dat kan volgens mij niet, omdat hij zowiezo al genomineerd staat.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Sassefras het volgende:
ik snap echt niet waarom niet iedereen op roel gestemd heeft, met als reden: hij staat toch al genomineerd.
Ik hoop dat ze dan Chantal nomineert.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Die gaat echt wel wraak nemen... Linda is de klos
is dat gezegd dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet, omdat hij zowiezo al genomineerd staat.
volgens mij snapt Lieske meer dan al die vrouwen daar bij elkaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske snapt dat soort dingen (nog) niet. Kan ze niks aan doen, maar is gewoon zo.
Dido didoquote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan Chantal nomineert.
hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef style het volgende:
Als Lieske de hele week zo bezig blijft ben ik bang dat zij toch degene wordt die a.s. donderdag kan vertrekken![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:49 schreef Knurkie het volgende:
heeft iemand een screen gemaakt van die zoon van Rob?
quote:
dit dus omdat ze op rantsoen zittenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Knurkie het volgende:
ze zei we kunnen terug denken aan de Joden
Ik ben zooooooo zwaar verslaafd, dat ik hoop dat mijn zus zegt dat ze nog ff achter de pc moet, zodat ik daadwerkelijk slapen ga...quote:
Ze is ineens wel erg aanwezig en maakt vreselijk domme opmerking.quote:
Het type waar Milagro opvalt (next to Ralph).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |