abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 23:58:23 #51
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30843764
22 gezien..23,24,25 nu..en dan morgenochtend 2.1..tot dan
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:04:33 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30843959
Succes! Hoor je d'r ook bij .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30844439
See you in another life krijgt toch een andere betekenis als ik had verwacht
Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30844686
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef Steve-O het volgende:
See you in another life krijgt toch een andere betekenis als ik had verwacht
Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen .
Inderdaad. Als Jack dan aan Locke vraagt: Is this your destiny? lijkt het mij eerder dat het om het lot van Jack draait. Het lijkt mij geen toeval dat Desmond en Jack elkaar daar in dat stadion hebben ontmoet...
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:41:43 #55
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30845309
Ben ook wel benieuwd naar ep3

"We go into the hatch in the first episode (airing Sept. 21) and sort of see what's in there, but it isn't really explained to us until the middle of Episode 3," he teased.

"That episode is going to blow away anyone who has ever said, 'You guys don't give enough answers.' "
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:53:53 #56
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30845691
GROTE MYSTERIEUZE SPOILER OVER EINDE SEIZOEN 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:04:24 #57
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_30845970
Oe das wel een domper als dat zo is hoor..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_30846702
ik ga die spoiler maar niet lezen dan, als jij het over een domper hebt
Jupiler is goed
  vrijdag 23 september 2005 @ 02:34:38 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30847548
Net 24,25 gezien..
en de eerste minuten van 2.01..
WOW..Het roept inderdaad meer vragen op dan antwoorden..
Morgen meer
pi_30847977
Net 2.01 gekeken.
Wat een superaflevering heeft het wachten wel goed gemaakt.
Maar toen ik die man zag in het stadion, dacht ik die zien we vaker terug.
Maar ben benieuwd naar 2.02.
pi_30848763
Ik vraag me af of 'the others' /de mensen die die gast ontvoerd hebben van dat gangen stelsel weten en ik vraag me ook af of de andere personages die dude ook al een keer gezien hebben (maybe in volgende flashbacks dat ze hem allemaal al keer gezien hebben:P) Want echt 100% toeval zal het toch niet zijn?
pi_30852867
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef Euc- het volgende:
Oe das wel een domper als dat zo is hoor..
Juist niet eigenlijk...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30853012
Ben ik de enige die de aflevering een beetje vond tegenvallen? Alwéér een Jack flashback. Die Desmond (overigens leek het mij ook een Schot) was wel cool, al was het in dat stadion natuurlijk gelijk al duidelijk dat hij die kerel in de hatch was. Verder is de verhaallijn natuurlijk wel lekker opgeschoten, maar miste ik het broeierige eilanders-sfeertje. We hebben eigenlijk nauwelijks iets gezien van de andere castaways. En ik miste Sawyer en Jin zo erg...
Nu ja, misschien waren mijn verwachtingen gewoon iets te hoog gespannen door dat lange wachten. In ieder geval zijn we weer bezig, dat is wel heel lekker...
mooi he, alles
pi_30854870
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:37 schreef Aurelium het volgende:
ik ga die spoiler maar niet lezen dan, als jij het over een domper hebt
ik ga em ook niet lezen, enigste grote domper zou zijn als Evangeline lilly (kate) eruit geschreven word, dat zou een ramp zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30855066
Deze aflevering smaakte weer naar meer! Kan niet wachten tot volgende week
pi_30855942
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef phileine het volgende:
Ben ik de enige die de aflevering een beetje vond tegenvallen? Alwéér een Jack flashback. Die Desmond (overigens leek het mij ook een Schot) was wel cool, al was het in dat stadion natuurlijk gelijk al duidelijk dat hij die kerel in de hatch was. Verder is de verhaallijn natuurlijk wel lekker opgeschoten, maar miste ik het broeierige eilanders-sfeertje. We hebben eigenlijk nauwelijks iets gezien van de andere castaways. En ik miste Sawyer en Jin zo erg...
Nu ja, misschien waren mijn verwachtingen gewoon iets te hoog gespannen door dat lange wachten. In ieder geval zijn we weer bezig, dat is wel heel lekker...
je vraagt teveel.....

de aflevering was geweldig..
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:44:35 #67
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30856527
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ga em ook niet lezen, enigste grote domper zou zijn als Evangeline lilly (kate) eruit geschreven word, dat zou een ramp zijn
Als Kate niet meer meedoet, kijk ik niet meer! Simpel
censuur :O
pi_30856866
Het was een Ier, lees ik op Amerikaanse forums. Die zullen de accenten wel beter herkennen. Grappig overigens dat jullie hier zo weg zijn van Evangeline, terwijl die daar juist wordt uitgekotst.

Wat me stoorde aan de aflevering was dat het vooral draaide om de drie stereotype karakters die sinds het begin van het seizoen vorig jaar nauwelijks karakterontwikkelingen hebben doorgemaakt. Jack de hoekige getroubleerde held, Locke de mysterieuze waarvan je nog steeds niet weet of hij goed of slecht is, Kate die zoals altijd peinzend droevig kijkt, iedereen doorheeft en zich als een soort supervrouw in het luik werpt. Ok, Kate was eigenlijk deze aflevering niet zo irritant als anders. De flashback van Jack vond ik enorm saai omdat je al op het moment dat hij verstond wat dat meisje zei in de ER al wist dat zij Sarah was en dat hij haar zou genezen en met haar (al dan niet) zou trouwen. Dat Desmond in het luik zou zitten was ook duidelijk vanaf het moment dat er zoveel moeite werd gedaan hem te introduceren in het stadion. Er was wat mij betreft weinig verrassingselement (behalve Walt), terwijl die onvoorspelbaarheid juist is waarom ik zo van Lost hou.

De paar dingetjes die ik dan wel interessant vond: Shannon die nog steeds aan het instorten is. Sayid die haar wel wil helpen maar niet goed met haar instorting kan omgaan. Walt die op zo'n creepy manier in het bos opduikt. Was dat een hallucinatie of kwam hij zijn hond ophalen? Wat is de rol van Desmond in de wonderbaarlijke genezingen van Sarah en Locke? En het moment dat Jack beneden de boel ging verkennen, de muziek die losbarstte met die enorme lampen. Dat was wel lekker overweldigend bombastisch.
mooi he, alles
pi_30857225
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:59 schreef phileine het volgende:
Het was een Ier, lees ik op Amerikaanse forums. Die zullen de accenten wel beter herkennen. Grappig overigens dat jullie hier zo weg zijn van Evangeline, terwijl die daar juist wordt uitgekotst.

Wat me stoorde aan de aflevering was dat het vooral draaide om de drie stereotype karakters die sinds het begin van het seizoen vorig jaar nauwelijks karakterontwikkelingen hebben doorgemaakt. Jack de hoekige getroubleerde held, Locke de mysterieuze waarvan je nog steeds niet weet of hij goed of slecht is, Kate die zoals altijd peinzend droevig kijkt, iedereen doorheeft en zich als een soort supervrouw in het luik werpt. Ok, Kate was eigenlijk deze aflevering niet zo irritant als anders. De flashback van Jack vond ik enorm saai omdat je al op het moment dat hij verstond wat dat meisje zei in de ER al wist dat zij Sarah was en dat hij haar zou genezen en met haar (al dan niet) zou trouwen. Dat Desmond in het luik zou zitten was ook duidelijk vanaf het moment dat er zoveel moeite werd gedaan hem te introduceren in het stadion. Er was wat mij betreft weinig verrassingselement (behalve Walt), terwijl die onvoorspelbaarheid juist is waarom ik zo van Lost hou.

De paar dingetjes die ik dan wel interessant vond: Shannon die nog steeds aan het instorten is. Sayid die haar wel wil helpen maar niet goed met haar instorting kan omgaan. Walt die op zo'n creepy manier in het bos opduikt. Was dat een hallucinatie of kwam hij zijn hond ophalen? Wat is de rol van Desmond in de wonderbaarlijke genezingen van Sarah en Locke? En het moment dat Jack beneden de boel ging verkennen, de muziek die losbarstte met die enorme lampen. Dat was wel lekker overweldigend bombastisch.
Er zijn ook Amerikaanse fora die denken dat Desmond een australier is. Enig onderzoek leverde mij op dat de man Henry Ian Cusick geboren is in Peru, zoon van een Peruaanse moeder, en een Schotse vader. Ik denk dus toch wel Schots.
bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Ian_Cusick
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:25:31 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_30859410
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef phileine het volgende:
Ik ben ook niet zo van de Jack-Flashbacks, maar dit was er tenminste eindelijk eentje met een mysterie ipv (alleen maar) een dramatisch/romantisch achtergrondverhaaltje.

Kan iemand in een spoiler plaatsen over wie de volgende aflevering gaat? Ik hoorde namelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wil graag weten of dat klopt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:52:27 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30860335
Zhenar:
SPOILER
censuur :O
pi_30860988
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:32 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja jij ('wij') wel ja, maar ik vond het een beetje vreemd dat Jack hem meteen herkende, ik weet niet hoe lang geleden dat voor moest stellen, maar als chirurg zie je zoveel verschillende gezichten dat het nogal ondenkbaar is dat hij iemand die hij tijdens het trainen tegenkwam meteen herkent
Uhm, iemand die tegen hem zegt 'what if you did fix her?' en over 'miracles' praat en hij dan terug gaat naar het ziekenhuis en ze tegen al zijn verwachtingen in wel haar tenen kan bewegen en dat uiteindelijk z'n verloofde wordt.. die onthoud je echt wel hoor
pi_30861108
Ok, dan houden we het op een Schot

*op handen zit om de spoiler niet te bekijken*
mooi he, alles
pi_30861663
Het kriebelt wel erg om die spoilers te bekijken ja
pi_30863087
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef phileine het volgende:
Ok, dan houden we het op een Schot

*op handen zit om de spoiler niet te bekijken*
Desmond - (DEZ-mond) from a surname based on an old name for the territory of South Munster. Demond.

Van http://www.ncf.carleton.ca/~bj333/HomePage.boys.html Een site met Traditioneel Ierse namen.

En die spoilers heb ik echt geen behoefte aan. Het gaat er bij deze serie voor een groot gedeelte om dat je met heel veel vraagtekens zit. Houden zo!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')