sorry ik was / ben meer van de ruimte legoquote:
heb nog ridder/ruimte/city lego zat liggen bij m'n ouders.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry ik was / ben meer van de ruimte lego
had vroeger de hele zolder vol met lego .... mooi was die tijd
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
mierda [la ~ (v)] (caca)
schijt [de ~ (m) ,het ~]
poep [de ~ (m)]
stront [de ~ (m)]
drek [de ~ (m)]
kak [de ~ (m)]
Ik heb zelfs dingen na proberen te maken van Starwars ( die olifant tank) was nog redelijk gelukt ookquote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb nog ridder/ruimte/city lego zat liggen bij m'n ouders.
Lego is niet meer als dat het was....![]()
star wars zijn tegenwoordig standaard sets geworden....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs dingen na proberen te maken van Starwars ( die olifant tank) was nog redelijk gelukt ook
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker de hele nacht niet kunnen slapen. Net als ik overigens.
Ja maar ik heb het nu ook over 15 jaar geleden ...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
star wars zijn tegenwoordig standaard sets geworden....
Dag appeltje...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik ben weg![]()
![]()
![]()
tot vanavond ofzoiets
Nee. Zojuist bekend gemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Joop Doderer? Ik dacht dat die allang dood was?
quote:Joop Doderer (84) overleden
Uitgegeven: 22 september 2005 13:36
Laatst gewijzigd: 22 september 2005 13:48
AMSTERDAM - Joop Doderer is donderdagochtend overleden. Zijn manager heeft dat laten weten. Doderer werd 84 jaar. Hij overleed in een zorgcentrum in Roelofarendsveen. Dat was tevens zijn woonplaats. Doderer werd met name bekend door zijn rol als Swiebertje in de gelijknamige serie.
Meer informatie volgt.
terugsteken....quote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:ziekjes thuis.
golfer heeft me aangestoken
Swiebertje
Veel beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:ziekjes thuis.
golfer heeft me aangestoken
Swiebertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |