reactie van de Duitse bondcoach dan zijn dat dingen die betrekking hebben op de discussie en die nieuws- en opiniewaarde hebben. Als er dan vervolgens op gewezen wordt dat dezelfde Klinsmann A zegt en B doet dan is dat ook relevant. Dit soort posts bijvoorbeeld voegen daarentegen niets toe, zeker niet als je al duizend keer hebt laten weten hoe je over de zaak denkt:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Excuses Sack_Blabbath, maar je moet mijn niets zeggende one- of two-liners waarin ik mijzelf continue blijf herhalen en absoluut geen (nieuwe) inhoudelijke argumenten, meningen of nieuwsfeiten aandraag zien als nieuwe inpulsen, waardoor ik hoop dat de discussie weer nieuw leven ingeblazen wordt. Daarentegen vind ik het niet relevant of Duitsland nu één, twee of meer genaturaliseerde voetballers opstelt in haar oefeninterlands, dat draagt toch ook niets bij aan de discussie rondom Salomon Kalou?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat heb ik er voor over. Laat Boulah hem voor die tijd maar door tweeën schoppen, de landverrader.![]()
Daarnaast heb je ook best nuttige dingen aangedragen in dit topic en heb je ook best leuk meegediscuseerd. Maar je laatste rits posts zijn allemaal loze posts die eigenlijk alleen maar herhalen dat je Kalou er niet bij wil hebben. Dat weten we zo onderhand wel. Als je de discussie echt nieuw leven wil inblazen, wat mij best een mooi streven lijkt, dan moet je dat doen door met nieuwe informatie te komen. Of om je mening stevig te onderbouwen, en dat doe je niet met posts van 1 of 2 zinnen. Daar heb je toch echt een paar alinea's voor nodig met feiten, stellingen en argumenten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Van mij mogen ze hem de vernieling intrappen, Salomon Kalou met Oranje op het WK in Duitsland? Dan is het interlandvoetbal helemaal verpest, dan verdwijnt mijn laatste stukje binding met Oranje.
Ik kan me op zich wel redelijk hierin vinden. Hoewel ik niet zo fel tegen Kalou in Oranje ben. Ik zit ook niet echt te wachten op een vreemdelingenlegioen a la Duitsland/Belgie. Maar ik denk ook wel dat Kalou, zeker op termijn, een meerwaarde voor het Nederlands elftal is. En als hij net de ontbrekende schakel is die ons de wereldtitel bezorgd dan sta ik gewoon op de bank te juichen voor hem. Maar aan de andere kant deel ik ook wel je mening dat ie eigenlijk niet zo veel te zoeken heeft in het Nederlands elftal. Het moet wel het Nederlands elftal blijven. Geen willekeurige vreemdelingen elftal. Maar goed, dat is mijn mening, de wetgeving is anders. En ik vind dat regels en wetten belangrijker zijn dan persoonlijke sympathieen of antipathieen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef M0NTANA het volgende:
-knip-
quote:Salomon Kalou: 'Ivoorkust lonkt'
Salomon Kalou kiest mogelijk alsnog voor Ivoorkust. De Feyenoorder zei tegenover de GPD-bladen dat het Afrikaanse land geen gesloten boek is, ondanks het feit dat hij dolgraag met Oranje naar het WK wil.
De druk uit Ivoorkust mist zijn uitwerking niet op Kalou. De aanvaller voelt zich meer en meer geroepen alsnog voor zijn geboorteland te kiezen. "De beslissing om Nederlander te worden is er nog steeds, maar alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust vragen me om voor Ivoorkust te spelen. Dat maakt het moeilijker."
De definitieve beslissing van Kalou laat nog zeker enkele weken op zich wachten. Op 26 maart buigt de bestuursrechter in Rotterdam zich over de naturalisatiezaak. Als hij de Ivoriaan in het gelijk stelt dan gaat de zaak voor advies naar de Raad van State, waarna minister Verdonk het laatste woord heeft.
Didier Drogba?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
In de vorm waarin Salomon Kalou nu verkeert, is hij derde spits achter Arouna Koné en Aruna Dindane.
