Aah.. ik moest door drie wijken, zoals iedere dag..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik moest twee straten verder wezen
Volgens mij stellen die allebei een volledige baan hebben en hun koters in de opvang pleuren....quote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. zelfs dat niet eens.. dat bedoel ik.. wie dan wel? Dan volgens mij niemand.![]()
Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten..
Het was gister aangekondigt omdat Balkenende vandaag zou babbelen...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kwam er ook maar per ongeluk langs hoor
Eetze.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten..
Dat heb ik niet gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het was gister aangekondigt omdat Balkenende vandaag zou babbelen...
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten..
Hmmm.. dat zal v ast gezellig worden...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
pa komt zo langsdaarna ga ik nog even douchen en scheren en een schoonheidsslaapje doen
Is er gisteren niet van gekomen
zou je denken?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:44 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hmmm.. dat zal v ast gezellig worden...
Enne.. dat schoonheidsslaapje kan je best een keertje missen hoor
ja, zoiets ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij stellen die allebei een volledige baan hebben en hun koters in de opvang pleuren....
ik weet ook nog van niks..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
Wanneer krijg je zorgtoeslag?
Ik hoor jullie over formulieren en ik ben me nergens van bewust...
www.toeslagen.nlquote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
Wanneer krijg je zorgtoeslag?
Ik hoor jullie over formulieren en ik ben me nergens van bewust...
Misschien moet ik die envelop toch maar eens een keer open gaan makenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
www.toeslagen.nl
als je minder dan 25.000 bruto verdiend krijg je wat terug, bij 17.500 krijg je het maximale terug van ruim 400 euro. mensen die in aanmerking komen krijgen vrijwel allemaal een enveloppe..
verder moet je zelf maar ffies lezen.. te moeilijke materiede tekst hierboven is dan ook onder voorbehoud.
hij was voor jou bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |