Dat is al uitgebreid besproken elders op dit forum; hoewel niemand dit opgevangen heeft uit de streams, kan het niet anders of dit is verboden door BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Overigens tekenend: Als de bewoners goed opgelet hadden, had iedereen makkelijk Roel kunnen nomineren, Roel was toch al zeker genomineerd.
Dan had alleen Roel iemand moeten nomineren (LInda) en had je, om er minimaal 3 te hebben, alle bewoners op de nominatie staan
Maar dat werkelijk niemand op het idee gekomen is om Roel te nomineren....
Hoe weet men dit zo zeker? Mag iedere exit-bewoner iemand nomineren na afloop?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef wolferl het volgende:
Het is wel zo, als Lieske eruit gaat mag zij weer een andere bewoner nomineren. Als ze nou één van die 4 hoeren nomineert(Chantal, Dido, Nathalie, Tanja) dan kan men thuis lekker één van die sletjes eruit pleuren.
Erg relevante info voor in dit topicquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef D.Rose het volgende:
Je kan moeilijk rauwe uien gaan eten zegt Dido.
Haar frikandellen speciaal hebben dus gebakken ui
oops, verkeerde topicquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Erg relevante info voor in dit topic.
Momenteel neemt Lieske een flinke voorsprong. Arme Ralph of Roel! Ik mag die twee eigenlijk veel meer dan Lieske namelijk.
Liesje staat toch al de hele dag stijf bovenaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
on-topic
Het schommelt nogal, dus kan morgen weer anders liggen
hopelijk...
Donder op met je spam hoer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:03 schreef daphne82 het volgende:
Wil je weten wie eruit gaat ??? Kijk dan even naar mijn poll en stem zelf even mee op
http://www.bb2005.tk/
je ziet niet dat we al een poll hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:03 schreef daphne82 het volgende:
Wil je weten wie eruit gaat ??? Kijk dan even naar mijn poll en stem zelf even mee op
http://www.bb2005.tk/
typische heemstedenaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef marky het volgende:
[..]
. Roel aast op Dido maar die gaat niet meer toegeven. Roel heeft voor haar zo goed als afgedaan. Mevr wil graag op plaats een komen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En je poll waar jij en je 2 vrienden op stemmen is niet echt representatief te noemen
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit zijn verreweg de drie populaiste bewoners, dus het zal een spannende strijd worden. Iedereen kan de klos zijn. Deze drie horen wat mij betreft in de finale te zitten.
Dat kan niet, vier minuten geleden liep Ralph nog tientallen stemmen achter. Wie fraudeert hier?quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:29 schreef D.Rose het volgende:
Ralph staat weer bovenaan, en Lieske helemaal onder![]()
Daar hoort ze toch ook? Het is immers de benjamin...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:13 schreef Falco het volgende:
Staat die poll stiekum niet op andere sites ofzo? Wel opvallend en apart trouwens dat Lieske weer helemaal onderaan staat.
Aan het aantal stemmen te zien lijkt mij dat onwaarschijnlijk. Wordt wel steeds pissig van hoor. Maar goed, bij BB staat ze nog steeds bovenaan en dat kun je niet manipulerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:13 schreef Falco het volgende:
Staat die poll stiekum niet op andere sites ofzo? Wel opvallend en apart trouwens dat Lieske weer helemaal onderaan staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |