zucht...dat was wat men noemt een figure of speechquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!![]()
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?quote:Weet niet, volgens mij is de stress die er door het niet roken ontstaat, ook niet super gezond voor het ongeboren kindje. Die is (erg genoeg) de nicotine al gewend. Het roken is dan ook hetgeen ik Tanja echt kwalijk neem!
Zet deze posting ook even in het pró Tanja topic .quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/757312/5/50#30819586]donderdag 22 september 2005
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?
blijven roken is dus feitelijk je kind ontzien
hulde voor Tanja dus, dat ze dat gewoon inziet,en zich niet gek laat maken door de anti rook mafia
De jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef Loedertje het volgende:
Rob zegt dat het al 12 uur is
Hebben ze plots een klok ?
Tssssss, bélachelijkquote:
Ze (BB) hadden hem net even kunnen ontregelen, toen het hek openging en er 'bewakerts' enzo de tuin in liepenquote:
Punten scoren ( +/-)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Rob blijft BB bij hun standpunt (ook als ze doorgaan)
Waar is Tanja dan mee bezig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |