Gert is hem!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:26 schreef CartWOman het volgende:
Is dit 'm?
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Gert is hem!
Nou, hup, Roel, omdraaien, bekken, maak haar de snol die ze diep van binnen (hihihi) is, dan kan ik naar bed
Ik haakte af bij de boergeluiden... dat vind ik toch zó vreselijk smerigquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Maar is er nu niemand die naar Ingrid en Menno keek/kijkt?
Ze zijn zóoo leuk samen....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind Menno niet meer zo..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Mwah.quote:
Ik ben er nog hoorquote:
quote:
Eesch is, tis toch al verloren zaak!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:29 schreef milagro het volgende:
[..]maar die zijn niet genomineerd, die andere 2 wel.
die moeten dus nueken, en dan er gewoon keihard uitvliegen, da's leuk
Geweldig tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef pinkplatinum het volgende:
4 streams op Lieske en Roel???
Kom op zeg
Op dit moment zeggen en doen ze niet veelquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:33 schreef BB-King het volgende:
Menno en Ingrid vind ik niks... Roel en Lieske zijn interessanter!
Dat vergeet ik vaak zo weer bij bepaalde mensenquote:
Zij jouw onderbroek aan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:30 schreef newsman het volgende:
Lieske mag me ook masseren in me onderbroek.
Lekker rustig... geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Op dit moment zeggen en doen ze niet veel
Dankjequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij jouw onderbroek aan ?
hm... nu ja, iedere gek zijn geile gebrek, zeg ik dan maar![]()
niet klef??quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef CartWOman het volgende:
Dat vergeet ik vaak zo weer bij bepaalde mensen
Ze doen allemaal wel 'es onhandige dingen, zolang ze niet structureel doortrapt zijn...
En Menno is zwaar verliefd maar kan geen hoogte krijgen van Ingrid, en da's leuk om te volgen.
Sowieso het eerste niet-kleffe stel van BB, teringjong en kuthoer zijn geen uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |