dat geloof ik graagquote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was er ok heel snel weer uit.![]()
Nog plannen voor vanavond?quote:
ja, rond een uur of 8 naar het station om die gast van dat telefoongesprek tijdens E.R. op te pikkenquote:
Wat ga je daarmee doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, rond een uur of 8 naar het station om die gast van dat telefoongesprek tijdens E.R. op te pikken![]()
Ga je hem nog straf daarvoor geven?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, rond een uur of 8 naar het station om die gast van dat telefoongesprek tijdens E.R. op te pikken![]()
moah.. naar mijn mening kan hij mij erg veel vertellen over zijn ervaringen in Indonesië. Hij woont er nu 15 jaar. Dus ik ga hem gewoon wat extra vragen stellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je hem nog straf daarvoor geven?
En die gast ken je ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
biertje drinken, wat bijpraten en 'm dan weer terug op het station zetten![]()
Met 15 jaar mag je er ook wel wat ervaring mee hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. naar mijn mening kan hij mij erg veel vertellen over zijn ervaringen in Indonesië. Hij woont er nu 15 jaar. Dus ik ga hem gewoon wat extra vragen stellen.
1 maal ontmoet, wat telefoongesprekken.. Maar het is inmiddels een echte Indonesiër dus misschien belt ie dadelijk dat ie morgen komt of zo.. daar ben ik al op voorbereid.quote:
precies, dat vind ik ook..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met 15 jaar mag je er ook wel wat ervaring mee hebben.![]()
Ah op die manier. Onze buren gingen laatst eens naar Curacao. Ze hebben nooit om tips/advies gevraagd. En ze wisten wel dat we er hadden gewoond.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 maal ontmoet, wat telefoongesprekken.. Maar het is inmiddels een echte Indonesiër dus misschien belt ie dadelijk dat ie morgen komt of zo.. daar ben ik al op voorbereid.![]()
Indonesiers hebben het niet zo met op afspraak komen, of hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 maal ontmoet, wat telefoongesprekken.. Maar het is inmiddels een echte Indonesiër dus misschien belt ie dadelijk dat ie morgen komt of zo.. daar ben ik al op voorbereid.![]()
Gek is dat he? Ik zou toch in ieder geval proberen of er informatie te verkrijgen is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier. Onze buren gingen laatst eens naar Curacao. Ze hebben nooit om tips/advies gevraagd. En ze wisten wel dat we er hadden gewoond.
Het zijn net Antillianen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Indonesiers hebben het niet zo met op afspraak komen, of hoe bedoel je?
Tsja als mijn buren er hadden gewoond en ik was op zoek naar wat bruikbare tips....Ik ga dan nog liever even naar de buren als naar de bibliotheek.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ik zou toch in ieder geval proberen of er informatie te verkrijgen is.
jup... afspraken worden niet gemaakt op uur, maar op dagdeel.. " in de middag"... en zo.. vervolgens kan het ook nog dat je rond de tijd dat je iemand verwacht een sms-je krijgt (bellen doet men vrijwel niet, is te duur, maar een mobieltje hebben ze allemaal) dat het toch niet door kan gaan. Ach, ik kan er goed mee leven inmiddels, zeker als ik weet dat het een Indonesiër of iets gerelateerds is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Indonesiers hebben het niet zo met op afspraak komen, of hoe bedoel je?
zeker weten, boeken is droog leesvoer. Ik hoor liever dezelfde tips in een gezellig gesprek met een biertje, plus dat zo'n gesprek ook persoonlijke tips oplevert en persoonlijk contact.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja als mijn buren er hadden gewoond en ik was op zoek naar wat bruikbare tips....Ik ga dan nog liever even naar de buren als naar de bibliotheek.
En die man is nu tijdelijk in Nederland ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker weten, boeken is droog leesvoer. Ik hoor liever dezelfde tips in een gezellig gesprek met een biertje, plus dat zo'n gesprek ook persoonlijke tips oplevert en persoonlijk contact.
Jep, twee maanden om wat dingen te doen.. en dan snel weer terugquote:Op donderdag 22 september 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die man is nu tijdelijk in Nederland ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |