De geur zit al overal in, het gaat niet weg zonder zo'n reiniging á 120 euro....quote:
quote:Mysterious Ways
Johnny, take a walk with your sister the moon
Let her pale light in, to fill up your room.
You've been living underground, eating from a can
You've been running away from what you don't understand.
She's slippy, you're sliding down.
She'll be there when you hit the ground.
It's alright, it's alright, it's alright.
She moves in mysterious ways.
She moves in mysterious ways, oh.
Johnny, take a dive with your sister in the rain
Let her talk about the things you can't explain.
To touch is to heal, to hurt is to steal.
If you want to kiss the sky, better learn how to kneel
On your knees, boy!
She's the wave, she turns the tide
She sees the man inside the child.
She moves in mysterious ways, yeah, oh, ah.
Lift my days, light up my nights, oh.
One day you'll look back, and you'll see
Where you were held now by this love.
While you could stand there,
You could move on this moment
Follow this feeling.
Move you, spirits move you
Move, spirits 'its move you, oh yeah.
Does it move you?
She moves with it.
Lift my days, and light up my nights, oh.
We hebben vorige week iig lekker gegeten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
Shit happens.
Da's ook belangrijk. En die stank went wel johquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We hebben vorige week iig lekker gegeten...
Dus niet hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook belangrijk. En die stank went wel joh
Haai man! Ja, maar de partij is zo ongeveer in mijn eentje geloof ik...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef creno het volgende:
hallo waxxer ! ook weer van de partij ?
over een half uurtje ga ik naar robbert, met weer een verrassingen dit keer kan ik het wel vertellen want hij kan het toch niet lezen
Ik leef met je mee.quote:
Zit dat nou bij mannen net zo ruk als bij mij? Of ben ik de enige die er een hekel aan heeft als er iets in mijn naad zit?quote:
Doe mij maar een gewone boxer of boxerbrief.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik zou niet meer kunnen stoppen met lachen als ik aan de man was en opeens komt er een string tevoorschijn...Maar ik ben dan ook raar....
héél, héél raar.....
Boxerbrief? Is dat de gebruiksaanwijzing?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe mij maar een gewone boxer of boxerbrief..
Ssshhh... je vindt 'm wel weer terug!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik was werken tot 8 uur
En ik ben gvd m'n personeelspas kwijt. Kan door geen enkele deur heen nu...
Dat is zo'n strakke boxer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Boxerbrief? Is dat de gebruiksaanwijzing?.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is zo'n strakke boxer..
http://images.google.nl/images?q=boxerbrief&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Hele huis al afgezocht.. heb nu een bezoekerspas tijdelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ssshhh... je vindt 'm wel weer terug!
En dan zegt mamma: "Grapje!!! Hahahaha!! Tussen de Earl Grey theezakjes verstopt omdat je hem zo vaak laat rondslingeren!"quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hele huis al afgezocht.. heb nu een bezoekerspas tijdelijk
M'n pas zit altijd in m'n tas..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zegt mamma: "Grapje!!! Hahahaha!! Tussen de Earl Grey theezakjes verstopt omdat je hem zo vaak laat rondslingeren!"
Heb je al bij pa gezocht dan?Daar was jij gisteren namelijk, Vlarp, en daar heb jij natuurlijk aan hem laten zien hoe jij met dat pasje het gebouw van After Eight niet alleen binnen kan komen, maar ook de mogelijkheid hebt om naar buiten te gaan!
Ah, Waxje is er weerquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Dat zijn er nogal wat, Great_Expectations, zeg!![]()
![]()
quote:
Hij zit ALTIJD in m'n tas, is ie nog nooit uitgevallenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]In een portemonnee doen en in je jas!
Of misschien kun je 'm vastklemmen achter een stukje v/e string, maar dat kun je beter ff aan Creno vragen.... Kweetniet of jij ze draagt hoor....
NAH!!!Nu houd ik op!!!!
Ik ben alleen niet zo stringerig.... dubbele punt apenstaartje.
Héb je al bij papa gezocht? Gevonden voorwerpen-afdeling gebeld van de buslijndienst? E.e.a.? Hij moet vast ergens liggen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zit ALTIJD in m'n tas, is ie nog nooit uitgevallen. Past niet in m'n portemonnee, want er zit zo'n klemmetje aan voor aan m'n overhemd. ..
Stringelingeling hahai!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Strrrrrrrrring-strrrrrrringggg..!!! Hallo!
En nou ga ik leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik was werken tot een half uurtje geleden..
Mag ik weten wat...?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En nou ga ik leuke dingen doen..
Op vrijdag?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Hahai!!Hhhhhhhhooooooooiiii!!! Ik denk die is stappen in Maastricht?!
Neuj.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
vertel..
Oh jaaa?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef Timmah het volgende:
Hoi.
* Net een ontzettend lief smsje heeft gehad. *.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |