Tsja, daar gaat ook 9 van de 10 keer een afspraak niet door.quote:
Hele jaar ook lekker weer he?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, twee maanden om wat dingen te doen.. en dan snel weer terug![]()
Da's nog op tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, daar gaat ook 9 van de 10 keer een afspraak niet door.
"Oh, hadden wij een afspraak?"
"Ja maar swa, je weet toch dat ik altijd siësta heb 's middags?"
"Kom tegen 12 uur dan ben ik er" (Tegen half 1 komt ie een keer aanhobbelen)
Dat laatste komt discriminerend over.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jup... afspraken worden niet gemaakt op uur, maar op dagdeel.. " in de middag"... en zo.. vervolgens kan het ook nog dat je rond de tijd dat je iemand verwacht een sms-je krijgt (bellen doet men vrijwel niet, is te duur, maar een mobieltje hebben ze allemaal) dat het toch niet door kan gaan. Ach, ik kan er goed mee leven inmiddels, zeker als ik weet dat het een Indonesiër of iets gerelateerds is.![]()
jep. 30-38 graden.. af en toe een bui in de middag. vervelend zeg, die buienquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hele jaar ook lekker weer he?
Hij komt in iedergeval.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, daar gaat ook 9 van de 10 keer een afspraak niet door.
"Oh, hadden wij een afspraak?"
"Ja maar swa, je weet toch dat ik altijd siësta heb 's middags?"
"Kom tegen 12 uur dan ben ik er" (Tegen half 1 komt ie een keer aanhobbelen)
Zo is het niet bedoeld, ik pas me gewoon aanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste komt discriminerend over.![]()
Dat zijn tijden bij belangrijke afspraken. Dus met overheidsinstellingen enzo. De rest is allemaal veel langer.quote:
Maar ook lang niet altijd.quote:
Hoi Bengeltjequote:
ja, preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zijn tijden bij belangrijke afspraken. Dus met overheidsinstellingen enzo. De rest is allemaal veel langer.
Dat zal ik dus erg irritant vinden als de andere kant niet reageert.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld, ik pas me gewoon aanMijn baas wil dat ik op tijd kom en dat doe ik ook. Als een Indonesiër een afspraak maakt, dan kan het ook later, vooral later, maar ook vroeger. Dit alles gaat op basis van SMS-jes die niet bevestigd hoeven te worden door de wederpartij.
Hoiquote:
Hoiquote:
och ja.. zodra ik daar bij de immigratie ben, is die irritatie iets uit het verre Nederland.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik dus erg irritant vinden als de andere kant niet reageert.
Het is erg vervelend ja. Laats had ik iemand gesmst. Belt ie 2 uur later eens op.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik dus erg irritant vinden als de andere kant niet reageert.
ja hequote:Op donderdag 22 september 2005 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
Wat bent u maar vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |