abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:37:12 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30845145
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef Floripas het volgende:
Há! Ik hetzelfde voor 300, sliep uit!

Maar de roet komt van de Biltstraat en de Berenkuil en de Ringweg, dat waait overal naartoe; het is niet alleen mijn straat.

(Ye gods, hoe dichtbij zit jij dit te typen? Eng gewoon)
Eng? Haha, niet overdrijven Anyway, ik woon ergens bij het uiteinde van de Oude Gracht en de Oude Noord.

Hoe dan ook, blijkbaar heb je een redelijke huur te pakken in een dure wijk. Dat zegt toch wel iets aangezien je niks beters kon vinden. De zorg voor een ziek familielid zal voor jou wellicht een rol spelen, maar is in meer algemene zin wat minder relevant. Politiek is immers de inrichting van de samenleving en gaat niet altijd over individuele gevallen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:42:05 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30845319
Politiek gaat juist over individuele mensen.

Hoeveel mensen kunnen wel niet verhuizen omdat ze vast zitten aan een hypotheek, of omdat de kinderen om de hoek naar school gaan, of omdat er woningnood is, of welke reden dan ook?
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:56:07 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30845753
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Floripas het volgende:
Politiek gaat juist over individuele mensen.

Hoeveel mensen kunnen wel niet verhuizen omdat ze vast zitten aan een hypotheek, of omdat de kinderen om de hoek naar school gaan, of omdat er woningnood is, of welke reden dan ook?
In politiek speelt recht niet echt een rol, maar hoe men de samenleving graag ziet. Heeft een individu het recht om zijn eigen lichaam vol met cocaine te spuiten? Wat mij betreft wel, dat lijkt me evident, maar de politiek is daar tegen omdat de samenleving anders ingericht 'dient' te worden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:56:49 #54
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30845773
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron: RTLZ

Wat grappig, misschien moet ik ook wel op een aantal cursussen, maar minister Peijs moet nodig op een cursus economie of cursus logisch nadenken.

Ze gaan het openbaar vervoer dus duurder maken ter compensatie van de gestegen brandstofprijzen. De hoge brandstofprijzen worden vooral veroorzaakt omdat er licht meer vraag is dan aanbod op de oliemarkt. Zij het niet dat:

openbaar vervoer wordt duurder -> meer mensen in de auto -> brandstofprijzen nog hoger

Is de minister helemaal gek geworden? Als je lagere brandstofprijzen wil moet je juist openbaar vervoer goedkoper maken. Een lichte stijging in de vraag naar brandstof zal grote gevolgen hebben voor de brandstofprijzen. En beland je in een vicieuze cirkel.
en jij moet op een cursus nederlands....
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')