quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
In een soort huize Pijper, maar dan met allemaal nare mensen.
Heeft er niks mee te maken. We zijn nu 3 jaar bij elkaar en ik heb welgesteld 1 (overigens heerlijke)massage gehad!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zit de hele avond en nacht achter de computer![]()
![]()
Het ZOU kunnen dat ze straks nog even wakker wordt dus ik blijf nog even hangen hier!quote:
Hahaha, is wel grappig idd. De drie genomineerden zijn de laatsten die gaan slapen, Ralph gaat nu naar bed en dus zijn Roel en Lieske als enige nog op (of er moeten nog mensen ergens buitenbeeld zitten). Maw: Ralph is de saaistequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Ralph gaat slapen... saai.
Nee, tis misschien beter als ie er volgende week uitvliegt.
jaaaaquote:
Zoals iemand anders ook al zei denk ik dat BB ook Lieske eruit wil hebben. Als Roel of Ralph eruit zou gaan zou de verhouding mannen/vrouwen 4 tegen 7 worden. Ik denk niet dat ze dat willen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zou op zeker een romance veinzen. Maar niet te ver gaan, een beetje het verliefde stelletje uithangen en dan hopen dat het publiek beslist het vervolg wil zien.
Daarom was het ook meer een vraag ik ben geen meisje (vrouw) en was ver voor mijn 19de al veel verder dan Lieske maar ben wel nieuwsgierig hoe ze in een groep van 19 jarige zou doen en dan ook de jonge jongens, het is zo'n groot verschil nu, 19 en dan pas 24 (??)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben ook 19.. en veel van mijn vrienden/vriendinnen zijn dus ook rond die leeftijd.. maar er zitten geen lieskes tussen hoor.. gelukkig niet..
Dat vind ik met die moeder van Roel ook, van die haha-laat-ik-nu-spontaan-uit-de-hoek komen opmerkingen. Beetje Lieske-flapuit-achtige opmerkingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die is uiteraard wel aandachtsgeil
Wie is anders diequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Was Tanja's moeder er nou ook bij? (Vrouw naast paps)
En bij Chantal is inmiddels niet meer te tellen hoeveel keer zij al gezegd heeft dat ze al 40 is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef Rica het volgende:
[..
Lies.. maar god, ik ben nog maar negentien weet je..
welquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Lieske een pet op? Zij is toch niet van de rookpolitie??
Omdat het hier zo gezellig is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef Maerycke het volgende:
Wat zitten er toch een afschuwelijk simpele zielen in huis!
Waarom kijk ik hier ook alweer naar?
Jazeker wel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Lieske een pet op? Zij is toch niet van de rookpolitie??
Dan schotel je overmorgen de beelden voor (van Lieske en Roel) in de gewone uitzending en hoest je spontaan ff.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. We zijn nu 3 jaar bij elkaar en ik heb welgesteld 1 (overigens heerlijke)massage gehad!
Ze zou waarschijnlijk bij de eerste 3 eindigen, ze zit er nu ook niet voor niets, Ome John zag wel iets haar (en een heel team neem ik aan)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet ze maar eens in het bb huis. Kijken hoe ze zich dan staande houden in een groep als deze![]()
Je kon er toch ook de vader mee bedoelen?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie is anders dieuit Groningen?
De matras van Tilburgquote:
Ga door ga door maar hou alsjeblieft je bek!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
Zou Roel nou denken: Ga door, ga door!
of
Sodemieter op, ik wil roken!
Joost is 21.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom was het ook meer een vraag ik ben geen meisje (vrouw) en was ver voor mijn 19de al veel verder dan Lieske maar ben wel nieuwsgierig hoe ze in een groep van 19 jarige zou doen en dan ook de jonge jongens, het is zo'n groot verschil nu, 19 en dan pas 24 (??)
Tot over een week ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:05 schreef jalla het volgende:
vind dat er nu een vrouw uit zou moeten om de verdeling 50/50 te houden ook wel logisch.
als er nu man uit zou gaan zouverdeling wel scheef worden. misschien willen ze dat niet
edit: ben het zat, bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |