Cute is juist een goed woord voor onzekere lekkere jongetjes van 16.quote:
quote:
dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Cute is juist een goed woord voor onzekere lekkere jongetjes van 16.
Sssst!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Cute is juist een goed woord voor onzekere lekkere jongetjes van 16.
ik neem aan dat je die nacht in U gebleven bent?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
robbert en ik vieren het samen in het weekend, vandaar dat ik gisteren speciaal effe naar zijn woonplaats ben gegaan om hem te feliciteren.
Ik zeg schattig.. ik ben niet zo kansloos dat ik allemaal engelse woorden nodig hebquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
echt een woord voor jou dus
sorry voor het lenen
Ohw.. uhm, is dat serieus?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
als dyslect moet je vindingrijk zijn.. als je niet weet hoe je iets vervoegd, dan gooi je toch gewoon de hele zin om zodat je dat woord niet meer (zo) gebruikt?![]()
![]()
nee nietsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
is mischien nog wel het leukste cadeau wat je kan krijgen, vooral omdat je het niet verwacht.
of had je wat door laten schemeren?
jij pikt dus nog WEL elke week een neukertje op?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg schattig.. ik ben niet zo kansloos dat ik allemaal engelse woorden nodig heb
En heeft M-M wel kunnen slapen met dat gebonk tegen de muur?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die nacht in U gebleven bent?
ik was niet naar U geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die nacht in U gebleven bent?
ik kan me niet meer alles herrinneren wat je allemaal schreeuwde toen je kwam ....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit cute genoemd?
O ja.. haal ze af in de videotheek.. reuze handig..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij pikt dus nog WEL elke week een neukertje op?
Dunno..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
yeps, waarom verander ik dat anders
echt vet!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef creno het volgende:
[..]
nee niets
maar toen ik in zijn straat reed belde ik hem, vroeg hoe ie het zou vinden als ik hem persoonlijk zou feliciteren, verbazing aan de andere kant van de lijn, en hij zegt: je maakt een grapje (en ik dacht nog zodra ie hoort dat ik in de auto zit te bellen, dan weet ie genoeg)...
je bent alleen al wel bijna door de voorraad heen?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. haal ze af in de videotheek.. reuze handig..
Ik zei, hee Bart waarom hebben ze neukende varkens op dat muurtje geschilderd?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me niet meer alles herrinneren wat je allemaal schreeuwde toen je kwam ....
Natuurlijk bestellen ze nieuw! Ik hoef geen gebruikten hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent alleen al wel bijna door de voorraad heen?
of bestellen ze steeds nieuwe voor je?
hahaha.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zei, hee Bart waarom hebben ze neukende varkens op dat muurtje geschilderd?
Nog een jockstrap vrees ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
echt vet!
maar wat verwacht je nu andersom als tegenprestatie op jouw verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |