Dat weet je best.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom meld je het hier dan, goffredomme!
Doe ik eens alsof ik geinteresseerd ben...quote:
TehRockstar deed toch leukig?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe ik eens alsof ik geinteresseerd ben....
Als er niemand iets vraagt is ook zo sneu.
het is een douche gewordenquote:
Heb 'm al opgegeven bij Connexxion ja..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héb je al bij papa gezocht? Gevonden voorwerpen-afdeling gebeld van de buslijndienst? E.e.a.? Hij moet vast ergens liggen!
Hey, wie slecht pijpt krijgt slecht terugquote:
Je duwde me helemaal onder de straal vandaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, wie slecht pijpt krijgt slecht terugOf wat bedoelde je?
Was bescherming! Als ie op massagestraal staat doet ie auw aan de pielemoos hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je duwde me helemaal onder de straal vandaan
Een dubbele?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was bescherming! Als ie op massagestraal staat doet ie auw aan de pielemoos hoor!
PS: Ik heb een dubbele douchekop dus ieder een eigen straal
Ik droomde vannacht over Stanley Burleson met een boner...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef Stroekie het volgende:
sweet dreams Vlarp en dat je in de droom er echter mag komen waar je pas gebleven is![]()
how sweetquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over Stanley Burleson met een boner...
Yep. Dicht tegen hem aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
how sweet
en jij kwam d'r zelf ook in voor?
Slaap lekker!!!quote:
ja na de ladyphone nu ook in gayphone uitvoeringquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En toen ging'ie trillen en bleek het een Nokia te zijn...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mag ik weten wat...?
Webcams van orkanen kijken?
Maar je bent nu vast al weg want dat is dan altijd zo en alles....
Nee hoor, hij was alleen niet zo blij te horen dat ik niet kon zingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En toen ging'ie trillen en bleek het een Nokia te zijn...
Deze post geeft mij het gevoel alsof ik in een Enge Vreemde kamer zit, met oude, massief eiken meubels en een staartklok die tikt, waarin ik zit te wachten op iemand bij wie ik verplicht op bezoek ben, want diegene is bezig met het inschenken van thee in voor mij veel te breekbaar servies. Dus je hoort tik-tik-tik-tik...quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Deze post geeft mij het gevoel alsof ik in een Enge Vreemde kamer zit, met oude, massief eikel meubels en een staartklok die tikt, waarin ik zit te wachten op iemand bij wie ik verplicht op bezoek ben, want diegene is bezig met het inschenken van thee in voor mij veel te breekbaar servies. Dus je hoort tik-tik-tik-tik...
Kortom: als een Enge Confronterende Stilte (ECS) die mij laat denken: Waxxer, houd toch eens je muil met al die rare opmerkingen die veel te verkeerd (kunnen) worden opgevat...![]()
jij ook sweet dreams TRSquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
Slaap lekker.
Vooral jij, dinges.
Nouhou....... wil je niet zo eng doen??!! Zég wat, UIT jezelf!!! Wat heb je op je..... lever?quote:
enige zelfspot is je niet vreemdquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou....... wil je niet zo eng doen??!! Zég wat, UIT jezelf!!! Wat heb je op je..... lever?
ECSquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
een Enge Confronterende Stilte (ECS)
Yoow.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:54 schreef wonderer het volgende:
Eikel meubels. Vind ik ook.
De behoefte om mijzelf te uiten op dit forum is de laatste tijd behoorlijk teruggedrongen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou....... wil je niet zo eng doen??!! Zég wat, UIT jezelf!!! Wat heb je op je..... lever?
quote:
Oké, dan verwerk ik met al mijn onbeantwoorde vragen die eigenlijk alleszeggende blik.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De behoefte om mijzelf te uiten op dit forum is de laatste tijd behoorlijk teruggedrongen..
nou gooi d'r dan maar eens een onderwerp in, want het wil hier nu niet zo vlotten hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef Andyvie het volgende:
Ja, hallo, de nachtploeg meldt zich
Als het goed is volgende week Melkweg gaquote:
Ik heb een schokkende avond gehad ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |