quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Lieske denkt dat alleen seks in het huis haar nog kan redden.![]()
Al mijn vrienden en vriendinnen hebben verschillende karakters.. de een zou waarschijnlijk gezellig mee doen.. en de ander zou niet met ze overweg kunnen.. maar dat is heel normaal en niet leeftijdgebondenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet ze maar eens in het bb huis. Kijken hoe ze zich dan staande houden in een groep als deze![]()
In een soort huize Pijper, maar dan met allemaal nare mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel is wel zo uitgekookt, Lieske weet amper waar ze is.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe ik dat moet doen, zou ik het niet vragen![]()
Ik doelde meer op het nomineren van Lieske door de bewoners, iemand zei nog dat ze misschien anders had gestemd als ze eerder dat gesprek hadden gehad (maar dat was Chantal en die geloof ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag niet zoveel gejankt had, dan was het nu echt een overstroming en uitbarsting geweest (misschien net na de Live uitzending, maar goed).
Dus dat is goed voor haar, voor ons betekent dat volgende week weer een uitbarsting.
jah maar voor actie zou het helpen lieske ook in deze roes te brengen (teminste bij mij doet een massage wonderenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel heeft de hele nacht poohs moeten vergaren & Liesje niet dus het klopt wel zo
Voor mij is het toch ook Lieske die naar buiten mag. Ook al vind ik de manier waarop ze is genomineerd heel sneu en zou ik alle vrouwen liever zien gaan dan haar. Maar Ralph en Roel zijn toch mijn nr 1 en 2....quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Veel zal afhangen van hoe de drie genomineerden komende week in beeld gebracht worden.
Want het overgrote deel van de bellers kijkt alleen TV.
Afgaand op de foto's die er bij de nummers getoond worden, zeg ik: Roel moet er van ze uit.
Jammer hoor.
Wat mij betreft toch maar Lieske moven. Al vind ik het walgelijk hoe ze -al dan niet met inmenging van BB- aan al die stemmen gekome is.
Ben ik opzich wel met je eens, maar ik wil gewoon niet dat Lieske dr uit gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef jalla het volgende:
vind dat er nu een vrouw uit zou moeten om de verdeling 50/50 te houden ook wel logisch.
als er nu man uit zou gaan zouverdeling wel scheef worden. misschien willen ze dat niet
edit: ben het zat, bye
Zo werkt dat kennelijk. Ik ga al 10 jaar met een fysiotherapeute om en buiten wat "kneepjes" in mijn nek hebb ik ook nog nooit een goeie massage gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Ik woon samen met een fysiotherapeut, maar krijg nooit een massage.![]()
Nou diequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die wonen dichtbij en kunnen dr makkelijk heen, denk ik. Zonde trouwens dat Roel zn moeder dr niet was
Voor veel mensen ist ver rijden en die hebben t er gewoon niet voor over om dr elke week bij te zijn
Ik zou op zeker een romance veinzen. Maar niet te ver gaan, een beetje het verliefde stelletje uithangen en dan hopen dat het publiek beslist het vervolg wil zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neuken... Levert irritatie op bij bitch Dido ... en waarschijnlijk stemmers
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel is wel zo uitgekookt, Lieske weet amper waar ze is.
Even oplettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost is er toch al uit?
O nee dat was Rikkert.
Mjah, programmavulling. Tot november geef ik hem. Maximaal.![]()
Het Sabine scenario!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]en dat dat dan dus geen flikker helpt
![]()
de ware snol in Lieske komt naar boven
Je zit de hele avond en nacht achter de computerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Ik ben nu stiekem een beetje jaloers op Roel.
Die is uiteraard wel aandachtsgeilquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dieuit Groningen was er wel weer hoor
![]()
Wat kan jij vals zijn, zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dieuit Groningen was er wel weer hoor
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef Joohanna het volgende:
Ben ik even weg, zie ik tanja niet meer!
Ik baal als een stekker dat ze al naar bed is, zo is er echt niks aan!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zit de hele avond en nacht achter de computer![]()
![]()
Ik ook nog steeds, en zelfs al hij zo enorm hard gilt/lacht moet ik nog lachenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien dat ik tegen die tijd een beetje Joost-moe ben maar ik kan nog steeds erg om hem lachen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
In een soort huize Pijper, maar dan met allemaal nare mensen.
