Wie is ze?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef Kinga het volgende:
Heej, ze heeft een tongpiercing, was me nog niet opgevallen
Zou zo uit 'the adams family' kunnen komen....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding] << een ijsjes-etende Tanja
Begin maar alvast die pantoffel te etenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan eet ik m'n pantoffel spontaan op.![]()
Haar "vrienden" komen wel naar haar toe als ze niet met der benen over elkaar gaat zitten maar ze een beetje uit elkaar doetquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
kom lieske ga bij je "vrienden"zitten niet alleen
ZE is die ene met die tongpiercing...quote:
Je denkt wel erg vreemd over mijn vriendin.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Haar "vrienden" komen wel naar haar toe als ze niet met der benen over elkaar gaat zitten maar ze een beetje uit elkaar doet![]()
Ik zei dus dat er van de 11 andere bewoners volgens mij altijd wel iemand tussen zit waar je de pest aan hebt. Ik heb er zelf bij deze bewoners al 5 of 6 ofzo die ik niet kan uitstaan. Je maakt mij niet wijs dat sommige bewoners iedereen mogen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef milagro het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je nooit alle 12 even veel kan mogen of er evenveel mee hebben.
Nu, Ingrid had op dat moment het minst met Lieske.
Dat betekent niet dat ze Lieske niet mag toch.
Ze mag haar alleen minder op dat moment dan anderen, of liever ze had op dat moment het minste met Lieske, de anderen wat meer.
Ze heeft geen hekel aan dat kind of zo
Wat is nu je probleem dan?
Hier speciaal een usericon voor alle Tanja fans! Tan met ijsje. Met dank aan Scanman!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze begint wel erg bij de beste avatar in de buurt te komen (die van qo_ob met huilende Lieske).![]()
![]()
![]()
Nee je moet er nog wat afknippen, zodat de kern wat groter wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hier speciaal een usericon voor alle Tanja fans! Tan met ijsje. Met dank aan Scanman!![]()
[afbeelding]
Ingrid heeft niet de pest aan Lieske, dat denk jij alleen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat er van de 11 andere bewoners volgens mij altijd wel iemand tussen zit waar je de pest aan hebt. Ik heb er zelf bij deze bewoners al 5 of 6 ofzo die ik niet kan uitstaan. Je maakt mij niet wijs dat sommige bewoners iedereen mogen.
Jammer dat je het weer als onvolwassen moet betitelen als ik een andere mening blijk te hebben.
Dat heb ik ook als er gefloten wordt..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik stoor me eraan dat er zoveel gezongen word en jullie?
Dit beterquote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee je moet er nog wat afknippen, zodat de kern wat groter wordt![]()
Anders vat iemand hem niet, die dit fijne moment heeft gemist vanmiddag![]()
Ze hebben wat goed te makenquote:Vanavond zijn we alweer toe aan de vierde Big Brother-Live. Het belooft een spectaculair avondje te worden. En dat we na vorige week wat goed te maken hebben staat buiten kijf. Niet alleen zullen de Bewoners elkaar vanavond live gaan nomineren, ook staat één van de Bewoners een grote verrassing te wachten. Tanja is over een maandje al uitgerekend, het werd dus hoog tijd om de Babykamer in te richten. Vanavond zal de kamer van het kleine meisje aan mama Tanja worden onthuld.
Je begrijpt dus echt niet was ik je probeer uit te leggen, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid heeft niet de pest aan Lieske, dat denk jij alleen.
En niet iedereen nomineert een ander omdat ze de pest heeft aan die persoon.
En niet iedereen vat een nominatie zo persoonlijk op, als jij zou doen of Lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |