Op dit moment vind ik Chantal nog minder gemotiveerd dan Tanja.Die laatste komt na het goede gesprek met Rob veel relaxter en ook gemotiveerder over.Persoon die wel heel erg slecht is in werken is Linda....eerst met de fiets nu weer met deze opdracht.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef mr-maxi het volgende:
begin me nu toch wel te ergeren aan die kut chantal
Alle meningen behalve die van Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet de streams aan, en weer zitten ze te praten ipv te werken
Hoor wel Rob zeggen dat hij iedereen zijn mening wil horen.
Dat vind ik positief, ik vond hem vanmorgen ook al meegaand toen Tan een voorstel deed.
[offtopic]peter6000 is voor het eerst sinds 16 dagen naar de fitness geweest net[/offtopic]
zet er een fles Whiskey voor... dat rent ze wel!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:58 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik Chantal nog minder gemotiveerd dan Tanja.Die laatste komt na het goede gesprek met Rob veel relaxter en ook gemotiveerder over.Persoon die wel heel erg slecht is in werken is Linda....eerst met de fiets nu weer met deze opdracht.![]()
Tjah, niet iedereen gaat binnenshuis met een donkere zonnebril zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Oei, dat was hard...
Chantal: Niemand heeft gevraagd wat Lieske ervan vind.
Lieske: Dat ben ik wel gewend hoor dat ze het niet vragen...
Doel van het gesprek was * meer naar elkaar luisteren*quote:Terwijl Lieske dat zegt is iedereen al weggelopen...
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]peter6000 is voor het eerst sinds 16 dagen naar de fitness geweest net[/offtopic]
Lieske begint langzaam los te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Oei, dat was hard...
Chantal: Niemand heeft gevraagd wat Lieske ervan vind.
Lieske: Dat ben ik wel gewend hoor dat ze het niet vragen...
Terwijl Lieske dat zegt is iedereen al weggelopen...
EGO'Squote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske begint langzaam los te komen.
Alleen wel te hopen dat het op tijd is.
ik ook ...arme kind...(ben emo koe leef te erg mee soms)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
Lieske is volgens mij heel erg verdrietig nu...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:01 schreef mr-maxi het volgende:
Tanja is niet echt mijn favoriet maar op dit moment stijgt ze wel een paar punten. en Chantal vind ik zon hypocriet wijf bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |