True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Tanja stelde deze werkmethode overigens gisteren al voor. Toen zag ik al dat het sneller zou gaan werken, maar ja.... Niemand luisterde naar haar.
Ik persoonlijk zou toch nog ff doorgegaan zijn. Ben niet zo'n opgever wat dat betreft... En ik weet zeker dat BB het ook gewaardeerd had als ze doorgegaan waren. BB heeft dit jaar al vaker laten merken zeer gevoelig te zijn voor goede inzet... Als de bewoners de juiste snaar weten te raken doet BB graag wat exta.
wat een werkquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
Tuurlijk hadden ze het niet gehaald, maar ze waren wél verder gekomen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)
Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureauquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef NG het volgende:
Wat zei Rob nou toen hij de DBK uitging?
lees nu eens een keerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, er zitten meerdere rokers is dat huis, maar zij is de enige die zich er druk over maak hoor, sure!
hahahaha dat heb ik dus ook je weet wat er mee geklooid isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureau![]()
Ik lust nu dus ook geen taart meer van een bepaald merk...
Is dat zo, of hoop je datquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef AnTjUh het volgende:
ze halen t toch niet dus als ze dan toch doorgaan krijgen ze wel gewoon eten maar geen sigaretten en shag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |