quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb jou al helemaal niets te melden adhamd.
Heb je aandacht tekort dat je op alles wat los en vastzit moet reageren.
Had vroeger op zolder een tafel van 3x3 met een trein en ook een heel dorp.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef pascalheister het volgende:
lego geweldig
had vroeger op de zolder een tafel vol met een grote legostad, ook ooit nog eens wat kermis attracties gemaakt
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens, op National Geographic op dit moment een wel hele wrange documentaire: Wat gebeurt er als een orkaan New Orleans treft
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Had vroeger op zolder een tafel van 3x3 met een trein en ook een heel dorp.
Ik ga em vanavond maar weer eens opbouwen![]()
En alle experts die aan bod kwamen waren het erover eens: Het wordt een rampquote:
ja, het wordt tijd dat die eens van een podium flikkeren ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 17:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lange Frans en Baas Bmoet altijd spontaan
van dat nieuwe nr van hun
Ik geloof dat Rita er ook zin in heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En alle experts die aan bod kwamen waren het erover eens: Het wordt een ramp
Tja .....
Ja, ze drijven zo de andere kant weer opquote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef VoreG het volgende:
Ja die Rita verdrijft alle vluchtelingen weer uit de stad, het is ook altijd hetzelfde
Te hard gereden.....?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Superheld het volgende:
GVD weer een bierkratje door mn neus heen geboord door die kut politie![]()
Neequote:
Oke, sorry.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee![]()
Iemand heeft meldplicht gekregen die mij altijd een kratje juup gaf als ik 2 kaartjes voor NAC regelde.
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef dndiek het volgende:
dndiek gaat er vandoor
Eerst uiteten, daarna verjaardagsfeest van mijn zus en stappen
Misschien tot vannacht!
Oja. Dat ik ook nog een volle bak heb staanquote:
Rita en vluchtelingen, slechte combi....quote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef VoreG het volgende:
Ja die Rita verdrijft alle vluchtelingen weer uit de stad, het is ook altijd hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |