Damn right, owned frenchyquote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
-Lang verhaal over kut fransman-
Ach, jij verstaat ze dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef nadiiii het volgende:
zo erg hinderlijk van die marokanen in de tram gaan ze met ze allen over mij zitten praten in het morokaans........ hoe hinderlijk kan je zijn![]()
Die ik tref tijdens de zomerperiode in de winkel niet... pfffquote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, ze vertikken het alleen.
Hehe ik mag het hopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef nadiiii het volgende:
zo erg hinderlijk van die marokanen in de tram gaan ze met ze allen over mij zitten praten in het morokaans........ hoe hinderlijk kan je zijn![]()
maar soms mogen ze van mij wel in hun taal lullen want die dingen waar ze over praten of HOE ze praten kan ik me ook zwaar aan ergeren......
mijn vader komt uit jugoslavië (woont 30 jaar in NL) en die praat nog beter nederlands dan mij ik![]()
als ze wijzen wel kneusquote:
hehehehehhequote:
Kansloos geval ben jij danquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef nadiiii het volgende:
mijn vader komt uit jugoslavië (woont 30 jaar in NL) en die praat nog beter nederlands dan mij![]()
Haal de jappanners er ook meteen ff bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Limburgers uit KerkradeOverigens worden de Fransen altijd erop aangekeken dat ze geen Engels spreken.
Dat vind ik niet helemaal eerlijk want de Italianen zijn net zo erg.
jij ookquote:
Randstad + alle andere bijbehorende stinkende aso regio'squote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef minkuukel het volgende:
Friesland, nog zo'n mooi voorbeeld.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Randstad + alle andere bijbehorende stinkende aso regio's![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laatst was er een zaak bij de rijdende rechter. Daar zat een turks stel in die al 30 jaar in Nederland woonde. Toch moest er nog ondertiteling onder komen te staan om hun te kunnen verstaan.
Zullen we hem gaan toespreken in het frans ofzoquote:
krèg jè s effe de grafkankâh in je hagses voâh ik je bek verbâwh, vuêile tiefesmegool!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Randstad + alle andere bijbehorende stinkende aso regio's![]()
vooruit, maar alleen omdat je uit grunning komtquote:
Dan passen wij ons toch aan, what's ur point?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laatst was er een zaak bij de rijdende rechter. Daar zat een turks stel in die al 30 jaar in Nederland woonde. Toch moest er nog ondertiteling onder komen te staan om hun te kunnen verstaan.
voel ff aan je balhaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef saban het volgende:
[..]
Dan passen wij ons toch aan, what's ur point?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |