Scan, je moet nu eenmaal IEMAND nomineren.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Op deze momenten doet Ingrid altijd zo eerlijk en lief tegen Lieske, dat ik er nog steeds geen zak van begrijp dat ze Lieske wel steeds nomineert.
Dat ze zich misschien in sommige situaties niet goed opstelt en dat ze eigenlijk moet knokken voor haar plekje in de groep. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Wat heeft ze te horen gekregen?
En toch praat Ingrid haar niet volledig naar de mond.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Op deze momenten doet Ingrid altijd zo eerlijk en lief tegen Lieske, dat ik er nog steeds geen zak van begrijp dat ze Lieske wel steeds nomineert.
Ze blijft thanks scanman leuke fotoquote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
Blijft lieske of gaat ze naar huis toe?
Ik kan ook heel eerlijk en lief (op een gemeende manier) doen tegen iemand, en toch diegene nomineren. Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
precies wat ik verwacht had, kan nog leuk worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze op haar strepen gaat staan vanaf nu. Ze gaat niet meer 'ja maar, ja maar' zeggen, maar ze gaat gewoon 'nee!' zeggen. (klinkt goed).
Begrijp het nou, Scan wil niet dat Lieske genomineerd wordt, want dan vliegt ze er misschien snel uit en dat ontneemt hem (kijk)plezierquote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, je moet nu eenmaal IEMAND nomineren.
Ingrid heeft niets negatiefs gezegd over Lieske, ze zei enkel dat ze van haar gewoon niets kon leren, qua levenservaring, gespreksonderwerpen die ze aansnijdt.
Lijkt me, als je in principe met iedereen overweg kan, een hele valide reden.
Ik word een beetje moe dat men, in dat huiis, maar ook hier zo ontzettend zwaar tilt aan wie wie nomineert, zeker de eerste 2 keren is het lastig en ga je op kleine dingetjes letten.
Lieske heeft toch ook Ralph genomineert om drie keer niets, terwijl ze over het geheel genomen ook gewoon aardig tegen hem deed?
Daar zou ik toch heel veel moeite mee hebben. (en ook met mezelf)quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan ook heel eerlijk en lief (op een gemeende manier) doen tegen iemand, en toch diegene nomineren. Het een sluit het ander niet uit![]()
Als jij iemand zou nomineren, moeilijk om dan nog aardig te doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Daar zou ik toch heel veel moeite mee hebben. (en ook met mezelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |