Joyvke, heel erg welkom en wat goed dat je al 6,5 kilo bent afgevallen in 3 wekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:06 schreef joyvke het volgende:
Nou na lang beraad en veel gelurk in dit topic... heb ik besloten om ook mee te doen. Als dat nog kan en mag uiteraard. Motivatie van mensen werkt veel beter dan wanneer je het in je uppie doet.
Joyvke (1m60) (37,89) was 97,5 kg, weegt nu 97,5 kg en wil graag 60 kg wegen
Hopelijk heb ik het zo goed gedaan. Ben al 6,5 kg kwijt, maar wil gewoon opnieuw tellen ^_^. In totaal ook al 36,5 cm kwijt. In de 1e 3 weken. Hopelijk gaat dit zo door. En eigenlijk wil ik de 55 proberen te halen
. Eerst eens zien of ik de 60 haal.
Hoe maak je magere spaghetti??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
we komen er welmorgen lekker weer sporten en vandaag een magere spaghetti
suc6 allemaal!
uh ik zeg het misschien verkeerd, maar neem gewoon volkorenspaghetti, met mager rundergehakt, groenten en tomatensaus. en natuurlijk zonder de kaas.quote:
Eigenlijk ben je veeeeeeeeeeel te slank om tussen ons "bolletjes" in te zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Quinazoline het volgende:
Hallo. Ik weet niet of ik hier goed zit......
I know, maar ik stond in een andere lijst wel met een beter kloppend gewichtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Riann het volgende:
miss_sly het kan zijn dat jou gewicht in de OP niet klopt als je een nieuw topic aan maakt pak je altijd alles van de laatste update die er is gegeven in het laatste topic. De OP word niet telkens aangepast als er een nieuwe update is. Of een blauw iemand moet dat doen.
Is goed, ik verwerk dat er inquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:31 schreef teigan het volgende:
ik geloof ook dat het de afgelopen paar weken niet meer is bijgewerkt, ik heb nog wel ergens een update geplaatst, maar daarna is het een beetje misgelopen geloof ik..
Maar iig fijn dat jij nu weer even een update doet.. Zou je het lijstje ook bij kunnen werken, ik geloof dat Faat ook wel updates wilde doen
Jaaaaaah sauna meetingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef teigan het volgende:
Dieetclubmeeting deel VIII 5 november
voor degenen die het nog niet gezien hadden,er komt weer een saunameeting aan.. Dit keer in het noorden van het land, maar daarom zeker niet minder gezellig...
Edit: Ook al staat er al een datum in de TT, deze staat nog niet vast, en wordt ws. iets later.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |