Mijn voetquote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
Wie slapen er dan?
Open een volgend topic met in de TT iets over tieten en je hebt stormloopquote:
kruisjes op tekenenquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open een volgend topic met in de TT iets over tieten en je hebt stormloop
Jaquote:
Een poging waard, maar dan moeten ze tegelijkertijd gesloten wordenquote:
Ik zie het probleem echt nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een poging waard, maar dan moeten ze tegelijkertijd gesloten worden
R&P GC is snellerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:25 schreef Pheno het volgende:
Gezien de vaart die in deze topicreeks zit tegenwoordig
Freakquote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Hey, I'm looking good in my new clothes
waar, waarom en hoelaat?quote:
pics!quote:
Je voelt je direct weer aangesproken he. Godt was deze keer aan de beurtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alweer?
Ja kom op zeg ik blijf niet bezig.![]()
Hij vond het voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je voelt je direct weer aangesproken he. Godt was deze keer aan de beurt![]()
Maastricht, omdat het leuk is, 20uquote:
Jij komt niet, nu komt niemand meerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meeting? Ik hoorde dat veel mensen opeens niet meer gingen?
Vast nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef purplerose het volgende:
Singles nog kansen op geneuk van het weekend?
Dat heb je wel aardig goed gehoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meeting? Ik hoorde dat veel mensen opeens niet meer gingen?
Je bent de eerstequote:
Er is geen meet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
De singles nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef purplerose het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef purplerose het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je wel aardig goed gehoord.
heey das een ideequote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maastricht, omdat het leuk is, 20u
He pedopieper!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
hoi allemaal
en hoest met je FBquote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
hoi allemaal
Die laat je natuurlijk ook allemaal aan je voorbij gaan wachtend op de warequote:
Te ver weg voor mij......quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tis al uitverkocht.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey das een idee
ben om 20 uur in Maastricht vanaaf
mits er geen treinvertragingen zijn
waar in Maastricht en quanta costa?
Maar natuurlijk, die kansen laat ik voorbijgaan. Die met de ware, als ik haar tegen zou komen, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die laat je natuurlijk ook allemaal aan je voorbij gaan wachtend op de ware
Jij speelt wel wat klaarquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze player heeft niemand dit weekend
Reserveplayerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze player heeft niemand dit weekend
Die leeft nog steedsquote:
helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
Metro's fotoboek doet het nog steeds ja.
Waarom zo ver wegquote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
Dat je het testquote:Op donderdag 22 september 2005 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
Hij doet hetquote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat is er met mijn fotoboek?
* webspider vermoedt dat purple een vrolijke single isquote:
vanaf hier valt dat best meequote:
Klinkt als een perfecte locatie voor nieuwe meetquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tis al uitverkocht.
Die kaarten zijn zodra ze de verkoop ingaan, binnen 3 dagen weg voor de voorstelling uberhaupt wordt aangekondigdDus de dag na de laatste voorstelling, kun je het beste direct met de Bonbonnierre bellen voor kaarten te reserveren voor de maand erna.
Is maar 8 euro.
Vergaderingen zijn betaald koffiezuipen en ouwehoerenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:30 schreef PhaE het volgende:
Zo eindelijk ff wat quality-time met de internet-verbinding hiero.
Vergaderingen roeleren totaal niet.
Uhm nee, niet als er verwacht wordt dat je ook nog actief meedoet aan de lopende discussie en met ideeen enzo komt ;')quote:Op donderdag 22 september 2005 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn betaald koffiezuipen en ouwehoerenheerlijk toch
Daarom willen ze je ideeen horenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef PhaE het volgende:
[..]
Managers snappen er echt niets van
Manager: mijn werknemers snappen er nix van.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom willen ze je ideeen horen![]()
Werknemers: de managers snappen er nix van........quote:Op donderdag 22 september 2005 12:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Manager: mijn werknemers snappen er nix van.
daar ga ja naartoe voor de standup comediant, niet om te kwebbelenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:30 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Klinkt als een perfecte locatie voor nieuwe meet![]()
Mijn manager kunnen we alles wijs makenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Werknemers: de managers snappen er nix van........![]()
Welke is dat?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Nog 2 weekjes en ik heb hem
Daarom een perfecte plek af te spreken met mensen tegen wie je toch nix te zeggen. Met seksdates ga je toch ook naar de bios?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar ga ja naartoe voor de standup comediant, niet om te kwebbelen![]()
Als mensen er wat over zeggen moet je gewoon zeggen dat Greenpeace je ontbossingsapparatuur in beslag genomen heeft........quote:Op donderdag 22 september 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke is dat?![]()
Ik wil ook een nieuw mobieltje. Mijn nieuwe scheerapparaat is gister op de post gedaan, dan moet ie er toch nu wezen?
Ik had gezegd me niet meer te scheren tot ik hem had, maar het wordt nu wel erg![]()
Jup!! Hopelijk vrijdag/zaterdag nog vrolijkerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider vermoedt dat purple een vrolijke single is
Vroeger deden de postbodes de pakketjes tijdens de ochtendpost, hoe zit dat nu? Het is toch zo dat ze langskomen met een busje met pakketjes voor mensen?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
Normaal is er iets de dag erna ja
Je gaat weer neuken na 3 jaar gebrek aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jup!! Hopelijk vrijdag/zaterdag nog vrolijker![]()
Wat is hetquote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Nog 2 weekjes en ik heb hem
3 jaar is wel heel erg veel om droog te staan, maar echt goeie sex is toch al een half jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je gaat weer neuken na 3 jaar gebrek aan?![]()
Ligt er aan of het onder rembours is of nietquote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vroeger deden de postbodes de pakketjes tijdens de ochtendpost, hoe zit dat nu? Het is toch zo dat ze langskomen met een busje met pakketjes voor mensen?![]()
Ik snap uberhaupt niet waarom ze dat overdag doen, het is ook maar toevallig dat ik thuis ben vandaag. De meeste mensen zijn gewoon naar hun werk.![]()
mijn vader werkt bij de post, ik laat het hem altijd meenemenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vroeger deden de postbodes de pakketjes tijdens de ochtendpost, hoe zit dat nu? Het is toch zo dat ze langskomen met een busje met pakketjes voor mensen?![]()
Ik snap uberhaupt niet waarom ze dat overdag doen, het is ook maar toevallig dat ik thuis ben vandaag. De meeste mensen zijn gewoon naar hun werk.![]()
neem dan meteen een chippie in je hoofd. Pokkekleine dingenquote:
Niet onder rembours, gewoon bezorging.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er aan of het onder rembours is of niet
Dan komt ie inderdaad geloof ik langs rijdenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet onder rembours, gewoon bezorging.
Samsung SGH-D730quote:Op donderdag 22 september 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke is dat?![]()
Ik wil ook een nieuw mobieltje. Mijn nieuwe scheerapparaat is gister op de post gedaan, dan moet ie er toch nu wezen?
Ik had gezegd me niet meer te scheren tot ik hem had, maar het wordt nu wel erg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |