abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31431918
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:06 schreef joyvke het volgende:
Nou na lang beraad en veel gelurk in dit topic... heb ik besloten om ook mee te doen. Als dat nog kan en mag uiteraard. Motivatie van mensen werkt veel beter dan wanneer je het in je uppie doet .

Joyvke (1m60) (37,89) was 97,5 kg, weegt nu 97,5 kg en wil graag 60 kg wegen

Hopelijk heb ik het zo goed gedaan . Ben al 6,5 kg kwijt, maar wil gewoon opnieuw tellen ^_^. In totaal ook al 36,5 cm kwijt. In de 1e 3 weken. Hopelijk gaat dit zo door. En eigenlijk wil ik de 55 proberen te halen . Eerst eens zien of ik de 60 haal.
Joyvke, heel erg welkom en wat goed dat je al 6,5 kilo bent afgevallen in 3 weken

En nee, dit gaathelaas niet in dit tempo zo door. Straks zal het een stuk langzamer gaan en daarna nòg langzamer. Je zult stilstaan qua gewicht en dan de moed een beetje verliezen. Niet doen hoor! Gewoon doorgaan, want je lichaam is zich dan aan het aanpassen. 55 kilo is wel een heel erg "ver weg getal" en misschien wat te onrealistisch. Ik hoop uiteraard dat dat je lukt, maar het zal héél erg moeilijk zijn daar te kunnen komen, zo niet bijna niet mogelijk.

Maar succes en heel erg welkom!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31436238
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

we komen er wel morgen lekker weer sporten en vandaag een magere spaghetti

suc6 allemaal!
Hoe maak je magere spaghetti??
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:43:11 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_31436542
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe maak je magere spaghetti??
uh ik zeg het misschien verkeerd, maar neem gewoon volkorenspaghetti, met mager rundergehakt, groenten en tomatensaus. en natuurlijk zonder de kaas.

en een niet al te grote portie.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_31443853
Hallo. Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wil ook proberen om met behulp van dit topic dichter naar mijn streefgewicht te komen. Ik weeg al iets van een jaar ongeveer 75 kg, met een langte van 1.60. De laatste tijd ben ik wel wat afgevallen (sinds de vakantie ofzo) en ik weeg nu 73 kg. Dat is eem BMI van 28.5. Mijn streefgewicht is 65, maar ik zou het fijn vinden als ik eerst 70 zou kunnen wegen, en dat vol zou kunnen houden.
Mijn probleem is altijd het volhouden/doorzetten en het avondeten. Omdat ik op kamers woon en vaak voor 1 persoon moet koken, kook ik eigenlijk altijd (wat) te veel. Omdat het dan niet veel te veel is en eigenlijk toch wel lekker eet ik het dan op. Soms lukt het me om periodes minder te eten, maar dat gaat dan een paar weken goed, en daarna niet meer.
Ik wil nu proberen of het een motivatie is om met de mensen hier samen te proberen gewicht kwijt te raken. Ik weet alleen niet of ik goed zit, omdat ik totaal maar 8 kg kwijt 'hoef' (hoewel ik liever nog lichter zou zijn, maar dat durf ik eigenlijk niet eens te willen).
Wel is het zo dat die 8 kilo's erg 'vast' lijken te zitten zegmaar.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_31456746
IlseV (1m69) (29,0) was 81 kg, weegt nu 82,9 kg en wil graag 70 kg wegen +1,9

Tja, dat is dus mijne nieuwe update...Veel kan ik er niet bij toevoegen...
pi_31511465
Na een week aanmodderen na mijn vakantie heb ik besloten er weer echt tegenaan te gaan. Er moet nog ruim 12kg af, dus ik heb nog zat te doen. Heb nog geen nieuwe update, ben juist een pondje aangekomen afgelopen week. Tja, de koekjes, dropjes en toetjes waren ook zo lekker. Vooral de drop... ik heb op vakantie 3 weken trek in drop gehad... dus dat heb ik vorige week even afgereageerd.
Nu ik mezelf weer enigszinds onder controle heb ga ik er dus weer voor.

Zodra er weer wat af is volgt er weer een update.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:48:19 #232
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31512014
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Quinazoline het volgende:
Hallo. Ik weet niet of ik hier goed zit......
Eigenlijk ben je veeeeeeeeeeel te slank om tussen ons "bolletjes" in te zitten

Maar ja, lijnen blijft lastig of je er nu 8 of 30 kwijt moet, dus ik zou zeggen welkom in dit topic
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31515147
Hmmz, na de vakantie en 2 maanden niet sporten zit ik stiekem toch weer op 92. 3 kilo meer dan in mijn laatste update.
Ik ga er weer hard tegenaan en hoop binnenkort weer een positieve update te kunnen posten.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:48:30 #234
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31527693
Gek genoeg ben ik de laatste tijd een beetje "anti-lijnen" geweest (chips in het weekend, af en toe een koekje e.d.) en eigenlijk ook wel weinig gesport... En toch maar 4 ons boven mijn 'dieptepunt'! Dat valt me weer alles mee. Ik hoop dat ik snel weer zin krijg om me er in te storten, maar vooralsnog voel ik me nog een beetje 'lijnmoe'. En zolang het bij 4 ons blijft ben ik er eigenlijk ook wel nog tevreden mee (maar meer mag het echt niet worden!!!).
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_31534803
Dieetclubmeeting deel VIII 5 november

voor degenen die het nog niet gezien hadden,er komt weer een saunameeting aan.. Dit keer in het noorden van het land, maar daarom zeker niet minder gezellig...

Edit: Ook al staat er al een datum in de TT, deze staat nog niet vast, en wordt ws. iets later.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 09:22:04 #236
5428 crew  miss_sly
pi_31553395
Ook weer even updaten
Oud (klopt niet helemaal, de OP was geen recente lijst volgens mij):
miss_sly (1m65) (26,1) was 84,5 kg, weegt nu 70,0 kg en wil graag 68 kg wegen -16,5

Nieuw:
miss_sly (1m65) (24,8) was 84,5 kg, weegt nu 67,5 kg en wil graag 65 kg wegen -17,5

Hoe zit het met de update van de lijst? Ik wist niet meer wanneer ik nou aan de beurt was. Als het mijn beurt is, doe ik het wel zsm hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 oktober 2005 @ 09:30:19 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31553552
Oud:
Sjeen (1m70) (29,2) was 105 kg, weegt nu 84,3 kg en wil graag >80 kg wegen -20,7

Nieuw:
Sjeen (1m70) (28,9) was 105 kg, weegt nu 83,6 kg en wil graag >80 kg wegen -21,4
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_31553595
miss_sly

Week 39: miss_sly
Week 40: miss_S
Week 41: Sjeen
Week 42: Pandorah

dit is het lijstje uit de openingspost...
Maar ik weet niet welke week het nu is... 41 ofzo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 09:43:06 #239
5428 crew  miss_sly
pi_31553793
teigan, ik bedoelde nog neit eens het update-lijstje, maar dat is ook handig ja. Had ik overheen gelezen. Ik zal zorgen voor een nieuwe update; wordt waarschijnlijk morgenavond.

Ik bedoelde ook dat de lijst met namen/gewichten uit de OP niet klopte, want ik was al 69 ofzo, en dat had ik ook al gemeld. Maar dat maakt niet uit
pi_31555945
ik geloof ook dat het de afgelopen paar weken niet meer is bijgewerkt, ik heb nog wel ergens een update geplaatst, maar daarna is het een beetje misgelopen geloof ik..

Maar iig fijn dat jij nu weer even een update doet.. Zou je het lijstje ook bij kunnen werken, ik geloof dat Faat ook wel updates wilde doen
pi_31555950
miss_sly het kan zijn dat jou gewicht in de OP niet klopt als je een nieuw topic aan maakt pak je altijd alles van de laatste update die er is gegeven in het laatste topic. De OP word niet telkens aangepast als er een nieuwe update is. Of een blauw iemand moet dat doen.
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 11:37:39 #242
5428 crew  miss_sly
pi_31556063
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Riann het volgende:
miss_sly het kan zijn dat jou gewicht in de OP niet klopt als je een nieuw topic aan maakt pak je altijd alles van de laatste update die er is gegeven in het laatste topic. De OP word niet telkens aangepast als er een nieuwe update is. Of een blauw iemand moet dat doen.
I know, maar ik stond in een andere lijst wel met een beter kloppend gewicht
Maakt niet uit hoor, het belangrijkste is dat ik zelf weet hoe het zit
pi_31556065
FOK!dieetclub deel 68

dat is de laatste update van mij....
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 11:38:04 #244
5428 crew  miss_sly
pi_31556073
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:31 schreef teigan het volgende:
ik geloof ook dat het de afgelopen paar weken niet meer is bijgewerkt, ik heb nog wel ergens een update geplaatst, maar daarna is het een beetje misgelopen geloof ik..

Maar iig fijn dat jij nu weer even een update doet.. Zou je het lijstje ook bij kunnen werken, ik geloof dat Faat ook wel updates wilde doen
Is goed, ik verwerk dat er in
pi_31556724
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef teigan het volgende:
Dieetclubmeeting deel VIII 5 november

voor degenen die het nog niet gezien hadden,er komt weer een saunameeting aan.. Dit keer in het noorden van het land, maar daarom zeker niet minder gezellig...

Edit: Ook al staat er al een datum in de TT, deze staat nog niet vast, en wordt ws. iets later.....
Jaaaaaah sauna meeting

ff kijken wanneer ik kan...
pi_31557030
Oh leuk, octopussy!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:49:05 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_31559596
hoi allemaal!

Hier gaat het met het afvallen nog steeds goed. Alleen het bewegen lukt nu niet weg. Ben na het volleyballen zaterdag met gigarugpijn (en vage uitstraling in mijn benen) naar de huisarts geweest> heb ischias en mag nu niet werken (ben ll-ic-verpleegkundige, dus lichamelijk te zwaar) en ook niet sporten.
Volgens de huisarts kan het 3-6 weken duren, maar hoop echt dat ik komende week weer een beetje bezig kan!
verveel me hopeloos en kan en mag bijna niets doen

ps: ischias is een irritatie/ ontsteking van de nervus ischiatis, de grootse zenuw in je lichaam, welke bij je bekken het ruggemerg verlaat en richting je benen loopt.

balen dus

nog iets positiefs, nog geen tijd voor mijn update, maar al wel weer een kilo kwijt deze week!
pi_31561225
Beterschap Beessie-Jen!
Sterkte met het niets mogen doen... da's altijd balen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_31577452
owkee weer ff updaten:

oud:
Beessie-jen (1m85) (28.6) was 115,5, weegt nu 97.8 en wil graag 85 kg wegen -17.7

nieuw:
Beessie-jen (1m85) (28.2) was 115,5, weegt nu 96.6 en wil graag 85 kg wegen -18.9

*trots op BMI*
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:16:01 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_31603107
vast even voor en na fotos om een idee te geven wat een verschil het al maakt:

december 2004:

oktober 2005:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')