Lekker ouwe email adressen verzamelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
EN anders is het al verloren in 1 van de vele crashes
Welke heb jij ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat beide geen probleem is bij mijn ISP
Ook met een huisje / hypotheekje bezigquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik moet ergens beginnenHet wordt mijn eerste huis dus ik weet ook niet precies hoe alles in zijn werk gaat
![]()
Every journey begins with the first step
Dan zou ik met mijn eigen email weer een account moeten kunnen aanmakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker ouwe email adressen verzamelen
wat moeten ze er mee
Het hypotheekje betaal ik al af, nu het huis nog krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ook met een huisje / hypotheekje bezig.....
Idem hier...........![]()
Ah, veel al over gehoordquote:
Ze hebben geloof ik ban op providers die je toestaan om meerdere adressen aan te makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik met mijn eigen email weer een account moeten kunnen aanmaken
Effe proberen straks
En wanneer staat dat in de planning?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hypotheekje betaal ik al af, nu het huis nog krijgen
Eenschquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hypotheekje betaal ik al af, nu het huis nog krijgen
Wanneer die gaat verhuizenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En wanneer staat dat in de planning?
Volgend jaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En wanneer staat dat in de planning?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ook met een huisje / hypotheekje bezig.....
Idem hier...........![]()
Ach, maakt het uit, geld zatquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch
Goeie zaak betalen voor iets wat je niet gebruikt
Ik las brouwerijquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit, geld zat
Bespaard met de trouwerij
Luna heeft dat niet, maar als ze geen history bij zouden houden dan kun je onbeperkt accounts op fok aanmaken. Het lijkt me dat ze een kolom hebben getiteld: "email_bij _aanmaken" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik ban op providers die je toestaan om meerdere adressen aan te maken
en de public webmail diensten
Dat is iets andersquote:
Zo iets wel denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Luna heeft dat niet, maar als ze geen history bij zouden houden dan kun je onbeperkt accounts op fok aanmaken. Het lijkt me dat ze een kolom hebben getiteld: "email_bij _aanmaken" of iets dergelijks
quote:
Ik heb ook een huis op het oog wat net op de grens ligt van wat ik kan krijgen.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]haha okee dan, ik heb al een heel gaaf huis gezien, zelfs nog op fietsafstand tot mijn werk
![]()
Alleen zal het erom hangen of ik de hypotheek kan krijgen ervoor. Zit net op de grens zeg maar
Wel met een mooie parketvloer en een bijna nieuwe keuken erin en kunstof kozijnen
Oh, zo bedoelde je dat, ik had het over het eerste adresquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo iets wel denk ik
Maar elke adres wisseling gaat me wat ver
Dan komt er nog een hele hoop kosten bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis op het oog wat net op de grens ligt van wat ik kan krijgen.....
Het enige nadeel is is dat het huis 'helemaal kaal' is![]()
Die houden ze wel bij denk ik iddquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde je dat, ik had het over het eerste adres
Definieer "ze"quote:
casco, daar komt aardig nog wat bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis op het oog wat net op de grens ligt van wat ik kan krijgen.....
Het enige nadeel is is dat het huis 'helemaal kaal' is![]()
Het registratieadres wordt ook opgeslagen, anders was al dat gedoe met providermailadressen ook niet nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermoedt dat ze wel een backlog hebben
Pas op 10 oktober:Pquote:
Gammaquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Light het volgende:
[..]
Het registratieadres wordt ook opgeslagen, anders was al dat gedoe met providermailadressen ook niet nodig.
Inderdaad, maar op zich moet het probleem niet zijn......quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan komt er nog een hele hoop kosten bij
Die moet hij invullen, maar gaat hij dan ook het loon geven wat hij invult?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar op zich moet het probleem niet zijn......
Mn baas en ik hebben er al uitvoerig naar gekeken.... En dan kijken we niet naar 'hoeveel' hypotheek ik kan krijgen maar naar 'wat ik maandelijks kan missen aan vaste lasten'.
En dan kunnen we nog best wat bijsleutelen aan het te krijgen hypotheekbedraag daar hij de werkgeversverklaring in moet vullen![]()
Bij de creche in de buurtquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef foksuk1981 het volgende:
waar wil metro2005 gaan wonen?
Allemaal niet boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar op zich moet het probleem niet zijn......
Mn baas en ik hebben er al uitvoerig naar gekeken.... En dan kijken we niet naar 'hoeveel' hypotheek ik kan krijgen maar naar 'wat ik maandelijks kan missen aan vaste lasten'.
En dan kunnen we nog best wat bijsleutelen aan het te krijgen hypotheekbedraag daar hij de werkgeversverklaring in moet vullen![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op 10 oktober:P
Ja, die komt er ook bij in wonen. Lijkt me wel normaal
maandag, in parijsquote:
i know.... we hebben al hele berekeningen gemaakt samen. Omdat hij goed weet wat er allemaal bij komt kijken. Ook aan het financiele gedeelte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet hij invullen, maar gaat hij dan ook het loon geven wat hij invult?
Vergeet niet dat er heeeel wat kosten bijkomen
De buurt zegt genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
Metro2005 wil in Rotterdam, Schiedam of Vlaardingen gaan wonen.
Het huis waar ik gisteren ben wezen kijken ligt in Rotterdam, vlakbij het marconiplein. en op 5km van mijn werk.
Je was me voorquote:
Nee hoor, voor een handtekening zetten? Dat doe ik elke dagquote:
Gelukkig zijn de prijzen in het pittoreske Lelystad nog niet zo de pan uitgestegen als in bijvoorbeeld Almere enzo.... dus daar zijn de huizen nog redelijk goed betaalbaarquote:
Niet voor de klokkeluider van de notre damequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, voor een handtekening zetten? Dat doe ik elke dag
Almere en duur?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de prijzen in het pittoreske Lelystad nog niet zo de pan uitgestegen als in bijvoorbeeld Almere enzo.... dus daar zijn de huizen nog redelijk goed betaalbaar![]()
Ik was afgeleid door een collega die me wees op een foktopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |