Gert is hem!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:26 schreef CartWOman het volgende:
Is dit 'm?
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Gert is hem!
Nou, hup, Roel, omdraaien, bekken, maak haar de snol die ze diep van binnen (hihihi) is, dan kan ik naar bed
Ik haakte af bij de boergeluiden... dat vind ik toch zó vreselijk smerigquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Maar is er nu niemand die naar Ingrid en Menno keek/kijkt?
Ze zijn zóoo leuk samen....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind Menno niet meer zo..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
Mwah.quote:
Ik ben er nog hoorquote:
quote:
Eesch is, tis toch al verloren zaak!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:29 schreef milagro het volgende:
[..]maar die zijn niet genomineerd, die andere 2 wel.
die moeten dus nueken, en dan er gewoon keihard uitvliegen, da's leuk
Geweldig tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef pinkplatinum het volgende:
4 streams op Lieske en Roel???
Kom op zeg
Op dit moment zeggen en doen ze niet veelquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:33 schreef BB-King het volgende:
Menno en Ingrid vind ik niks... Roel en Lieske zijn interessanter!
Dat vergeet ik vaak zo weer bij bepaalde mensenquote:
Zij jouw onderbroek aan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:30 schreef newsman het volgende:
Lieske mag me ook masseren in me onderbroek.
Lekker rustig... geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Op dit moment zeggen en doen ze niet veel
Dankjequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij jouw onderbroek aan ?
hm... nu ja, iedere gek zijn geile gebrek, zeg ik dan maar![]()
niet klef??quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef CartWOman het volgende:
Dat vergeet ik vaak zo weer bij bepaalde mensen
Ze doen allemaal wel 'es onhandige dingen, zolang ze niet structureel doortrapt zijn...
En Menno is zwaar verliefd maar kan geen hoogte krijgen van Ingrid, en da's leuk om te volgen.
Sowieso het eerste niet-kleffe stel van BB, teringjong en kuthoer zijn geen uitzonderingen.
Net of dat rijkeluiszoontje de psycholoog moet kraken?Iedereen die daar in zit zijn kakkennissen van john de mol?+ een zwangere uut groningenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
Het zou toch perfect wezen als iedereen gaat slapen (ze zijn natuurlijk erg moe) en dat Roel een heel pakje kan oproken en 10.000 euro kan bijschrijven (en donderdag een flatje kan huren en niet hoeft te kraken)
Volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
niet klef??
en Menno is volgens mij helemaal niet verliefd.......
Och och, jaloers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:38 schreef klootje het volgende:
[..]
Net of dat rijkeluiszoontje de psycholoog moet kraken?Iedereen die daar in zit zijn kakkennissen van john de mol?+ een zwangere uut groningen
ja waarschijnlijk gaan dan die vervelende bubbels ook weer aan.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:38 schreef Coraatje het volgende:
zucht maar dan gaan ze eerst weer uren lopen ouwe hoeren in dat bad
Nee niet klef; ze hangen niet de hele dag om elkaar heen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
niet klef??
en Menno is volgens mij helemaal niet verliefd.......
geen dankquote:
Precies, zwaar easy.... maar wat is de straf als hij gesnapt wordt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef wickie het volgende:
Roel gaat gewoon diep in de nacht roken ergens in de tuin, gelijk 5 achter elkaar zodat ie zn geld heeft.
Zijn enigste gevaar is Tanja die zo vaak 's nachts uit bed gaat, voor de rest wordt het een makkie voor m om die 10000 euri binnen te halen.
Nee, Roel heeft nog niet gerookt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Dit postte ik al in vorig topic, iemand hier een antwoord op?:
Wat ik niet snap is dat BB het nu als opdracht geeft dat er een paar mensen deze week niet mogen roken, terwijl eigenlijk heel BB door de mislukte opdracht al deze week op noodrantsoen zou moeten (inclusief rookverbod dus)....
Waarom noemen ze dit nu opeens een opdracht?
P.S. Heeft Roel al een sigaretje gerookt? (en mag hij dat op de WC, of telt dat niet)?
Ze teast 'm.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ruby het volgende:
Ik volg het even niet... Heeft Ingrid nou met iemand gezoend? Nee toch?
noodrantsoen geeft een beperkte rookvoorraad, maar geen verbod volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Dit postte ik al in vorig topic, iemand hier een antwoord op?:
Wat ik niet snap is dat BB het nu als opdracht geeft dat er een paar mensen deze week niet mogen roken, terwijl eigenlijk heel BB door de mislukte opdracht al deze week op noodrantsoen zou moeten (inclusief rookverbod dus)....
Waarom noemen ze dit nu opeens een opdracht?
P.S. Heeft Roel al een sigaretje gerookt? (en mag hij dat op de WC, of telt dat niet)?
Gelijk heeft hij.. nu valt het nog niet opquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:41 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel gaat zo zn eerste peuk smoen let op
Ze zijn nu wel eerlijk..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:43 schreef Wup het volgende:
ha Menno & Ingrid gaan zichzelf nu proberen vrij te pleiten
het klopt nog ook en toch hoop ik dat ze er niet intrapt
En nu is Tanja in feite de enige met een echt rookverbod.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
[..]
noodrantsoen geeft een beperkte rookvoorraad, maar geen verbod volgens mij
het was beter geweest een algeheel rookverbod in te stellen, ik denk dat ze dat niet durfden ivm. Tanja
ja, kan Tanja bewijzen hoe sociaal ze is en hoeveel ze voor de groep over heeft.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef Rica het volgende:
En nu is Tanja in feite de enige met een echt rookverbod.
Nathalie is alleen een gelegenheidsroker, heeft geen moeite met stoppen, en Roel mag stiekem roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |