van donderdag tot dinsdag. Uitgebreid lang weekend, meer nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...een klein weekje gaan jullie dusVolgende keer wil ik ook mee
![]()
Ties!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Re het volgende:
doe we sinterklaas meet, allemaal met mijter door de stad lopen pepernoten strooien, en Ties als zwarte piet
he-he Amsterdam kan idd altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam meet kan ieder weekend welalleen DAT weekend zijn Re en ik er ff niet
Re: mail
Daar hebben we jou dan toch voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maak je geen illusies, Polen is niet voor mietjes die denken dat ze zich er met steenkolen-engels wel uit lullen
Kan ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Astridj0h het volgende:
een week eerder of later moet ik iig op de zaterdag werken...
Maar waarom niet gewoon deze meet laten staan en gewoon een nieuwe sinterklaas meet opzetten? in andere stad evt, hoewel amsterdam volgens mij genoeg delen heeft om twee dagen te kunnen fotograferen.
Flauwquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Gizz het volgende:
He leuk, op mijn verjaardag!
Ik kom niet
Zet mij eens op de WEL lijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiele kick met een bijgewerkte deelnemerslijst:
Wie komen er-Marjo- PdeHoog Sub Vliegvrager Astridjoh
Misschien-lijstElefes pea4fun Shark ultra_ivo
NietRonaldV Dr_Flash Re
Checkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zet mij eens op de WEL lijst.![]()
Dubbelcheck en okee bevondenquote:
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik was er niet bij, maar fotografisch was het niet zo boeiend volgens mij. Tapas eten enzow.
Zelf zal ik niet snel naar een FOT-meet (meer) komen als de wens om niet herkenbaar op Fok te komen niet gerespecteerd wordt. Maar da's bekend.
Behalve ultra_ivo, die al veel in FOT komt, weet ik trouwens niet of er meer mensen fotografie zodanig leuk vinden dat ze naar een meet zouden komen, maar het is een poging waard.
Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.
December is inderdaad wel erg snel. Januari is ook wel leuk, omdat dan die voormalige fabrieksterreinen volledig uitgestorven zijn, met een beetje geluk er wat sneeuw ligt en in de binnensteden de uitverkoop is begonnen. (mooie stijlloze etalages en mensen die veel te veel gekocht hebben).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel is
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net even bij TRV gecrosspostedMisschien dat dat nog leuke dingen oplevert
Ik zet je op misschien UIO_AMSquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.
Donequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef Xilantof het volgende:
valt me tegen dat ik nog niet op de misshcien lijst sta
dat wil ik wel namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |