abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30888765
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef ondeugend het volgende:...

Iedereen weer gelukkig.
Oh ja? De eerste vrouw van Hazes is er anders niet zo gelukkig mee dat die Rachel een zwart boekje over haar opendoet. En wat dacht je van Hazes' overige kinderen die op TV moeten aanzien dat het stoffelijk overschot van hun vader de lucht in wordt geschoten. Denk je dat ze het leuk vinden om door die hoer en haar asociale ouders te worden buitengesloten? En iedereen vindt die Hazes-verering allemaal prachtig inclusief Job Cohen en een aantal politici terwijl het overduidelijk is dat de meeste 'vrienden' van André alleen op zichzelf geilen en in de spotlights willen staan. Als je dit allemaal moet aanzien lijkt het net of er in Nederland alleen maar debielen wonen. Gatverdamme!!!

Ik had het mooi gevonden als het allemaal zuivere koffie was, maar dat is niet het geval.
  zaterdag 24 september 2005 @ 16:16:40 #177
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_30889642
geliefd of niet...
dat heel nederland het erover heeft wil toch wel wat zeggen....
Bas heeft gesproken...
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:13:55 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30891249
Tja.....hij is het ten eerste zelf schuld dat hij vroeg gestorven is. Hij was niet bepaald een schoolvoorbeeld van een man die gezondheid belangrijk vond. Muziek was ook vaak gezeur en gehuil.

Volgens mij vonden mensen hem okey omdat hij geen capsones had.

Toch ben ik van mening dat je respect moet hebben voor de doden. Ga je dan afreageren op de mensen die misbruik maken maar laat de doden in Godsnaam rusten.

Hij is dood. Beetje veel ophef. Vraag me af of hij het zo zelf wilde zien gebeuren allemaal.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')