Heeft er niks mee te maken. We zijn nu 3 jaar bij elkaar en ik heb welgesteld 1 (overigens heerlijke)massage gehad!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zit de hele avond en nacht achter de computer![]()
![]()
Het ZOU kunnen dat ze straks nog even wakker wordt dus ik blijf nog even hangen hier!quote:
Hahaha, is wel grappig idd. De drie genomineerden zijn de laatsten die gaan slapen, Ralph gaat nu naar bed en dus zijn Roel en Lieske als enige nog op (of er moeten nog mensen ergens buitenbeeld zitten). Maw: Ralph is de saaistequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Ralph gaat slapen... saai.
Nee, tis misschien beter als ie er volgende week uitvliegt.
jaaaaquote:
Zoals iemand anders ook al zei denk ik dat BB ook Lieske eruit wil hebben. Als Roel of Ralph eruit zou gaan zou de verhouding mannen/vrouwen 4 tegen 7 worden. Ik denk niet dat ze dat willen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zou op zeker een romance veinzen. Maar niet te ver gaan, een beetje het verliefde stelletje uithangen en dan hopen dat het publiek beslist het vervolg wil zien.
Daarom was het ook meer een vraag ik ben geen meisje (vrouw) en was ver voor mijn 19de al veel verder dan Lieske maar ben wel nieuwsgierig hoe ze in een groep van 19 jarige zou doen en dan ook de jonge jongens, het is zo'n groot verschil nu, 19 en dan pas 24 (??)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben ook 19.. en veel van mijn vrienden/vriendinnen zijn dus ook rond die leeftijd.. maar er zitten geen lieskes tussen hoor.. gelukkig niet..
Dat vind ik met die moeder van Roel ook, van die haha-laat-ik-nu-spontaan-uit-de-hoek komen opmerkingen. Beetje Lieske-flapuit-achtige opmerkingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die is uiteraard wel aandachtsgeil
Wie is anders diequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Was Tanja's moeder er nou ook bij? (Vrouw naast paps)
En bij Chantal is inmiddels niet meer te tellen hoeveel keer zij al gezegd heeft dat ze al 40 is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef Rica het volgende:
[..
Lies.. maar god, ik ben nog maar negentien weet je..
welquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Lieske een pet op? Zij is toch niet van de rookpolitie??
Omdat het hier zo gezellig is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef Maerycke het volgende:
Wat zitten er toch een afschuwelijk simpele zielen in huis!
Waarom kijk ik hier ook alweer naar?
Jazeker wel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Lieske een pet op? Zij is toch niet van de rookpolitie??
Dan schotel je overmorgen de beelden voor (van Lieske en Roel) in de gewone uitzending en hoest je spontaan ff.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. We zijn nu 3 jaar bij elkaar en ik heb welgesteld 1 (overigens heerlijke)massage gehad!
Ze zou waarschijnlijk bij de eerste 3 eindigen, ze zit er nu ook niet voor niets, Ome John zag wel iets haar (en een heel team neem ik aan)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet ze maar eens in het bb huis. Kijken hoe ze zich dan staande houden in een groep als deze![]()
Je kon er toch ook de vader mee bedoelen?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie is anders dieuit Groningen?
De matras van Tilburgquote:
Ga door ga door maar hou alsjeblieft je bek!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
Zou Roel nou denken: Ga door, ga door!
of
Sodemieter op, ik wil roken!
Joost is 21.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom was het ook meer een vraag ik ben geen meisje (vrouw) en was ver voor mijn 19de al veel verder dan Lieske maar ben wel nieuwsgierig hoe ze in een groep van 19 jarige zou doen en dan ook de jonge jongens, het is zo'n groot verschil nu, 19 en dan pas 24 (??)
Tot over een week ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef jalla het volgende:
vind dat er nu een vrouw uit zou moeten om de verdeling 50/50 te houden ook wel logisch.
als er nu man uit zou gaan zouverdeling wel scheef worden. misschien willen ze dat niet
edit: ben het zat, bye
Gut, ik dacht dat het één of andere MS-act was ofzo.quote:
jawel, maar ze kan nergens anders terecht vrees ik......quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:14 schreef ruby het volgende:
Zou Lieske zich realiseren dat ze tweede keus is?
Gut, ik dacht dat het één of andere SM-act was ofzo.quote:
Ralph is de saaiste van de 3 genomineerden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hahaha, is wel grappig idd. De drie genomineerden zijn de laatsten die gaan slapen, Ralph gaat nu naar bed en dus zijn Roel en Lieske als enige nog op (of er moeten nog mensen ergens buitenbeeld zitten). Maw: Ralph is de saaiste![]()
Hij is wel nog druk aan de praat in de slaapkamer, meer dan Roel en Lieske in de woonkamer.
Die vader vond ik wel iets liefs hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Je kon er toch ook de vader mee bedoelen?!![]()
!
Gelukkig woon je niet samen met een gigolo moet je maar denken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
En nu wordt het 't Dekbedje van BB5 , Lieskequote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Joost is 21.
Maar die woonde, voor een jongen, vroeg uit huis al, plus die kan gewoon goed z'n bekkie roeren, heeft geen schaamte en gene, is lekker los en spontaan.
Ik wel maar vanavond was het mijn beurt om kramp in mijn handen en vingers te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Morgen 14:00 is hij al hier al weer gok ikquote:
Het Ralph en Nathalie verhaaltje is nu ook wel afgelopen. Wat is zijn functie dan verder nog?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals iemand anders ook al zei denk ik dat BB ook Lieske eruit wil hebben. Als Roel of Ralph eruit zou gaan zou de verhouding mannen/vrouwen 4 tegen 7 worden. Ik denk niet dat ze dat willen.
haha, u heeft een hele zware operatie achter de rug he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Die vader vond ik wel iets liefs hebben![]()
![]()
gewoon totaal geen benul, ook niet van tijd (zie ook het poetsen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:15 schreef Kolomo het volgende:
tering wat houdt die Lieske dat masseren lang vol. Ik had allang kramp in mijn vingers...
Hehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig woon je niet samen met een gigolo moet je maar denken.![]()
Ze begint wel als Roels slaafje over te komenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon totaal geen benul, ook niet van tijd (zie ook het poetsen)![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, u heeft een hele zware operatie achter de rug he?
nee hoor ik ben gedotterd.....
Yep, heeft ie effe een uurtje niets te doen en komt ie toch maar effe kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Morgen 14:00 is hij al hier al weer gok ik![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
ook niet van tijd (zie ook het poetsen)![]()
Haha, de huid van zijn vingers ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Heel vaak heb je dat je huid kut gaat voelen"
Ja Lieske, dat is nou net wat Roel wil
Ik ben ook erg blij dat hij geen enkele stem heeft gekregen, ben bang dat hij daar (net als Linda) niet zo goed tegen kanquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, en zelfs al hij zo enorm hard gilt/lacht moet ik nog lachen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon totaal geen benul, ook niet van tijd (zie ook het poetsen)![]()
Kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd...maar komen we vast wel een keertje achterquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij dat hij geen enkele stem heeft gekregen, ben bang dat hij daar (net als Linda) niet zo goed tegen kan![]()
WBquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef newsman het volgende:
Kling klang daar was ik weer
Maar dan zitten ze met 4 jongens en 7 meidenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Het Ralph en Nathalie verhaaltje is nu ook wel afgelopen. Wat is zijn functie dan verder nog?
Zelf denk (gok) ik dat Roel redelijk safe zit en het tussen Lieske en Ralph gaat. Moet ze natuurlijk niet constant gaan roepen dat ze wel naar huis wil.
ja, het levert me aardig wat op, dus ik ben graag voorspelbaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Die reactie had ik zelfs al voorspeld. De vorige 5 of 6 zat ik aardig in de buurt
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga richting bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later
Truste :wquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
zwaaiquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga richting bed, kijkze nog iedereen en trusten voor later![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Oh dat was ook zo, maar Joost is toch wat verder (jeetje wat klinkt dat raar) maar hij zit al een klein beetje in de politiek en is al vroeg het huis uitgegaan(gegooid)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Joost is 21.
Maar die woonde, voor een jongen, vroeg uit huis al, plus die kan gewoon goed z'n bekkie roeren, heeft geen schaamte en gene, is lekker los en spontaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |