Leuk hequote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een Hagenees
Tottenham
Een Hagenees die voor Tottenham is![]()
![]()
Dit lag dus niet aan wat voor systeem dan ook. Gewoon grove persoonlijke fouten...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Het was dus ineens slecht gisteren, na een goed begin? Niets van meegekregen, maar ik was niet eens verbaasd.... Het is jammer, maar met dit systeem blijf je aankloten.
Waarom geen SQD of Vermaelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Radegast het volgende:
Grygera kan niet spelen tegen Roda JC, maar dinsdag tegen Arsenal is hij er weer bij.
Hetinga is geschorst tegen Roda volgens mij, dus wie moet er dan in godsnaam centraal achterin?
Ik snap niet wat die Blind in Vonk zietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens gister bij het 2e doelpunt vond ik niet echt de verdediging's schuld. Iedereen hield achterin zijn mannetje maar ze waren gewoon met 1 man te weining. Meer schuld van Pienaar of Galasék die niet terugzakt.
1e doelpunt zag Vonk er ook niet goed uit, die gast mag ook gewisseld worden. Heeft iemand hem ooit een prachtige redding zien maken?(op die in Praag na dan maar dat was mazzel)
Ik wil Stekeleburg terug![]()
Wanbeleid = Ajax eigen!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Het wanbeleid begon naar mijn mening al bij het onbegrijpelijke ontslag van Olsen.
quote:Ik las vanmorgen in de Haagse krant dat Ajakkes grote belangstelling heeft voor Elia en Saeijs. Vooral de koelbloedigheid waarmee beide spelers de doelpunten hebben gemaakt is opgevallen bij Ajax trainer Danny Blind. Hij ziet in verdediger Saeijs een echte centrumspits. In ruil hiervoor is aan Ado de verhuur aangeboden van charisteas en Rosenberg. Indien Ado akkoord gaat krijgen zij iedere maand van Ajax een niet nader bekend te maken bedrag op de bankrekening gestort.Ado ziet waarschijnlijk af van deze deal omdat ze al genoeg spitsen in het tweede hebben rond lopen.
idd, we moeten het maar afwachten, i.p.v. hem na ong. 8 wedstrijden al af te zeikenquote:Misschien dat het met Rosenberg net zo moet gaan als met Zlatan, eerst een hele lange tijd ergeren en dan de vruchten plukken....
wat een gelulquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
ADO-supporters denken ineens grappige m@iltjes te moeten versturen:
[..]
Toch is er een verschil, je ZAG bij Zlatan dat ie iets bijzonders had, zijn manier van spelen was niet altijd even gelukkig in het begin, maar wel dat je kon zien dat hij klasse had. Dat zie ik bij Rosenberg dus echt niet he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, we moeten het maar afwachten, i.p.v. hem na ong. 8 wedstrijden al af te zeiken
Ik heb hem nou al zijn wedstijden in de competitie+CL etc.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb je misschien gelijk in. ik heb maar heel weinig live wedstrijden gezien. laten we hopen dat het nog gaat komen. maar ik vind rond de 8 wedstrijden wel erg snel
ze inzet is er wel, hij staat er, misschien wat vaak buitenspel, maar dat betekend dat hij inzet toont en op scherp staat. indivuele acties vind ik wel goed van hem, alleen het afronden mis ik. hij mist teveel kansenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem nou al zijn wedstijden in de competitie+CL etc.
En ik mis gewoon dat briljante bij balaannames en andere technische zaken, hij doet maar wat lijkt het wel...
Inzet is fijn, en het zou natuurlijk ook nog eens wat zijn als hij OOK niet hard werkt. Maar goed, we zullen het zien he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ze inzet is er wel, hij staat er, misschien wat vaak buitenspel, maar dat betekend dat hij inzet toont en op scherp staat. indivuele acties vind ik wel goed van hem, alleen het afronden mis ik. hij mist teveel kansen
idd, want over zlatan begon ook iedereen te zeiken, moet je nu kijken hoe hij speeltquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inzet is fijn, en het zou natuurlijk ook nog eens wat zijn als hij OOK niet hard werkt. Maar goed, we zullen het zien he?
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, want over zlatan begon ook iedereen te zeiken, moet je nu kijken hoe hij speelt
daar zit wat inquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nu.
Ajax - Celtic 1-3, Ajax - Kopenhagen 0-1 , Heerenveen - Ajax 5-1 , Ajax - Nac 1-3 , Ajax - Psv 1-3, FC utrecht - Ajax 3-1...... mwah...... Co werd ook niets voor niets ontslagen destijdsquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Zlatan had natuurlijk de mazzel dat Ajax het toen niet zo beroerd deed als nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |