abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31139230
volgens mij zijn Dell, LG, HP, Pioneer een Hitachi toch geen kleintjes op PC-gebied. En door de verplichte open structuur voor drivers zal MS weinig keus hebben dan BR-drives te ondersteunen met Windows.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:54:04 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31139344
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij zijn Dell, LG, HP, Pioneer een Hitachi toch geen kleintjes op PC-gebied. En door de verplichte open structuur voor drivers zal MS weinig keus hebben dan BR-drives te ondersteunen met Windows.
Leuk dat Dell kiest voor BR, maar die pc's draaien wel op Intel's en MS software. .
-
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:57:09 #153
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31139408
Ik las ergens dat die Blu-ray HD-DVD oorlog niks gaat betekenen ofzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31139485
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Leuk dat Dell kiest voor BR, maar die pc's draaien wel op Intel's en MS software. .
en jij denkt dat Intel een anti-BR beveiliging in z'n chips gaat bakken? En wat betreft MS, zie mijn post.
pi_31141819
....

-edit : was even onder de indruk dat ik in het x360 topic zat -
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:35:18 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31141857
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:

En wat betreft MS, zie mijn post.
MS heeft ook al aangekondigd de overstap naar HD-DVD te overwegen voor de X360, .
-
pi_31142993
lekker dan, krijg je een core, premium en platinum edition X360?

Sorry, maar dit spel is alleen met HD-DVD te spelen........
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:24:24 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31143053
http://www.tweakers.net/nieuws/39209

gewoon beide formaten ondersteunen is ook een manier natuurlijk
The line is a dot to you!
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:25:09 #159
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31143076
HD-DVD is toch alleen voor films en niet voor games?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:25:56 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31143103
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
lekker dan, krijg je een core, premium en platinum edition X360?

Sorry, maar dit spel is alleen met HD-DVD te spelen........
Microsoft heeft al gezegd dat dit alleen voor films zal zijn mocht het ooit gebeuren...
pi_31143198
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef speknek het volgende:
Intel en Microsoft gaan voor HD-DVD

Blu-Ray .

Sorry, maar met de grootste spelers op de pc markt die (Microsoft kennende) enkel HD-DVD gaan ondersteunen, denk ik niet dat Blu-Ray ver gaat komen.. Hoe graag ik het ze ook gun.
MS is in dit geval geen grote speler. Wie gaat nou HD DVD's achter een pc kijken?

MS levert de software, maar de hardware wordt door andere bedrijven geleverd. En de grootste hardwaregiganten hebben liever Blu-Ray. Dus een Blu-Ray speler met bijgeleverde software van het bedrijf (codec) zal perfect op een Intel computer lopen.

Zoals ik al zei levert MS alleen software. Verwacht dus Encarta 2007 op HD-DVD.
...and you shall see.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:42:19 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_31143544
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef PandorasBox het volgende:
MS is in dit geval geen grote speler. Wie gaat nou HD DVD's achter een pc kijken?
Ik ga ze er wel op kopieren .
quote:
Dus een Blu-Ray speler met bijgeleverde software van het bedrijf (codec) zal perfect op een Intel computer lopen.
Net zo perfect als WordPerfect? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31145874
Wie levert de hardware onderdelen aan MS? Juist, de bedrijven die Blu-Ray onderstuenen.

Een codec wordt meestal bij nieuwe hardware meegeleverd. Een Blu-Ray speler zal wel met een eigen softwareprogramma geleverd worden. Dus dat is al geen probleem. In een PC met Intel kun je later gewoon een Blu-Ray speler aantreffen...

Apple ontwikkelt eigen hardware en software. En zij hebben tot nu toe de voorkeur aan Blu-Ray gegeven. Net zoals Dell, HP en IBM. Als zij geen HD-DVD willen onderstuenen, dan heb je niets aan een samenwerking met MS. MS levert alleen software.

Als je het ver wilt shoppen, dan moet je de hardwarefabrikanten en Hollywood achter je aan hebben. En dat heeft Blu-Ray. In dit geval is dat veel belangrijker dan de MS support die Toshiba krijgt.
...and you shall see.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:18:12 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31146201
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:06 schreef PandorasBox het volgende:

Als je het ver wilt shoppen, dan moet je de hardwarefabrikanten en Hollywood achter je aan hebben. En dat heeft Blu-Ray. In dit geval is dat veel belangrijker dan de MS support die Toshiba krijgt.
Warner Brothers en Universal hebben ook voor HD-DVD gekozen. Paramount kiest voor beide.
Dat zijn niet echt bepaald kleine jongens
-
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:20:48 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_31146273
Daarbij werd DVD+R ook gesteund door alle grote bedrijven, maar leek DVD-R lange tijd te winnen, omdat het simpelweg goedkoper was. Nu valt het wel mee, en de meeste spelers kunnen beide afspelen, maar goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:03:05 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31147358
Sony's eigen FPS voor de ps3.
Ook niet echt indrukwekkend.... Next gen begint dus wel gewoon nog dit jaar als ik dit zo zie. .

-
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:06:12 #167
65330 Ruzbeh
pi_31147430
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sony's eigen FPS voor de ps3.
Ook niet echt indrukwekkend.... Next gen begint dus wel gewoon nog dit jaar als ik dit zo zie. .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je wel de graphics gezien van MGS4? Ik snap niet wat je nu zit te bashen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:09:13 #168
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31147517
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Heb je wel de graphics gezien van MGS4? Ik snap niet wat je nu zit te bashen.
.
Heb je de graphics van GoW gezien, ik snap niet dat jij dan nog zit te bashen.
Maar goed, het was even een post in de stijl van Pandorasbox .
Overigens zie ik niet in wat hier nou basherig aan is? .
-
pi_31147799
Dat is Fifth Phantom Saga van Sega. Sega zit in een dip, en dat kun je aan dit spel merken.

De onderste twee plaatjes zijn nog van de E3 build. De andere screens zijn caps van de trailer. Maar echt indrukwekkend kun je het niet noemen. De lelijkste Ps3 game tot nu toe.

Ziet er wel beter uit dan Sain't Row voor de X360:

De graphics zijn zo lelijk omdat er zeker zoveel mensen op het beeld lopen.

Oh, wacht...

/ troll
...and you shall see.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:28:59 #170
65330 Ruzbeh
pi_31148006
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Wat zit ik te bashen? Zowel PS3 als Xbox 360 zullen prachtige graphics krijgen die bijna van elkaar niet te onderscheiden zijn, dus ik snap niet wat jullie (jij en Pandorasbox) zo kinderachtig bezig zijn. Als een bepaalde game er niet goed uitziet op PS3 of Xbox 360 ligt dat aan a) Betakits of b) Tekortkoming aan de kant van de ontwikkelaar.

Dus!
pi_31148108
ik zie momenteel games op de Xbox die grafisch nog een schande voor de N64 zouden zijn..............

ja, ok, beetje overdreven, maar jullie begrijpen dat graphics voor 70% afhankelijk zijn van de developer?
pi_31153926
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
ja, ok, beetje overdreven, maar jullie begrijpen dat graphics voor 70% afhankelijk zijn van de developer?
In principe zijn graphics 100% afhankelijk van de developer. Het zijn alleen de grènzen, waar developers zich aan moeten houden, die iedere generatie verlegd worden.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:51:10 #173
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_31161954
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:16 schreef Notorious het volgende:

[..]

Hoor jij nu ook al bij SonyautomatedDefenseSystem.exe?

Dit stond ook op OA en GAF Sony fans in denial gaan natuurlijk ontkennen!

Echte fight gamers spelen Soul Calibur en Virtua Fighter!
*Heeft praktisch het hele topic doorgelezen* Mijn hemel man, wat ben je erg zeg!

Ongefundeerde meningen, allen gebaseerd op journalistieke halffabrikaten...... Waar ben je mee bezig?

Vlucht nu het nog kan en neem het beetje zelfrespect wat je nog hebt mee!
quote:
Oh en het is algemeen bekend dat Tekken een oppervlakkige game play heeft. Wat moet je trouwens met Tekken.
Goed getimed op verschillende knoppen drukken maakt geen goede fighting game? Random op knoppen rossend geilen op graphics wel......... tuuuuurlijk...

Je moet Tekken de tijd geven, tis geen "pickup and play" game. Je moet er aan wennen.
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:54:19 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31162045
Ik als pro-xbox-er moet toch wel melden dat Tekken natuurlijk een briljante game is.
Beste serie vechtspellen .
Alleen Killer Instinct is imo beter dan TTT .
Sterker nog, ik heb m'n ps2 gekocht voor Tekken .
-
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:59:38 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_31162204
Ik vind ook niks mis met Tekken. Alhoewel de latere releases voorzover ik ze gespeeld heb niet opwogen tegen de eerdere. Maar ze halen het helemaal niet bij Soul Calibur .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 03:09:24 #176
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_31165595
Tekken is voor buttonbashers die zich niet willen verdiepen in de gameplay van een spel.

Ik hou van vechtspellen maar Tekken vind ik gewoon ruk. Die characters bewegen niet soepel, je kan niet eens makkelijk een rondje om je tegenstander lopen. Dat is ook meteen wat DOA boven Tekken zet dat spel is nog soepeler ook. Bovendien kan je door de hele tijd de zelfde aanval gewoon van je tegenstander winnen. Elke n00b hoeft maar wat knoppen te rammen en kan van je winnen. Bij games als Soul Calibur of Virtua Fighter lukt dat niet. En dan sommige characters uit dat spel... ze slaan gewoon nergens op... een panda? wtf? Dat is nog dommer dan Link in Soul Calibur stoppen.

Elk vechtspel moet buigen voor Soul Calibur the king van de vechtspellen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:16:02 #177
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31165871
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 03:09 schreef Notorious het volgende:
Tekken is voor buttonbashers die zich niet willen verdiepen in de gameplay van een spel.
Dat is leuk als je spel niet kent.
Maar iemand die de gameplay een beetje kent, hoeft niet te bashen hoor.
En DOA beter dan Tekken. Yeah right .
Hwoarang en Xiaou hebben een kleine 50 moves.. DOA daarentegen is velen malen beperkter.
Als je niet weet waar je het over hebt, houd je mond dan .
-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:27:50 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_31165911
Panda hebben ze gejat van Ranma 1/2. Was ook een prima vechtspelletje. En leipe karakters zijn juist leuk.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:36:20 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31165945
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 07:27 schreef speknek het volgende:
Panda hebben ze gejat van Ranma 1/2. Was ook een prima vechtspelletje. En leipe karakters zijn juist leuk.
Inderdaad.
En ik begrijp niet hoe iemand het uit z'n vingers krijgt om Tekken een buttonbash game te noemen, en dan zeggen dat DOA beter is !
DOA is de meest ultieme buttonbashgame EVER. Iedere character heeft een move of 15 en dat was het..Met Tekken kan je nog hele vette combo's maken.. Maar goed, bij sommige zit het fanboyism zo diep dat ze blind worden. Zo ver ben ik nog net niet .
-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:13:29 #180
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31166127
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Maar goed, het was even een post in de stijl van Pandorasbox .
Overigens zie ik niet in wat hier nou basherig aan is? .
Meeh.. Mijn level heeft meer poly's! MEEEH
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_31166439
Tekken is de beste fightinggame. Meeste verscheidenheid in vechtstijlen, waardoor je op zoek moet naar de zwakke punten van je tegenstander, grote verscheidenheid in moves, en ja, je kan buttonmashen, maar buttonmashers maken geen kans tegen ervaren Tekken-spelers.
Een buttonmasher die met Christie Monteiro speelde bleef nergens, zelfs toen ik met de logge Greg Marduk speelde.

DOA is pure buttonmashing, de vechtstijlen lijken verschrikkelijk veel op elkaar, alleen de levels zijn iets vetter/interactiever.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:49:09 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31166454
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
maar buttonmashers maken geen kans tegen ervaren Tekken-spelers.
Als dat maar duidelijk is, .
-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:50:17 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31166464
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Meeh.. Mijn level heeft meer poly's! MEEEH
Zit je week er weer op, triangeljosti?
-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:20:19 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31166835
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 03:09 schreef Notorious het volgende:

Ik hou van vechtspellen maar Tekken vind ik gewoon ruk. Die characters bewegen niet soepel, je kan niet eens makkelijk een rondje om je tegenstander lopen. Dat is ook meteen wat DOA boven Tekken zet dat spel is nog soepeler ook. Bovendien kan je door de hele tijd de zelfde aanval gewoon van je tegenstander winnen. Elke n00b hoeft maar wat knoppen te rammen en kan van je winnen. Bij games als Soul Calibur of Virtua Fighter lukt dat niet. En dan sommige characters uit dat spel... ze slaan gewoon nergens op... een panda? wtf? Dat is nog dommer dan Link in Soul Calibur stoppen.

Elk vechtspel moet buigen voor Soul Calibur the king van de vechtspellen.
Dude Soul Calibur is JUIST een button bash festijn. Ik ken mensen die niet eens naar de tv kijken en dan nog winnen in SC
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:23:52 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31166889
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dude Soul Calibur is JUIST een button bash festijn. Ik ken mensen die niet eens naar de tv kijken en dan nog winnen in SC
. En zo is het maar net, .
Een iets uitgebreider artikel rondom de geruchten dat developers een beetje ps3-bang zijn.
quote:
Victory for the Sony PS3 looking more unlikely as support for Kutaragi drops

Can Kutaragi shake off the Xbox 360 with his commitment to hardware evolution?

Japan’s recent general election, featuring Koizumi’s battalion of “smiling assassins” [high-profile women media personalities and diplomats designed to dazzle voters], resulted in an emphatic victory for Koizumi. This winter, the next-generation gaming industry also appeared to be gearing up for a general election. The question is, which next-generation console will be victorious?

In the middle of this month, the gaming industry’s biggest event, “Tokyo Game Show 2005″, was held at Makuhari Messe. The catch cry for TGS was, “You can see the future from the front seat.” Smiling wryly, a major software company executive remarked, “We [the software industry] are the ones who really want to see the future.”

With a sigh, he continued: “Next-generation game consoles are like a general election. For software makers like us, [choosing a platform to develop for] has been a drawn-out process similar to choosing a political power or political party to support, and it is extremely difficult to predict the outcome.”

The highlight of this general election for the gaming industry will be seeing whether the “Oda-Nobunaga [powerful Japanese ruler and well-known historical figure] of the industry” Ken Kutaragi and his Playstation camp can exude the same powerful charisma as [Japanese Prime Minister] Junichirou Koizumi.

An industry insider remarked, “The outcome will depend on whether gamers support Sony executive Kutaragi in his firm belief that the evolution of the game console [hardware] will result in a bigger market for Sony.”

In the periodic management plan Sony released on the 22nd, Sony had the following to say about their high-tech creation, the PS3: “Our top priority is to bring innovation to the market by next spring.”

Most believe it will be a decisive victory [for Sony], with the catch phrase “Don’t stop evolution”, much like Junichirou Koizumi’s election victory with his catchphrase “Don’t stop reformation.” However, another industry insider confided, “This is nothing but a nightmare for many Japanese software development companies.”

One of the reasons for this nightmare is soaring development costs.

The industry insider went on to say, “Kutaragi has said, ‘Please develop suitable software for PS3 - this software must not be of the same standard as PS2 software.’ Developing software for the PS3 from scratch will require an initial investment of at least 2 billion yen [US $17.6 million] [not including development costs]. There are not many software companies that can easily afford that kind of money.”

The prevailing rumor is that many software companies with difficulty may end up developing for the Xbox 360 (to be released on 10 December 2005).

The previous interviewee also said, “Kutaragi is pursuing hardware evolution, and the credibility gap for him is now even worse than that of the GameCube era [when many developers defected from Nintendo].”

In fact, Microsoft is garnering support from many software developers and game creators in Japan. This kind of movement [spearheaded by Microsoft] is reminiscent of The Democratic Party of Japan’s general election catch phrase - “We will not give up on the Japanese market.” Indeed, one software developer slated to develop exclusively for Sony is now questioning whether this was the right decision.

One journalist, a veteran of the industry, observes, “The Xbox 360 is selling at 39795 yen [US $350], whereas the PS3 will probably be more expensive. To draw a comparison with PC operating systems, the Xbox 360 is like a low-cost and stable version of Windows, while the PS3 resembles a high quality Macintosh [operating system]. Considering the economic variance within the world market, we may find that console selection depends heavily on geographic location.”

In an aside about the Nintendo Revolution, the journalist remarked, “It will survive on the basis of its originality. I don’t know about [its prospects in] other countries, but it may win alone in Japan.”

Unlike Koizumi’s emphatic victory in the general election, opposition in the gaming industry is strong. Therefore, the future prospects for the battle of the next generation consoles look chaotic.
-
pi_31167312
hmm, ziet er iets geloofwaardiger uit, bron?
pi_31168947
quote:

[..]

Zekers, een maat van me die echt nooit computerspelletjes speelt maakt mij en mijn vatse game maatjes altijd af met SC, gewoon knoppen rammen met raphael.
Maar daarin in tegen kan het er ook wel weer heel vet uit zien akls je twee ervaren speler tegenover elkaarzet met b.v. en mitsurigi.
We search..
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:45:23 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_31169920
Als je nog wat langer doorspeelt word je trouwens wel beter dan button bashers. Maar inderdaad, dat heeft mij ook heel, heel lang geduurd. Mijn oudere broer had al tien jaar geen spel meer aangeraakt en maakte ons voortdurend in. Nu niet meer gelukkig.
pi_31170317
Greg Marduk en z'n mid-air grapples zijn altijd leuke verassingen voor degenen die niet zo veel ervaring hebben met Tekken 5
Regelmatig hoor je naast je "What the fuck?! Hoe doettie dat!"
pi_31171457
Maar een ding is Tekken wel, laaaaanngggzzaaaaaaammmm.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:44:09 #191
65330 Ruzbeh
pi_31171575
Topic derailment.
pi_31172315
Ach, de snelste fighter die ik ooit speelde was Guilty Gear XX. Maar goed we raken redelijk off topic, idd.

Ps3 wordt hopelijk een worldwide release, wil niet tot 2007 wachten tot ik DMC4 kan spelen
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:13:07 #193
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31172460
quote:

[..]

dat ben ik

kheb hem ingemaakt de eerste 3 keer toen ik tegen hem speelde, maar toen ik echt mijn best ging doen lukte het niet meer
pi_31172563
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef kepler het volgende:

[..]

dat ben ik

kheb hem ingemaakt de eerste 3 keer toen ik tegen hem speelde, maar toen ik echt mijn best ging doen lukte het niet meer
Bij mij kan ik alleen een beetje winnen met soul calibur als ik heel erg stronken ben. Anders ga je nadenken en dingen proberen wat de gameplay gewoonweg niet toelaat.

En van een van m'n maten kan ik niet eens winnen als hij tegelijkertijd aan het roken is
pi_31172783
Welkom in het algemene Beat 'm up topic.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31172833
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef peristilius het volgende:
Welkom in het algemene Beat 'm up topic.
Oke wat voor nieuws over de ps3 heb jij dan? Of wou je het weer over blu-ray vs HD DVD hebben?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:32:09 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31173036
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef piet_pelle het volgende:
Omdat je moet nadenken voor je wat drukt, ipv wezenloos op knoppen drukken.
-
pi_31173103
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Oke wat voor nieuws over de ps3 heb jij dan? Of wou je het weer over blu-ray vs HD DVD hebben?
Dat je niks anders hebt om over te lullen betekent niet dat je moet slowchatten.
Daar is het Revo topic voor. Maar ik vind het niet erg hoor, van mij mogen jullie lekker doorlullen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:35:05 #199
65330 Ruzbeh
pi_31173137
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat je moet nadenken voor je wat drukt, ipv wezenloos op knoppen drukken.
Wat een onzin, alleen n0obs moeten lang nadenken over hun acties. Second nature, bitches.
pi_31173465
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef piet_pelle het volgende:
Zeker nooit tegen Hwoarang, Martial Law of Steve Fox gevochten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')