Marco van Basten is motorisch intellectueel hoogbegaafd zeggen ze dan, beetje jammer blijft het.quote:Van Basten getuigt in rechtszaak Kalou
ROTTERDAM - Bondscoach Marco van Basten zal vrijdag als getuige optreden in een rechtszaak die Feyenoord-voetballer Salomon Kalou heeft aangespannen tegen minister Verdonk (integratie en vreemdelingenzaken). Dat meldt de website van de Rotterdamse club. De Afrikaanse aanvaller is in beroep gegaan tegen de afwijzing van zijn verzoek tot versnelde naturalisatie.
Van Basten is vanaf het begin voorstander geweest van versnelde naturalisatie van de 20-jarige Ivoriaan. De bondscoach had, net als Johan Cruijff, schriftelijk verklaard dat Kalou een verrijking zou zijn voor het Nederlandse voetbal. Ditmaal komt Van Basten persoonlijk getuigen. Kalou wordt verder ondersteund door professor G.R. De Groot van de Universiteit van Maastricht die als deskundige zal optreden.
Het eerste verzoek van Kalou om versneld een Nederlands paspoort te verkrijgen werd afgewezen. Omdat het bezwaar tegen de afwijzing eerder ongegrond werd verklaard dient vrijdag voor de bestuursrechter van de Rotterdamse rechtbank het beroep dat de voetballer aantekende. Zowel de advocaat van Kalou, als de advocaat van de staat zullen dan hun pleidooi houden. Een uitspraak volgt dan circa vier weken later.
Ja of het ligt aan jouw intellectueel niveauquote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is motorisch intellectueel hoogbegaafd zeggen ze dan, beetje jammer blijft het.
idd, heeft lang niet gescoord.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
De prestaties van de afgelopen weken laten zien dat Verdonk gelijk heeft
Toch wel opmerkelijk dat Kalou, zo jong, blijkbaar makkelijk ingepast kan worden in het elftal voor Duitsland.quote:Van Basten: WK-ticket voor Kalou
Uitgegeven: 25 november 2005 10:51
Laatst gewijzigd: 25 november 2005 11:08
ROTTERDAM - Feyenoorder Salomon Kalou is, indien in het bezit van een Nederlands paspoort, zeker van een plaats in de selectie van Oranje voor het wereldkampioenschap voetbal, komende zomer in Duitsland. Dat bevestigde bondscoach Marco van Basten vrijdag voor de rechtbank in Rotterdam op een directe vraag van bestuursrechter A. van 't Laar.
"Salomon is een uitzonderlijk talent met bijzondere kwaliteiten. Hij kan in een kleine ruimte met weinig tijd de juiste oplossing vinden. Voor hemzelf en voor zijn ploeggenoten. Hij kan het verschil maken. Arjen Robben kan dat ook. Maar we zijn te veel afhankelijk van hem. Als hij is geblesseerd, hebben we vrij veel moeite om te winnen van zwakkere tegenstanders. Daarom willen we heel graag Kalou naar het WK meenemen", betoogde Van Basten.
WK-ticket
Die benadrukte daarna op verzoek van de bestuursrechter nog eens duidelijk dat er absoluut een WK-ticket voor de Feyenoorder klaarligt.
De bondscoach van Oranje was door het Kalou-kamp als getuige-deskundige opgeroepen in de zaak die de spits uit Ivoorkust tegen minister Verdonk heeft aangespannen. De 20-jarige Afrikaan, vrijdag aanwezig bij de rechtszitting, wil via een versnelde naturalisatieprocedure in aanmerking komen voor een Nederlands paspoort. Daardoor zou hij met Oranje kunnen deelnemen aan het WK.
Verdonk
Verdonk wees eerder dit jaar twee keer een verzoek van Kalou af. Volgens de bewindsvrouw voldoet de Ivoriaan niet aan alle voorwaarden. Verdonk is van mening dat de aanvaller van Feyenoord de normale procedure moet doorlopen, waarbij buitenlanders pas na vijf jaar het Nederlanderschap kunnen verkrijgen. Dat betekent voor Kalou, die in 2002 naar Rotterdam kwam, dat hij pas in 2008 over een paspoort kan beschikken. Volgens Verdonk is Kalou jong genoeg om daarop te kunnen wachten.
De minister vindt dat de Feyenoorder nog te weinig is ingeburgerd. Ze is bovendien bang dat Kalou snel naar een grote buitenlandse club vertrekt zodra hij in het bezit is van een Nederlands paspoort. Volgens J. Kroes, de advocaat van Kalou, is daarvan geen sprake. "Salomon heeft geen intenties om naar het buitenland te gaan. Hij wil wel graag de Nederlandse nationaliteit.
Verhuizing
Als hij die niet krijgt, kan hij echter niet uitsluiten dat hij voor een ander nationaal elftal gaat spelen. Maar dat heeft met een verhuizing naar het buitenland niets te maken."
Versnelde naturalisatie is mogelijk als sprake is van een bijzonder geval en van een gewichtig Nederlands belang. Naast Van Basten en diens leermeester Johan Cruijff ("Kalou zorgt voor een enorme kwaliteitsimpuls") vinden ook de Tweede Kamerleden Nawijn (Groep-Nawijn), Marijnissen (SP) en Bos (PvdA) dat de jonge Feyenoorder een verrijking is voor het Nederlandse voetbal.
Sportief belang
Staatssecretaris Ross (Sport) ziet eveneens het sportieve belang. Haar positieve advies legde Verdonk evenwel naast zich neer.
Volgens de bewindsvrouw is het Nederlands elftal nog niet afhankelijk van Kalou. "Het is niet aannemelijk dat hij nu al een grote bijdrage kan leveren aan Oranje", schreef Verdonk in mei aan de advocaat van de voetballer. Die opmerking werd in de Nederlandse voetbalwereld met enige hoon ontvangen. Volgens waarnemers ging Verdonk met deze uitlating op de stoel van bondscoach Van Basten zitten.
bron: www.nu.nl
En gaat Van Basten niet op de stoel van Verdonk zitten dan?quote:Volgens waarnemers ging Verdonk met deze uitlating op de stoel van bondscoach Van Basten zitten.
Wellicht beter een duidelijke "NON" voor Salomon Kalou, aangezien hij de Nederlandse taal niet machtig is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef DeTolk het volgende:
Hoe vaak wil Salomon nu "NEE" horen van Verdonk?
Daarom speelt Rafael in Jong Duitsland en spelen Kuranyi, Asamoah wel onder hem.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klinsmann begrijpt het helemaal
Wel raar dan dat MvB keihard naar voren brengt dat Kalou een WK-ticket krijgt als hij genaturaliseerd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten MOET dit ook wel verklaren om zijn getuigenis van belang te maken, maar het zegt niets over een eventuele daadwerkelijke selectie. Als buitenspeler wil (en kan) Salomon Kalou niet spelen bij Feyenoord, dus ook in Oranje zal hij in aanmerking moeten komen voor de spitspositie. Met Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay en Dirk Kuijt heb je daar gewoon simpelweg betere alternatieven en ook Patrick Kluivert, Klaas-Jan Huntelaar en Jan Vennegoor of Hesselink komen daar (mits in vorm) nog voor in aanmerking.
Marco van Basten wil de mogelijkheid hebben Salomon Kalou te selecteren, maar in de vorm waarin de Feyenoord-spits verkeert, zou hij NIET worden geselecteerd door San Marco, daar ben ik van overtuigd.
Dat thuisland is gewoon Nederland...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Maar wat mij betreft mogen Hersi, John, Boateng ook voor hun thuisland uitkomen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom?
Omdat ze zelf aangegeven hebben te twijfelen voor Nederland uit te komen, waaruit ik concludeer, dat ze geen vaderlands-gevoel hebben bij Nederland. Ditzelfde geldt voor Kalou, die alleen uit puur commerciële redenen onze trots Oranje wil uitbuiten.quote:
Ik heb anders nog nooit gehoord of gelezen dat Boateng en John hebben getwijfeld tussen Ghana/Liberie en Nederland, volgens mij zuig je dat uit je duim. En volgens mij was het van Hersi ook alleen een hersenspinsel omdat ie toch weinig kans maakt om ooit voor oranje uit te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Omdat ze zelf aangegeven hebben te twijfelen voor Nederland uit te komen, waaruit ik concludeer, dat ze geen vaderlands-gevoel hebben bij Nederland. Ditzelfde geldt voor Kalou, die alleen uit puur commerciële redenen onze trots Oranje wil uitbuiten.
Een Kalou in bloedvorm zou aan de rechterkant wat toe kunnen voegen, als vleugelspeler. Op links ook als Robben een knipperlicht-fitheid houdt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
En daarbij, we hebben toch veel betere Nederlandse spitsen rondlopen?![]()
Kalou is gewoon not done. Al was hij zo goed als Maradonna/Ronaldinho/Romario.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Een Kalou in bloedvorm zou aan de rechterkant wat toe kunnen voegen, als vleugelspeler. Op links ook als Robben een knipperlicht-fitheid houdt.
amenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:22 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Die Van Basten komt zo toch ook niet meer geloofwaardig over door de beste Nederlandse voetballers dadelijk thuis te laten voor een asielzoeker.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Nee, maar het gaat er mij om dat er NEDERLANDERS in het NEDERLANDS elftal staan en dat we niet allemaal met onze stomme kop achter een balartiest met een werkvergunning aan moeten gaan rennen. Daarnaast hebben al die andere asielzoekers net zoveel rechten als Kalou en dus moet hij ook maar even wachten op het Nederlandse paspoort. En met 1 goede speler wordt je trouwens ook geen Wereldkampioen hoor. Als Vlaar weer eens van dit stomme ballen kopt of niet oplet, dan verlies dus net als tegen Italie hoor.
Kalou is geen asielzoeker..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:22 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Wat mij betreft heeft die Verdonk helemaal gelijk. Hij heeft een werkvergunning en mag gewoon werken hier in Nederland, maar voor de rest moet ie ook gewoon wachten net als al die andere asielzoekers en illigalen.
Die Van Basten komt zo toch ook niet meer geloofwaardig over door de beste Nederlandse voetballers dadelijk thuis te laten voor een asielzoeker.
Rot toch op. Dat 'probleem' aan de rechterkant is een probleem van het Nederlands elftal. Dan ga je op zoek naar een oplossing daarvoor binnen de +/- 1 miljoen voetballende Nederlanders die er zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef LuukBes het volgende:
Hij moet het probleem aan de rechterkant voorin oplossen. Dat is nu al zo vaak tussen de regels door gezegd. Cruijff zei het nog bij Barend en van Dorp. Hij wordt in Oranje de rechterspits.
Het is makkelijker om dan bij een goeie club in een ander Europees land aan de slag te kunnen. Daar is het hem om te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
Kijk voor mij is het helemaal geen probleem als mensen van nationaliteit veranderen. Maar als Kalou Nederlander wordt, hoop ik dat om meer redenen gaat dan alleen het feit dat Nederland beter is.
Dan had ie beter naar Duitsland kunnen gaan, was ie nu Europeaan geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het is makkelijker om dan bij een goeie club in een ander Europees land aan de slag te kunnen. Daar is het hem om te doen.
Duh, denk je dat ze dat niet gedaan hebben. Wake up. Jij wil spelers als v.d. Meyde, Denneboom, v.d. Bergh, de Ridder, Wooter en Cairo zeker hebben daar. Er is geen goeie rechterspits beschikbaar, op enige afstand van de benodigde kwaliteit is Castelen beschikbaar. Maar als specifieke buitenspelers geen rendement opleveren dan laat ie ze erbuiten, en zet ie een type Kuyt of Meerdink erneer, teamspelers met werkersmentaliteit. Hij heeft liever iemand die het in zich heeft op rechts ook een man te passeren. Kalou dus. Logisch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Rot toch op. Dat 'probleem' aan de rechterkant is een probleem van het Nederlands elftal. Dan ga je op zoek naar een oplossing daarvoor binnen de +/- 1 miljoen voetballende Nederlanders die er zijn.
Kan mij dat nou schelen hoe ie uitziet en wat voor NL's ie spreekt, als ie maar met zijn hart wil vlammen voor NL's elftal en iets extra's toevoegt. Alles moet wijken voor het WK. Met hem erbij heb je 2 sterke vleugels, en meer paniek qua dubbele dekking voor de tegenstanders. Krijgt Ruud ook eens wat ruimte om zijn enige kwaliteit te laten zien in de punt.quote:Als je dan een of andere Ivoriaan wilt naturaliseren die totaal geen band heeft met dit land, geen woord Nederlands spreekt maar het wel geweldig zou uitkomen om een Nederlands paspoort te krijgen zodat hij volgend jaar lekker in Engeland aan de slag kan....... dan heb je gewoon een steekje los
We zijn toch geen 3e rangsvoetballand als Quatar ofzo dat allerlei mensen moet kopen + naturaliseren om met een representatief elftal op de proppen te komen verdomme![]()
![]()
![]()
Ik speel nog liever met 10 man dan met iemand erbij die denkt goh laat ik Nederlander worden dan kan ik volgend jaar in Engeland voetballen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Duh, denk je dat ze dat niet gedaan hebben. Wake up. Jij wil spelers als v.d. Meyde, Denneboom, v.d. Bergh, de Ridder, Wooter en Cairo zeker hebben daar.
En zo is het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Cart_man het volgende:
Spelers nationaliseren om het elftal te versterken is NOT DONE!
Daarom geen paspoort voor Kalou. Laat hem lekker voor Ivoorkust uitkomen.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Cart_man het volgende:
Volgens mij heb je echt alleen zaagsel daarboven zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Flikker toch op. Het gaat om 1 speler. En dat geneuzel over Engeland : hij wou dit seizoen toch voor 3 jaar naar PSV. Iedereen wil Engeland van NL, Kuyt ook, maar bij hem is het weer slecht.![]()
![]()
Kalou in Oranje. Verhuis zelf maar naar Ivoorkust. En ook niet juichen straks als ie scoort en NL het WK wint he. Hup Salamon.
Wat een goede argumentenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Flikker toch op. Het gaat om 1 speler niet om 11 stuks. En dat geneuzel over Engeland : hij wou dit seizoen toch voor 3 jaar naar PSV. Iedereen wil naar Engeland van NL, Kuyt ook, maar bij hem is het weer slecht.
Kalou in Oranje. Verhuis zelf maar naar Ivoorkust. En ook niet juichen straks als ie scoort en NL het WK wint he. Hup Salamon.
Idd, helemaal mee eens. Ook belachelijk trouwens dat hij sowieso al verzekerd zou zijn van een plaats in de selectie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Cart_man het volgende:
Ik zal niet juichen voor oranje, wees niet bang.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Flikker toch op. Het gaat om 1 speler. En dat geneuzel over Engeland : hij wou dit seizoen toch voor 3 jaar naar PSV. Iedereen wil Engeland van NL, Kuyt ook, maar bij hem is het weer slecht.
Jij neuzelt hier een hoop de rondte in dat ie alleen NL'er wil worden omdat ie naar een club in Engeland wil. Dat zijn gewoon 2 verschillende zaken. Clubs en nationale keuzes. Met die domme praat van je.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt alleen zaagsel daarboven zitten![]()
Of je bent een feyenoord sup van 12. Dat Kalou je held is ofzo![]()
Laten we Rooney, Ronaldinho en Henry ook Nederlander maken. Dan kunnen we pas echt trots zijn op ons Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Flikker toch op. Het gaat om 1 speler niet om 11 stuks. En dat geneuzel over Engeland : hij wou dit seizoen toch voor 3 jaar naar PSV. Iedereen wil naar Engeland van NL, Kuyt ook, maar bij hem is het weer slecht.
ah ok. Volgens jou wil Kalou graag Nederlander worden omdat ie zo houdt van de Nederlandse cultuur en hier voor de rest van z'n leven wil blijven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Jij neuzelt hier een hoop de rondte in dat ie alleen NL'er wil worden omdat ie naar een club in Engeland wil. Dat zijn gewoon 2 verschillende zaken. Clubs en nationale keuzes. Met die domme praat van je.
Als ze echt goed waren geweest waren ze er wel bij geweest in Duitslandquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Die Belgen zijn daar goed in en daar heb ik dus echt een grafhekel aan.
John van 't Schip is in Canada geboren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vind ik gewoon niet leuk. Dat moeten geboren Nederlanders zijn, net als bij Ivoorkust, geboren Ivoorkustianen moet staan.
Brylcream Johnyquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
John van 't Schip is in Canada geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |