yepquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef BigBro000 het volgende:
jij was eerder dus mijne mag weg. Moderators moeten dit doen he?
Inderdaad. Daarnaast is het tactisch slimmer om Lieske eruit te gooien. Ralph heeft dan 2 stemrondes weten te overleven, waardoor bewoners zich bewust worden van zijn populariteit en hun nominatiekeuze gaan aanpassen (is nu al merkbaar). De kans is dan groter dat enkelen EINDELIJK hun pijlen op Tanja richten. De enige kans om nog voor de geboorte van dat kind van Tanja af te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef BB-King het volgende:
Roel moet blijven... misschien maar beter voor Lieske dat ze gaat.
Ze is leuk, maar kan me voorstellen dat ze er zelf ook geen zin meer in heeft.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef BigBro000 het volgende:
D.Rose, zou je even de tags van je startpost kunnen posten .. dan kan ik 'm af en toe extra onder de aandacht brengen. heb ik vorige keer ook gedaan.
1 2 3 4 5 6 7 | [b]Poll: Wie is jouw favoriet?[/b] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=91483&aid=1]Lieske[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=91483&aid=2]Ralph[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=91483&aid=3]Roel[/url] [sup]Tussenstand:[/sup] [img]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=91483&layout=3&sort=prc[/img] [sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup] |
Ik wilde eigenlijk op Ralph stemmen, maar door de walgelijke vertoning van die wijven in deze BB editie (godzijdank moesten ze openlijk nomineren) ga ik 100% voor Lieske stemmen. Die moet nu zeker blijven, al was het alleen maar om die verschrikkelijke trienen daar te dwarsbomen. En oh oh oh watr baalden ze dat de nominaties openlijk waren. Nu kunnen ze de schijn niet meer ophouden.quote:
op het Lieskeforum?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net ook een poll waar Lieske ruim op 1 stond. Waar is die en hoe kan dat ??
Dit zijn verreweg de drie populaiste bewoners, dus het zal een spannende strijd worden. Iedereen kan de klos zijn. Deze drie horen wat mij betreft in de finale te zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:28 schreef marky het volgende:
Opvallend dat Roel toch achterblijft..... als dat volgende week werkelijk zo zou zijn dat Roel eruit moet wat zullen de achterblijvers dan wel niet gaan denken. Ik vermoed dat ze denken dat Roel erg populair is. Als hij BB moet verlaten dan zal het huis op zijn grondveste schudden.
Let maar op van Roel komt niet veel meer. Die heeft eigenlijk de afgelopen week zijn hoogtepunt wel gehad. De Dames kennen Roel inmiddels en laten niet veel meer van hem toe.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Gun Lieske die 7200 euro (startpremie + dagvergoeding), en dan lekker weer naar Groningen, naar haar vertrouwde omgeving.
Voel wel een enorme symphatie voor haar nu, maar dat heb ik altijd met mensen die het moeilijk hebben in een groepsproces.
Dan moet ik dus kiezen tussen Roel en Ralph, en dat is kiezen tussen de nummer 1 en 3 van mijn favolijstje. Kiezen tussen 2 goeden dus.
Ik heb op Roel gestemd, denk dat die in de resterende BB weken van deze 3 genomineerden het meeste kan toevoegen.
Ik ben een ding nog niet vergeten van Roel en dat was het vragen om een scheerapparaat om zijn haar te kunnen scheren. Zijn motivatie was dat hij er toch wel een beetje verzorgt uit moest zien op de buis. Roel is dus wel bezig met hoe hij overkomt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Ik vrees met groten vreze voor het hachje van Roel.
Een van de weinige bewoners die niet meedoet aan berekenend gedrag en gekonkel, maar gewoon doet waar hij zin in heeft.
Ja Scan, dikke intens vette manipulatiequote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
En die viezerikken hebben weer niet het lef gehad Tanja te nomineren. Het begint steeds meer afgesproken werk te lijken. Joost was zeer stellig toen hij zei dat hij Tanja gaat nomineren. Hebben ze met hem in de dbk gesproken?
Ik weet niet. Op de site van Talpa blijft hij de populairste bewoner met 21%. Lieske volgt met 14% en Ralph met 12%.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Ik vrees met groten vreze voor het hachje van Roel.
Een van de weinige bewoners die niet meedoet aan berekenend gedrag en gekonkel, maar gewoon doet waar hij zin in heeft.
Die staat op GoT: http://gathering.tweakers(...)ge/24237843#24237843quote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net ook een poll waar Lieske ruim op 1 stond. Waar is die en hoe kan dat ??
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef marky het volgende:
Roel mag er van mij uit. Voegt eigenlijk weinig toe.
Ja inderdaard. Daar is iets aan de haakquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
En die viezerikken hebben weer niet het lef gehad Tanja te nomineren. Het begint steeds meer afgesproken werk te lijken. Joost was zeer stellig toen hij zei dat hij Tanja gaat nomineren. Hebben ze met hem in de dbk gesproken?
Je bent gewoon jaloers op Roel & Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef marky het volgende:
Roel voegt alleen maar iets toe als hij dronken is. Verder is er rond roel geen spanning. Als Dido de benen bijelkaar houdt en Lieske straks weg is dan is Roel uitgespeeld. Lieske behouden is goed om de dames om dames te dwarsbomen. Ze hebben nu een simpel slachtoffer om te nomineren en dat geld ook voor Ralph. Die zullen ze blijven nomineren maar als de in hun ogen populairste genomineerde iedere keer het pand moet verlaten dan pas worden ze echt angstig om te nomineren en dan gaan ze in eigen vlees bijten. Dan wordt het pas echt ruzie.
Dat is toch heel normaal? Ik vond dit júist weer een typisch en charmant Roel-staaltje: heel open en eerlijk zeggen dat hij er niet als een morsige zwerver bij wil lopen omdat, aldus Roel, "Ik wél iedere dag met m'n kop op TV ben dus ik wil er een beetje verzorgd uit zien."quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben een ding nog niet vergeten van Roel en dat was het vragen om een scheerapparaat om zijn haar te kunnen scheren. Zijn motivatie was dat hij er toch wel een beetje verzorgt uit moest zien op de buis. Roel is dus wel bezig met hoe hij overkomt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben een ding nog niet vergeten van Roel en dat was het vragen om een scheerapparaat om zijn haar te kunnen scheren. Zijn motivatie was dat hij er toch wel een beetje verzorgt uit moest zien op de buis. Roel is dus wel bezig met hoe hij overkomt.
Als zijn haar voor zijn ogen zou hangen en dat het nergens meer op leek... het was amper aan het stekelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal? Ik vond dit júist weer een typisch en charmant Roel-staaltje: heel open en eerlijk zeggen dat hij er niet als een morsige zwerver bij wil lopen omdat, aldus Roel, "Ik wél iedere dag met m'n kop op TV ben dus ik wil er een beetje verzorgd uit zien."
Laten we een ding voorop stellen ik ben nooit jaloers op een paar kneuzen opgesloten in een BB huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Roel & Lieske
Ralph is en blijft een kleurloos figuur, maar Big Brother beslist wie het huis verlaat, ze zullen wel weer met een envelop komen, en daar is Lieske heel gevoelig voor
Helaas...
OMGquote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Roel & Lieske
Precies ROFLMAOquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we een ding voorop stellen ik ben nooit jaloers op een paar kneuzen opgesloten in een BB huis.
Hoe lang zijn haar was, is de point toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
Als zijn haar voor zijn ogen zou hangen en dat het nergens meer op leek... het was amper aan het stekelen.
Zo denk ik er precies over.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft een erg moeilijke keuze. Ik twijfel ook nog steeds. Misschien moet toch Ralph maar exit dan, hoewel ik het hem gunde bij de laatste drie te komen. Ralph is toch eigenlijk wel een beetje saai voor het programma, ondanks dat het me wel een goede vent lijkt. Van Lieske en Roel kunnen we nog wel het een en ander verwachten... en dat is wel nodig om het leuk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |