Libie heeft al plaats gemaakt want die staat niet in het lijstjequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
india, rusland en libie mogen van mij wel plaats maken voor andere landen, durf te wedden dat als er 3 plekken beschikbaar komen die nog wel opgevuld kunnen worden
Zeker Vaticaanstad met de Pausmobielquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:46 schreef multatuli het volgende:
[..]
Libie heeft al plaats gemaakt want die staat niet in het lijstjeJe bedoelt Libanon mogelijk. Dat wordt geserviced door het engelse Carlton en die kunnen dat erg goed. Als ze dus toevallig een goede rijder gevonden hebben kunnen ze best ver komen.
Nieuw Zeeland had ik op voorhand ook niet getipt.
Overigens gaat het gerucht dat er toch nog een 26e team komt.
Zenden ze wel uit. 17:00quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat rtl 7 de kwalificatie niet live uitzend
http://www.a1-gp.nl/index.php?templateid=artikel&id=153quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:02 schreef Vitalogy het volgende:
Waar staat zo'n tijdschema, want dat zocht ik al een tijdje.
Vreemd... volgens de live timing is er nog helemaal geen kwalificatie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Kwali gaat bijna van start. Snap niet dat RTL 7 het niet live gaat uitzenden. Ze hebben vanaf 14:40 autosport (Rally en GP2 e.d.). Kunnen ze dat dan niet later uitzenden, en A1GP kwalificatie gewoon live?
Nederlandse tijd of Engelse?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Kwalificatie begint nu om 15:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
Idd raar. Want ze trekken er wel 1,5 uur voor uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef erikh het volgende:
waarom is die kwali niet live dan in godsnaam?
Wat is dit voor raar gedoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:45 schreef Guard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, en we zitten ook naar een samenvatting te kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef APK het volgende:
Beetje teleurstellend, helemaal geen tijden in beeld.
Behoorlijk suf, dat laatste kwartier gaat denk ik overlappen met de F1....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef whosvegas het volgende:
idd, en we zitten ook naar een samenvatting te kijken.
kijk maar op sport.fok.nl daar staan zequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als dit dan een samenvatting is, waar zijn de uitslagen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Mwah, dat is wel terecht hoor. Ik heb een keer met Paki International gevlogen en bij aankomst in New York zat de schijt letterlijk op de muren en de wastafel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef knater het volgende:
ik vind trouwens ook dat Allard erg racistische opmerking / "grappen" plaatst alsof bepaalde landen bv pakistan nog nooit een auto gezien hebben ofzo.
Je krijgt 4x de kans om een rondje neer te zetten, 4 kwalificaties van een kwartier waar je 1 keer een tijd mag zetten per kwalificatie. De beste twee tijden worden bij elkaar opgeteld en dat bepaalt je positie.quote:Op zondag 25 september 2005 09:55 schreef multatuli het volgende:
Kon helaas niet kijken gisteren, maar hoe is deze uitslag tot stand gekomen?
Dat Joss niet the Boss was, kan ik me nog wel voorstellen, maar dat Scott Speed na prima trainingen bijna achteraan staat snap ik niet. Werd daar in de uitzending een verklaring voor gegeven?
Verder snap ik de grapjes over 'achterlijke landen' al helemaal niet als ik zie
8 Pakistan Adam Khan 2.32.596
9 Malaysia Alex Yoong 2.32.632
10 Japan Ryo Fukuda 2.32.689
terwijl een beroemd F1 coureur uit een wereldnatie op autos als Nederlandop 14 staat. Verliezen van Alex Yoong, van Pakistan en van Japan dat vlgs mij nog nooit getraind had....
Laten we hopen dat het vanmiddag dan wel werkt...quote:Problemen met tijdswaarneming
Gister was de eerste kwalificatie, helaas voor de fans niet echt goed te volgen de reden van dit probleem lag bij de nieuwe tijdswaarneming.
Veel fans klaagde over het gebrek aan informatie tijdens de kwalificatie. Er werden geen tijden getoond behalve de eindtijd na een rondje en een tussenstand. Gelukkig lag het aan de software, de volgende kwalificatie in Duitsland zal dit wel beter zijn. Ook tijdens de races van vanmiddag moet het systeem wel gewoon werken. Zodat we kunnen zien waar iedereen zich op de baan bevindt.
Richard Dorfman, directeur van A1GP Broadcast, over de problemen. "We hadden een probleem bij het ontwikkelen van de nieuwe software en gisteren crashte de programmatuur", aldus Dorfman. "Het hebben het probleem gecorrigeerd en ik beloof de fans dat het de volgende keer anders zal gaan. Met een nieuw systeem als dit heb je problemen en we hadden de nodige kinderziektes in de kwalificatie."
"Het was de bedoeling dat tussentijden en andere informatie tijdens de kwalificatie de stand van zaken op de baan duidelijk zouden maken voor de kijker. Toen het systeem crashte, schakelde men over op het handmatig intoetsen van tijden, die vervolgens op het scherm werden geprojecteerd. Dat is niet wat we wilden, we willen tijden laten zien zodra de wagens over de lijn komen. De mensen die vanmiddag naar de race gaan kijken, zullen blij verrast zijn met de informatie op hun scherm. Zij zien de tussentijden, maar ook de verschillen tussen de wagens."
bron: www.a1-gp.nl
denk niet dat de teams daar mee akkoord gaan.quote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het een leuk idee, misschien komen er in de winter wel gastoptredens van bekende
coureurs. Schumacher bij Duitsland, Alonso voor Spanje.
Alleen Barichello heeft pech, want die Nelson Piquet zal wel heel het jaar rijden.
Ik neem aan dat jij de Formule1 teams bedoelt.quote:Op zondag 25 september 2005 13:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
denk niet dat de teams daar mee akkoord gaan.
Tja pech? Heb nou niet het idee dat de F1 coureurs graag over willen stappen in deze nieuwe klasse.quote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het een leuk idee, misschien komen er in de winter wel gastoptredens van bekende
coureurs. Schumacher bij Duitsland, Alonso voor Spanje.
Alleen Barichello heeft pech, want die Nelson Piquet zal wel heel het jaar rijden.
Vond t wel mooi gezegdquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Droopie het volgende:
FOR THE PRIDE OF YOUR NATION START YOUR ENGINE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |