en ik zou ook bijna geloven dat ze het meentquote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
das wel weer lief van Tanja
een pak rammel bedoel je?!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Falco het volgende:
Applausje voor Tanja!
Nee hoor, elke sigaret die je niet rookt is een hapje lucht voor je kind meer. Het is niet alsof je stopt met eten of een andere dringende levensbehoefte.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Tanja mag ik meedoen. Terecht dat ze niet mee mag doen, volgens mij is dat idd slecht ineens stoppen als je ineens moet stoppen zo op t eind van die zwangerschap
![]()
nee dus dat word smullenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Blue Thunder het volgende:
Telt een asbak uitlikken niet mee?
de zeug heeft niks te verliezen... als ze het niet volhoudt, heeft zij niet te lijden onder het rantsoen "want de stress die dat met zich meebrengt is slecht voor de baby".quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
TANJA
![]()
Wat een kutwijf is het ook he? NOT
Zonde van mijn geld, ik heb een zapknopquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft hier iemand zijn TV uit het raam gegooid omdat Tanja niet genomineerd is???
yep goed hoor, ze moeten gewoon allemaal haar voorbeeld volgen en niemand rokenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Apie74 het volgende:
toch netjes van Tanja
Ik ga NU voor jou een weekban aanvragen. Wat ben jij een achterlijke irritante mongeaul!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
----------------------![]()
TANJA
![]()
---------------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....................................................................................................................................................
bijna jaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft hier iemand zijn TV uit het raam gegooid omdat Tanja niet genomineerd is???
Kijk jij welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
TANJA
![]()
Wat een kutwijf is het ook he? NOT
Ik kreeg hem niet van de wand afquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik baalde potverdikke dat ralph nog die derde stem kreeg... Anders had Menno erbij gezeten en dat had het een stuk gemakkelijker gemaakt. maar toch ben ik blij dat Ralph nog maar drie stemmen kreeg... nu nog erin blijven...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef BB-King het volgende:
VERDOMME... 3 toppers zijn genomineerd!!
Terwijl sommige nietsnutten er weer onderuit komen...
Wat zei ze dan? Was ze echt sneller dan de rest?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij wel
Het was duidelijk dat Tanja al wist wat de opdracht was, ze zei het zelfs.![]()
Die trol wordt gecoached door de regie.
Ik ben benieuwd of je dat ook nog vindt als ze vannacht peuken uit de asbak staat te vissenquote:
lef en bewondering heb ik pas als ze het een week volhoudt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Apie74 het volgende:
als Tanja nu meedoet dan toont ze wel lef!
Volgens mij zei Tanja ook al voor Bridget dat de opdracht om 12 uur begint.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ja echt doorgestoken kaart !!! Dit KAN niet... zij wist hiervan en kreeg opdracht dit te roepen...
Deed ze alleen NET iets te vroeg......
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Lolalala het volgende:
Nee Tanja zei toch niet dat ze het wist? Ze zei "jij weet het al" tegen Bridget.
Ja dat zei ze, niet dat Tanja zelf al wist wat het was...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Lolalala het volgende:
Nee Tanja zei toch niet dat ze het wist? Ze zei "jij weet het al" tegen Bridget.
Niet nodig, al gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik ga NU voor jou een weekban aanvragen. Wat ben jij een achterlijke irritante mongeaul!
dat was het nietquote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij wel
Het was duidelijk dat Tanja al wist wat de opdracht was, ze zei het zelfs.![]()
Die trol wordt gecoached door de regie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |