Maar de Bijbel is toch weer geschreven door mensen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef doraantje het volgende:
daarbij denk ik dat de Bijbel betrouwbaarder is dan een mens.
ja, maar geinspireerd door Godquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Maar de Bijbel is toch weer geschreven door mensen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef doraantje het volgende:
[..]
ja, maar geinspireerd door hun fantasie
verander mijn woorden niet als je wilt.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef doraantje het volgende:
[..]
ja, maar geinspireerd door God
die sticker is er door mensen opgeplakt he, niet door God.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef sooty het volgende:
Ik zou die Turk/Marokkaan op die hoek in elkaar slaan.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:06 schreef Slarioux het volgende:
Nee, ik zou het niet geloven. Bovendien is de onbevlekte ontvangenis van Maria onzin, ze moet *iets* gekregen hebben van een man, want als ze het echt onbevlekt had gedaan was Jezus een meisje geweest. XY chromosoom enzo.
Kan ook een vertaalfoutje zijn geweest, het Latijn voor jonge vrouw is hetzelfde als voor maagd. Misschiendat ze daar alleen jonge vrouw werd genoemd, en geen maagd, en wilden de gelovigen er een wonder bijplakken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:16 schreef Keiichi het volgende:
[..]ze hebben gewoon stiekum geneukt met elkaar toen.
Niets om je over te schamen en dan te gaan liegen dat het niet zo isHet gebeurt overal.
Whahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef doraantje het volgende:
daarbij denk ik dat de Bijbel betrouwbaarder is dan een mens.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:43 schreef Dirkh het volgende:
Als ik een christen was en ik was veroordeeld tot een EO- jongerendag aflopende puistentrut, dan zou ik het misschien niet geloven, maar verder wel mijn bek houden. Ik zou blij zijn dat ik hem er zelf niet in hoefde te prakken.
Halloooo wakker worden, het christendom is een wereldgodsdienst en heeft de meeste aanhangers van alle religies. Circa een derde van de wereldbevolking is christen, wat neerkomt op ongeveer twee miljard mensen. Dat zijn dus allemaal mensen die ervan uitgaan dat de bijbel betrouwbaarder is als de mens. http://nl.wikipedia.org/wiki/Christelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!
Mijn God zeg, dat dat soort mensen nog bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |