Nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
Echt wel!
"wie gluurt er naar mijn overbuurvrouw"quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou
Ik had eigenlijk op een ander soort TT gerekend
Misschien de volgendequote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou
Jij ook al ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou
Wel in Monsters Inc.quote:
Knibbel knabbel knuisje, wie sabbelt aan mijn buisje?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
"wie gluurt er naar mijn overbuurvrouw"
zal tonks wel zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie sabbelt aan mijn buisje?
dat zijn kleine probeerzakjes met bodywashquote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
douchemonsters wel
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie sabbelt aan mijn buisje?
en zo heb je eigenlijk veel soorten monstersquote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zijn kleine probeerzakjes met bodywash
als je je ingelezen had, zou je wel beter wetenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zijn kleine probeerzakjes met bodywash
dat douchemonster van fles past niet in zo'n zakjequote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je je ingelezen had, zou je wel beter weten
je zal er maar tussen wonen als stedeling.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en zo heb je eigenlijk veel soorten monsters
zelfs een heel dorp
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Misschien de volgende
Ben er effe vandoor... kiddo zo ophalen enzo, nog even zelf wat te eten naar binnen schuiven tussen de bedrijven door
mon·ster (het ~, ~s)quote:
sam·ple (de ~, ~s)quote:
Ik las ergens op fok dat studenten van 50-60 naar 110 gaan, als je nu een particuliere verzekering hebt. En hoeveel zorgtoeslag krijg je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zonet formulier zorgtoeslag ingevuld.. damn.. betaal ik nu 30 euro voor mijn basis-verzekering, wordt dat vanaf januari eventjes minimaal 70.. vuile flikkers.
Onder de 25.000 bruto krijg je toeslag, van een beetje tot veel, hoe minder je krijgt. op www.toeslagen.nl kun je dat berekenen. Ik werk nu 3 jaar, maar mag dus mooi ruim het dubbele gaan betalen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las ergens op fok dat studenten van 50-60 naar 110 gaan, als je nu een particuliere verzekering hebt. En hoeveel zorgtoeslag krijg je dan?
Onder de 17.500 het maxium volgens mij. Als ik het goed ingevuld heb zou ik 403 euro per jaar krijgen. Dat zou het maximum zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Onder de 25.000 bruto krijg je toeslag, van een beetje tot veel, hoe minder je krijgt. op www.toeslagen.nl kun je dat berekenen. Ik werk nu 3 jaar, maar mag dus mooi ruim het dubbele gaan betalen.![]()
zoiets ja.. ik krijg dus minder. Op zich logisch, maar de toename is gewoon schandalig.. Maar als je 3 maanden niet betaald, vervalt je verzekering. Ook gek, want nu moet iedereen nog verzekerd zijn. Er zullen veel mensen voor kiezen om gewoon NIET te betalen. Geholpen worden ze toch wel, de kosten zijn dan een zorg/schuld voor later die ook niet betaald worden, omdat die mensen die premie ook al niet konden betalen, laat staan 50.000 voor een operatiequote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onder de 17.500 het maxium volgens mij. Als ik het goed ingevuld heb zou ik 403 euro per jaar krijgen. Dat zou het maximum zijn.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
zo.. ik ben weer thuis.
Ik ook, maar we moeten het er wel mee doen.. tijd dat ik echt ga verkassen zeg.. Een verzekering in Indonesië en een vliegticket er naartoe zijn al bijna net zo 'goedkoop' als onze volksverzekeringquote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
Belachelijk gedoe. Ben ik blij dat ik niet op VVD en CDA heb gestemd.
Dat heb ik nou net gemist.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:21 schreef Tha_T het volgende:
Was wel leuk om het debat erover in de kamer te zien
Haha, waar heb je op gestemd eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, maar we moeten het er wel mee doen.. tijd dat ik echt ga verkassen zeg.. Een verzekering in Indonesië en een vliegticket er naartoe zijn al bijna net zo 'goedkoop' als onze volksverzekering![]()
Ik vind die 70 euro premie die ik nu betaal meer dan genoeg als je bekijkt dat ik mijn wortelkanaalbehandelingen ook nog eens zelf moet dokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, maar we moeten het er wel mee doen.. tijd dat ik echt ga verkassen zeg.. Een verzekering in Indonesië en een vliegticket er naartoe zijn al bijna net zo 'goedkoop' als onze volksverzekering![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Onder de 25.000 bruto krijg je toeslag, van een beetje tot veel, hoe minder je krijgt. op www.toeslagen.nl kun je dat berekenen. Ik werk nu 3 jaar, maar mag dus mooi ruim het dubbele gaan betalen.![]()
o ja, iedereen gaat naar zo'n 1100 euro, dan krijg je dus wat toeslag en de rest is dik bijleggen. Alleen gezinnen met 2(en meer?) kinderen gaan er geloof ik op vooruit..
da's een goeie..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, waar heb je op gestemd eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |