Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik stuur 'm gewoon naar bed (Fuzz kan luisteren)
en ik ga ook naar bed!
rode werkt bij mij beter dan wittequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef petre86 het volgende:
trusten slapertjes
maakt wijn je slaperig trouwens?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:43 schreef creno het volgende:
mensen ik duik mijn bed ook in... naief zijn is schattig, maar sucks.
laterzz
ja, maar wel "weer" een politie serie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Slaap lekker
CDP: is Bones een leuke serie?
Voornamelijk David Boreanaz...Ik vond Supernatural eigenlijk verschrikkelijk, dat heb ik na een half uur uitgezet, niet om doorheen te komenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja, maar wel "weer" een politie serie.
Hou je van leuke dialogen, best "frisse" karakters, David Boreanaz en een originele aanpak..download t ff
Oh juist wel..daarna werd het pas goed..het einde was gedeeltelijk voorspelbaar maar toch goed..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Voornamelijk David Boreanaz...Ik vond Supernatural eigenlijk verschrikkelijk, dat heb ik na een half uur uitgezet, niet om doorheen te komen
O, dan is het helemaal niks voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh juist wel..daarna werd het pas goed..het einde was gedeeltelijk voorspelbaar maar toch goed..
Ik ben zo bang dat ik ep 2 maar laat liggen tot morgenochtend en LOST ga afkijken.
T is niet eng, maar gewoon leuk gedaan..weer wat anders dan alle Sci/Fi of Politie meuk wat er de afgelopen week de buis opgeslingerd is in de USA..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dan is het helemaal niks voor mij
Nee, maar ik hou in het algemeen gewoon niet zo van dat soort series.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is niet eng, maar gewoon leuk gedaan..weer wat anders dan alle Sci/Fi of Politie meuk wat er de afgelopen week de buis opgeslingerd is in de USA..
Tja... ik vind vooral het familie verhaal goed..dat lijntje over the Woman in White was ook wel tof..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou in het algemeen gewoon niet zo van dat soort series.
Gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja... ik vind vooral het familie verhaal goed..dat lijntje over the Woman in White was ook wel tof..
"Take Me Home"..
ga je daar nog mee verder of is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
*leest oude RPGs, ook leuk*
We zijn nog steeds bezig. Het gaat allemaal niet zo snel meer vanwege tijdgebrek, maar er zitten een paar leuke dingen aan te komen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga je daar nog mee verder of is dat afgelopen?
Wat is dit toch weer voor flauwekul.quote:Dodelijke infectie treft computerspelkarakters
DEN HAAG (ANP) - Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen.
Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelnemers in de buurt komen ook geļnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden.
De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft.
Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen.
Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zooo.. voor het eerst echt goed geslapen in et nieuwe huisjeafwas gedaan enzo.. ik begin het al te leren
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ik gewoon zo:achter de computer op school, lees ik dit!!
![]()
Niet bang zijn hoor....Het went allemaal vanzelf en je kunt altijd weer terug en dag en nacht naar huis bellen!
Maaaaaaaarrrr...
Goeiemorgen!
Wat goed om te hore... lezen!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]![]()
![]()
zit nu met vrolijke muziek heerlijk voor te bereiden voor training op school![]()
Aan de kassa ¤ 12.50... voorverkoop ¤ 10.00.quote:
hmm wie weetquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Aan de kassa ¤ 12.50... voorverkoop ¤ 10.00.
Zaal om 20.30 open
doe mun schatje de groetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm wie weet
maar ik ben naar utrecht
luilakquote:
beddezakquote:
Niks mis mee. Heerlijk juist.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo LOST verder kijken..ik MOET 2.1 gezien hebben voor morgenochtend.
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken.... het is een hobby van me.. mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |