twee verzamelen en één inpakken gaat snellerquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef nicoleV het volgende:
Het zit 'm in het wachten...dat de inpakker soms doet op degene die die het verzameld daar gaan secondes in verloren.......tel maar uit in een uur kan zo 10 to 20 pakjes schelen.....reken maar uit op een dag....per persoon......
Twee posts boven je post.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Heb de streamverslagen gelezen en daar staat in dat ze stoppen. Waarom zijn Rob en Tanja nog bezig dan?
(en zeggen a.u.b. niet dat ik terug moet lezen, ik ben moe! PLEASE)
Tanja geeft aan een snellere methode te hebben en die zijn ze nu aan het testen...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Heb de streamverslagen gelezen en daar staat in dat ze stoppen. Waarom zijn Rob en Tanja nog bezig dan?
Tanja wil Rob bewijzen dat haar manier sneller isquote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Day het volgende:
Morguh allemaal!
Je kan met zes man daar terecht , hooguit, maar je hebt het aanrecht, die lage kast in de gang, de tuintafel nog, dus....quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dus officeel niet gelukt?
Het lijkt erop dat het wel sneller gaat zo, alleen kun je daar niet met 8 man terecht
hadden ze toch ook in teams kunnen doen? uurtje pauze der tussenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Dynabite het volgende:
Allemaal leuk hoor tanja..maar de groep moest dit 36 uur achter alkaar doen....jij bent nu "fris"
nee ze moesten met alle 8 tegelijk werken en normale pauze's aan houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef Inca het volgende:
[..]
hadden ze toch ook in teams kunnen doen? uurtje pauze der tussen
Ze wilt IEDEREEN bewijzen dat zij gelijk had en de enige met daadwerkelijjke inzetquote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja wil Rob bewijzen dat haar manier sneller is
tuurlijk kopen is leuk maar zeker niet belangrijk..kinderen spelen overal mee al zou het een lege fles zijn..geld maakt niet gelukkig. als je altijd maar alles zou kunnen kopen is voor mij de lol er ook af, het is leuker om ervoor te sparenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat vind ik ook
mijn broer heeft een dubbel inkomen koopt alles wat zn hartje begeert voor hem en zn dochter maar of hij daardoor gelukkiger is denk het niet het is wel makkelijker je hebt een zorg minder
Thxquote:
Dat gebeurd vanzelf.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil dat de groep wat kleiner wordt
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:42 schreef the-dragon1976 het volgende:
[..]
tuurlijk kopen is leuk maar zeker niet belangrijk..kinderen spelen overal mee al zou het een lege fles zijn..geld maakt niet gelukkig. als je altijd maar alles zou kunnen kopen is voor mij de lol er ook af, het is leuker om ervoor te sparen
was niet rot bedoeld hoor meer als uitleg..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet dat gezondheid en geluk niet te koop zijn. Anders had ik me allang gezond gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |