>>> Op Adofans.nl staat samenvatting van Talpa online. <<<quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef S-Two het volgende:
Staat er trouwens nog ergens een samenvatting van gister online? Ben toch wel benieuwd.

Vetgemeste endomorfe ossenkutquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
¡vete a la mierda cucaracha!
Nee, ik houd het bij cerveza (of hoe je dat ook mag schrijven)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ware het niet dat jouw Spaanse vocabulaire niet zo groot is.![]()

quote:Op donderdag 22 september 2005 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dringend behoefte aan een linkerspits. Is Tom Soetaars verhuurd of verkocht?

Het is wel duidelijk dat die samenvatting van een aso site komtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
>>> Op Adofans.nl staat samenvatting van Talpa online. <<<

quote:Op donderdag 22 september 2005 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dringend behoefte aan een linkerspits. Is Tom Soetaars verhuurd of verkocht?

quote:
Of geef Derk Boerrigter een volwaardige kans in het eerste. Het is toch een groot talent? Over een klein maandje wordt hij al 19, dus een mooie leeftijd voor een debuut. Wellicht gaat Ryan Babel ook beter presteren als er concurrentie komt?quote:

We hebben inmiddels al 8 verliespuntenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
Ik vin, ondanks de uitslag, dit niet eenw edstrijd om lang over na te treuren voor Ajax of om echt consequenties uit te trekken, alleen dat de spitsen nog niet brengen wat er bij een topclub van ze verwacht wordt.
Maar zolang Sneider de ene na de andere mooie treffer maakt is dit probleem vooralsnog nit onoverkomelijk.
Maar na 5 wedstrijden al 6 verliespunten is natuurlijk niet goed voor een titelkandidaat dus staat de druk er wel op bij Blind en ik hoop voor hem dat er voor de winterstop alleen maar gewonnen gaat worden, anders beginnen de media zich te roeren over diens positie tijdens de winterstop.
Ik heb het gevoel dat zodra Rosenberg er twee in 1 wedstrijd maakt na goed stelling genomen te hebben, de ban gebroken is en hij er alsnog 20 inlegt dit seizoen.

\quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al 8 verliespunten![]()

EenSCH!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
S-Two, elke Ajacied ziet in dat 4-4-2 de enige redding is, behalve Blind zelf. Babel en Rosales is prut. Ik pleit voor een Charisteas en Rosenberg voorin.
Kunnen er niet spandoeken over worden gemaakt ofzo?

Denk je dat een trainer, in dit geval Danny Blind, zijn mening/gedachtengoed wijzigt, naar aanleiding van een paar spandoeken op de tribunes? Danny Blind moet óf de formatie wijzigen, zodat de spelers die hij tot zijn beschikking heeft beter presteren óf hij moet spelers aantrekken, die goed presteren in de formatie die Danny Blind voor ogen heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:

Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:
S-Two, elke Ajacied ziet in dat 4-4-2 de enige redding is, behalve Blind zelf. Babel en Rosales is prut. Ik pleit voor een Charisteas en Rosenberg voorin.

Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien makenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.

quote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
EenSCH!
Enne, u riep mij
4-4-2! DAAR KOMEN WIJ VERDER MEE!

Kan ie ook niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien maken

De Rosales die nu in vorm is mag blij zijn met een basisplaats in het eerste van NEC. Gisteren was het BEDROEVEND wat hij liet zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Rosales is geen slechte speler. Die mag wmb rechtsbuiten blijven spelen.

Babel moet er sowieso in vind ik. Ik vind dat Rosenberg meer toekomst heeft dan Charisteas, alleen ik denk dat het verstandig is om hem eerst nog even op de bank te laten. Charisteas en Babel dan voorin.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Nashje het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |