al zou het alleen maarvoor Tanja zijnquote:
Maar het is wel grappig dat tanja vanmorgen bezig was en het grootste gedeelte lag te slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid. OOK op tanja's manier hadden ze het niet gered..PUNT
oh ik dacht dat het over tabak ging, maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef flugeltje het volgende:
Flugel bekent nu ook dat ze zichzelf het schampeloerus had gewerkt in de hoop dat ze niet zonder rookwerk zou komen zitten....![]()
Ik heb overigens BB alleen over sigaretten horen spreken, misschien krijgen ze gewoon wel weer zware shag ipv sigaretten...
Minstens een week wordt dit ingewrevenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Maerycke het volgende:
Hoe lang gaat Tanja nog door met dat gezever? *rolt met ogen*
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelulquote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
Voor Dido & co geen sigaretten volgende week.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.
Heeft ze gelijk in, maar dat geldt dan ook voor alles en iedereen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Wat een toestand.
Tanja praat meer dan de afgelopen weken bij elkaar...
Ze gaan ze over 10 minuten proberen uit bed te krijgen.
Ralph neemt het op voor de anderen die gesloopt zijn; Rob zegt: wij zijn ook gesloopt.
Ralph: maar niet iedereen is hetzelfde.
Tanja: wat we nu doen moeten we vaker doen, mensen proberen over te halen.
Eensquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelul
merk steeds minder van dat back to basic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |