Lekker is dat he? vooral als zo'n dominate vrouw je opeens keihard in je ballen knijpt en je vergaat van de pijn bijnaquote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef BrauN het volgende:
Jup.
Bijna?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Lekker is dat he? vooral als zo'n dominate vrouw je opeens keihard in je ballen knijpt en je vergaat van de pijn bijna
Dat valt dan weer nét buiten mijn veld van interesse.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Lekker is dat he? vooral als zo'n dominate vrouw je opeens keihard in je ballen knijpt en je vergaat van de pijn bijna
Asfalt.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef The_Terminator het volgende:
Gips zuigt, krijg je veel te moeilijk weer los![]()
Folie moet je gebruiken, veel beter![]()
folie kun je makkelijk uitkomen.Gips nietquote:Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef The_Terminator het volgende:
Gips zuigt, krijg je veel te moeilijk weer los![]()
Folie moet je gebruiken, veel beter![]()
eigelijk bedoel je dat je geen gips om je lul kan doen,omdat je lul nooit stijf is ?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ik mag me lul graag ingipsen maar als hij weer slap wordt valt het gips er constant vanaf
Denk je dat, gaat je vies tegenvallen kan ik je uit ervaring vertellen, als je goed in de folie wordt gezet kan je het wel vergeten er zelf weer uit te komen...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
folie kun je makkelijk uitkomen.Gips niet
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk je dat, gaat je vies tegenvallen kan ik je uit ervaring vertellen, als je goed in de folie wordt gezet kan je het wel vergeten er zelf weer uit te komen...
Gips is niet mijn ding denk ik, veelste lastig spul, niet flexibel, kan er niet leuk met je gesleept en gedaan worden, folie vind ik wel weer erg leuk(kan je leuk gaatjes in maken op bepaalde plekken en het fixeert erg stevig) en gewone touwbondage's vind ik ook geweldig.
Het inmobiel zijn, totaal afhankelijk zijn, het over geven aan de ander, dat herken ik wel, heerlijk is dat!!!
jupquote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Jezus Christus, dit is een serieus topic?
Dat was ook mijn eerste gedachte..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Jezus Christus, dit is een serieus topic?
Wat is er nou zo raar aan danquote:Op donderdag 22 september 2005 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte..![]()
Grappig dat je allemaal enorme extremiteiten noemt en dan jouw gips verhaal in datzelfde rijtje zet...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo raar aan dande ene persoon houdt van poepsex,de andere van amputatie,nog een andere van necrofillie,en ik van gips
Inderdaad, ik zou het meer vergelijken met bondage ofzo. De voorbeelden die hij geeft zijn gewoon ranzig IMO...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Grappig dat je allemaal enorme extremiteiten noemt en dan jouw gips verhaal in datzelfde rijtje zet...
Ja, ik vind dat gipsverhaal dan nog niet eens zo vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Grappig dat je allemaal enorme extremiteiten noemt en dan jouw gips verhaal in datzelfde rijtje zet...
jullie doen alsof het allemaal extreem isquote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helemaal eens!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het meer vergelijken met bondage ofzo. De voorbeelden die hij geeft zijn gewoon ranzig IMO...
okeejquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helemaal eens!![]()
@Zwaardvis: not judging you, had er gweoon serieus nog nooit van gehoord. Als jij daar op kickt, prima!Ik heb er persoonlijk niks mee.
Ik vind bondage trouwens wel wat hebben hoor, maar dan gewoon met touw. Dat gips had ik ook nog nooit van gehoord en het ljikt me wel een beetje extreem. Het is ook vervelend omdat je het zeer moeilijk weer los krijgt, dat heb je met touw geen last van.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helemaal eens!![]()
@Zwaardvis: not judging you, had er gewoon serieus nog nooit van gehoord. Als jij daar op kickt, prima!Ik heb er persoonlijk niks mee.
touw snijdt in je lichaam. En je houdt er striemen aan over. Gips heeft daar geen last vanquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vind bondage trouwens wel wat hebben hoor, maar dan gewoon met touw. Dat gips had ik ook nog nooit van gehoord en het ljikt me wel een beetje extreem. Het is ook vervelend omdat je het zeer moeilijk weer los krijgt, dat heb je met touw geen last van.
Hoeft niet, als je goed bondage touw gebruikt heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
touw snijdt in je lichaam. En je houdt er striemen aan over. Gips heeft daar geen last van
Dan doe je het niet goed!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
touw snijdt in je lichaam. En je houdt er striemen aan over. Gips heeft daar geen last van
Moooooii! Ik heb ooit bij m'n oud collega's van de Albert Heijn zo'n grote rol vleeswarenfolie (haha, hij zei vlees...) meegenomen, om voor een verhuizing wat dingen in te pakken. Dat ding staat nu werkeloos ergens in een kast, maar nu heb ik er weer een mogelijke toepassing voor. Vanavond eens bij wijze van verrassing met die rol op vriendins kop meppen en vlug een coconnetje ervan maken voor ze bijkomtquote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef erodome het volgende:
folie vind ik wel weer erg leuk(kan je leuk gaatjes in maken op bepaalde plekken en het fixeert erg stevig)
Je bedoeld die van Toeps? Daar is ze vast heel blij meequote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef Chandler het volgende:
tja tis maar waar je van houd al vind ik dat meiske op die 2e foto best sweet
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef erodome het volgende:
Speciaal voor de TS
http://sakura-girls.com/lilc/
http://www.ejzbrokenangelz.com/
Je bent dus overduidelijk niet de enige die dit leuk vindt!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo raar aan dande ene persoon houdt van poepsex,de andere van amputatie,nog een andere van necrofillie,en ik van gips
Man je moest eens weten hoeveel "vreemde" fetishes er zijn. Persoonlijk vind ik fetishes altijd interessant en ik heb er zelf ook wel wat. Als je een gipsfetish al vreemd vind dan heb ik nog een vreemdere voor je: Fetish voor badmutsen.... Staat op Wikipedia zelfs beschreven dus ook daarvoor geldt dat er veel mensen van houden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
Huh
dat daar een markt voor is! Voor t eerst dat ik lees over iemand met een gips fetish
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |