Het was the others te doen om dat kind van die franse, misschien mocht ze daarom in leven blijven?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
zou ook heel goed kunnen maar ik bedoelde eigenlijk dat de bunker misschien ooit voor meerdere personen gebouwd zou zijn? maar wat zouden ze doen als de vliegtuig crashers ook nu geinfecteerd zijn, en hoe kon de franse vrouw overleven. of zou het een soort psychese ziekte zijn want die franse vrouw was/is aardig gestoord
Bij nader inzien... ik weet het niet zeker, maar zei Locke niet ooit dat het compas een andere richting aangaf, dan wat-ie op basis van de zon verwachtte?quote:Precies, als die magneet sterk genoeg was om dat te doen hadden ze het op het eiland ook moeten merken dat dingen er heen werden getrokken.
Ik heb geen verstand van magneten, maar kon je die met behulp van elektriciteit niet sterker/zwakker maken? Als er een vliegtuig aankomt even de magneet vol aanzetten om hen daarna weer op een laag pitje te zetten?quote:Op zondag 25 september 2005 09:43 schreef truSteh het volgende:
Precies, als die magneet sterk genoeg was om dat te doen hadden ze het op het eiland ook moeten merken dat dingen er heen werden getrokken.
Ik heb het touwtje gezien waarmee die sleutel werd aangetrokken, ergens halverwege dat touwtje: 4815162342!quote:Op zondag 25 september 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
De manier waarop die sleutel bewoog richting de magneet was wel NEP... Of het magneetveld moet in sterkte zijn toegenomen op het moment dat Jack er voor stond. OF het is zo'n standaard film-methode om te laten zien dat iets magisch beweegt.
Want bij een normaal continu magneetveld *versnelt* het voorwerp zodra het dichterbij komt. De sleutel daarentegen bewoog telkens een stukje, om daarna weer stil te hangen.
Gevonden! Volgens http://familyscreenscene.allinfoabout.com/lost/lost_1_hearts.html :quote:Op zondag 25 september 2005 10:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij nader inzien... ik weet het niet zeker, maar zei Locke niet ooit dat het compas een andere richting aangaf, dan wat-ie op basis van de zon verwachtte?
Screenshot? Want ik mis deze...quote:Op zondag 25 september 2005 12:01 schreef Reefer het volgende:
[..]
Ik heb het touwtje gezien waarmee die sleutel werd aangetrokken, ergens halverwege dat touwtje: 4815162342!![]()
Wanneer zijn die herhalingen dan op Net 5?quote:Op zondag 25 september 2005 11:33 schreef vannilesoep het volgende:
Waar we in dit topic over hebben komt alleen in Amerika op tv. Op Net5 zijn ze bezig met uitzendingne van Season1. Hoe wij aan uitzendingen van U.S. komen? 1 keer raden![]()
Oke thanks!quote:Op zondag 25 september 2005 12:55 schreef Darklight het volgende:
Op Net5 wordt het elke vrijdagavond uitgezonden, maar daar zijn ze nog bij seizoen1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef Darklight het volgende:
In aflevering3 komt er meer duidelijkheid over die hatch, volgende aflevering gaat over die 3 gasten op die vlot:Ja, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien die kinderlijk getekende mensjes en huizen denk ik dat Alex de tekening gemaakt heeft....quote:Op zondag 25 september 2005 16:00 schreef vannilesoep het volgende:
... I (eye) am (M) sick slaat op Desmond?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 13:11 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja, maarBlijkbaar zouden we pas in de tweede aflevering zien wat er in de hatch is, maar is dat op het laatste moment toch nog in afl. 1 gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2e aflevering zou trouwens eerst overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan, maar dat is ook veranderd naar een afl. overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |