Ik las ergens dat de ijsberen inderdaad in het schip van Rousseau zaten, dat terugkwam van een expeditie naar de zuidpool. Maar ten eerste komen daar geen ijsberen voor (die zitten op de noordpool) en ten tweede onderzocht het team van Rousseau geen ijsberen, maar tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef splendor het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of dit waar is? Op andere forums wordt gezegd dat de ijsberen waarschijnlijk door Walt 'opgeroepen/verzonnen' zijn, zoals bij dat vogeltje, omdat hij net daarvoor in dat comic boek aan het lezen was.
Franse chick heeft dat letterljk gezegd. Maar ja, ze is ook redelijk de kluts kwijt...quote:Ik las ergens dat de ijsberen inderdaad in het schip van Rousseau zaten
Echt waar? Dat heb ik gemist, welke aflevering was dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Franse chick heeft dat letterljk gezegd. Maar ja, ze is ook redelijk de kluts kwijt...
Heeft ze absoluut niet gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Franse chick heeft dat letterljk gezegd. Maar ja, ze is ook redelijk de kluts kwijt...
Ik kon er me ook niks van herinneren maarja mijn geheugen is een zeef dus ik denk ik vraag het even voor de zekerheid, het zou gekund hebben.quote:
lekker suggestieve titels voor de aankomende afleveringenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef SureZal het volgende:
Season 2
27. 2- 2 201 21 Sep 05 Man of Science, Man of Faith
28. 2- 2 202 28 Sep 05 Adrift
29. 2- 4 203 5 Oct 05 Orientation
30. 2- 5 204 12 Oct 05 Everybody Hates Hugo
31. 2- 6 205 19 Oct 05 ...And Found
Volgens mij zijn dit de echte namen van de afleveringen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef Janteh het volgende:
[..]
lekker suggestieve titels voor de aankomende afleveringen![]()
bron: http://epguides.com/Lost/quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef Janteh het volgende:
[..]
lekker suggestieve titels voor de aankomende afleveringen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef Takje het volgende:
Wat een openingsscene in de eerste episode. Geweldig nummer ook, van wie is dat?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over de muziek die Desmond draait:
The song that "Desmond" plays on the LP player is the song "Make Your Own Kind of Music" performed by Mama Cass Elliot (better known as a member of "The Mamas and the Papas"). The song was written by Barry Mann and Cynthia Weil. This is from her solo album released in 1970.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Janteh bedoelt imho niet dat je ze zelf hebt verzonnen, maar dat de makers erg suggestieve titels voor de afleveringen hebben bedacht. Waar ik me bij aan kan sluiten overigensNog 1,5 dag!!
Eindelijk weten we hoe het verder gaat op het vlotquote:Op woensdag 28 september 2005 15:24 schreef Darklight het volgende:
Canadese promo voor aflevering2:
http://www.livejournal.com/users/voodoo_in_tx/308686.html
desmond:quote:Op woensdag 28 september 2005 15:24 schreef Darklight het volgende:
Canadese promo voor aflevering2:
http://www.livejournal.com/users/voodoo_in_tx/308686.html
In dat geval sluit ik me daar volledig bij aan.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Janteh bedoelt imho niet dat je ze zelf hebt verzonnen, maar dat de makers erg suggestieve titels voor de afleveringen hebben bedacht. Waar ik me bij aan kan sluiten overigensNog 1,5 dag!!
Het lijkt erop als desmond iemand verwacht en niet weet wie die persoon precies is. Of iets mysterieuzer, hij weet al dat er iemand zal komen en waarom maar hij weet niet of dat lock die persoon is, als een soort van profetie.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
desmond:
are you him
wtf heeft desmond hem ook al ontmoet en waar was jack
Heb het opgezocht: Rousseau komt in 4 afleveringen voor. Alleen in haar eerste afl.('Solitary', afl 9) valt het woord 'Polar bear' en dat was op de golfbaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Nu begin ik te twijfelen :S Zou niet meer weten welke aflevering het was...
Dat vroeg ik mij eerst ook af, maar na de ontploffing dimt Desmond alle lichten en wordt het licht 'buiten' ook gedimt, volgens mij is het dus kunstmatig zonnelicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef RevneD het volgende:
Zojuist voor de 2e keer de eerste ep van het nieuwe seizoen gezien en er viel me nog iets op. In "The Hatch" achter het bed en achter de eettafel zit een raam, er komt ook duidelijk daglicht door naar binnen, maar het zit volgens mij 500 m landinwaarts en x meter onder de grond, dus hoe kan dit??
Het nummer is van Cass Elliot van The Mamas and the Papas (erg goed inderdaad)quote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef Takje het volgende:
Wat een openingsscene in de eerste episode. Geweldig nummer ook, van wie is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maybe haalt hij via al die spiegels het daglicht in huis? Staat er achter dat raam gewoon dikke spiegel schuin omhoog ofzo..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef RevneD het volgende:
Zojuist voor de 2e keer de eerste ep van het nieuwe seizoen gezien en er viel me nog iets op. In "The Hatch" achter het bed en achter de eettafel zit een raam, er komt ook duidelijk daglicht door naar binnen, maar het zit volgens mij 500 m landinwaarts en x meter onder de grond, dus hoe kan dit??
Die laatste 2 die je opnoemt hadden "we" (in dit topic) eigenlijk al wel verwacht. (niet dat Kate in de luchtschacht zit, though. Wel apart dat die kogel haar net mistequote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef moomoo het volgende:
nou ja, geen steek?
-we weten dat de raft guys nog leven
-we weten waar kate is
-we hebben wat antwoorden over desmond(veel opgeslagen eten, lampen om zonlicht te simuleren, hij zit daar blijkbaar op iemand te wachten, hij dacht dat wereld er niet meer zou zijn(?))
das meer dan niets hoor.
Ik kan het logo duidelijk zien, misschien moet je de brightness van je monitor verhogen? Het plaatje selecteren helpt ook (in Firefox iig).quote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef bierjoost het volgende:
@Verloren Ik zie zeg maar alleen een geel cirkeltje om een zwarte plek? Of ben ik een beetje scheel?
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:06 schreef moomoo het volgende:
kate had trouwens inkijk tot aan dr navel in die schacht.
Holy fuck hoe hoog staat jullie brightness/gammaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Verloren het volgende:
Trouwens, meer mensen dit opgevallen wanneer Sawyer wordt aangevallen door die 'haai'
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |