Lieske begint langzaam los te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Oei, dat was hard...
Chantal: Niemand heeft gevraagd wat Lieske ervan vind.
Lieske: Dat ben ik wel gewend hoor dat ze het niet vragen...
Terwijl Lieske dat zegt is iedereen al weggelopen...
EGO'Squote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske begint langzaam los te komen.
Alleen wel te hopen dat het op tijd is.
ik ook ...arme kind...(ben emo koe leef te erg mee soms)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
Lieske is volgens mij heel erg verdrietig nu...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:01 schreef mr-maxi het volgende:
Tanja is niet echt mijn favoriet maar op dit moment stijgt ze wel een paar punten. en Chantal vind ik zon hypocriet wijf bah
Ik denk dat Tanja ons nog gaat verbazenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef noekje het volgende:
Tanja, gaf Lieske zelfs een aai over haar bol.
Mijn wereld staat op zijn kop!
Waarom loopt sjankwal nu niet naar binnen dan om de groep ff op z'n flikker te geven?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef nicoleV het volgende:
Chantal......doen we niet bewust......
pff ik zit nu mee te jankenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet écht bijna huilen.... Nu.
Ik voel zo met haar mee...
* flugeltje heeft vijf oudere broers en kan zich het gevoel van Lieske ook goed voorstellen, deed ook altijd voor spek en bonen mee.
Ik ook!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet écht bijna huilen.... Nu.
Ik voel zo met haar mee...
* flugeltje heeft vijf oudere broers en kan zich het gevoel van Lieske ook goed voorstellen, deed ook altijd voor spek en bonen mee.
Ze heeft wel inhoud, maar ze is een beetje naief, en door die filter komt het eruit.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
Prima lieske huilt en geeft haar mening.
Die gaat los komen die pikt het niet meer
Lieske go go go
Inmiddels is het hier ook anders hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 13:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Alleen ik overschreeuwde mijn 5 broers wel,hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |