Dat is mijn plan ook. Maar om nog 10 weken vrij te krijgen komende maanden... Ben bang van niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
-grin-
Ik heb nog genoeg vrije dagen...... maar die neem ik later dit jaar nog op (denk ik)
De slakkenvaart.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
Welke vaart?
Kom Kom Kommertje...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah spelen
Muuk, je mag weer komen
Als het aan mij ligt niet te langquote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef foksuk1981 het volgende:
zow.... volgende deel....
hoelang zal het duren voordat deze vol is.....
Ik heb nog 22,5 dagen vrij, waarvan ik er eventueel 10 van mag meenemen naar volgend jaar....quote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat is mijn plan ook. Maar om nog 10 weken vrij te krijgen komende maanden... Ben bang van niet.
* Una_Piedra meld zichquote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
Wie gaan er nog naar die meet btw?
Ik kan gelukkig alles meenemen naar volgend jaar. Dus maar even op zoek naar een wereldreis ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb nog 22,5 dagen vrij, waarvan ik er eventueel 10 van mag meenemen naar volgend jaar....
Dus ik kan nog genoeg vrije tijd opnemen
Ik niet.... maar dat was vast wel bekendquote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
Het is company policy dat je maar 10 dagen mee mag nemen naar het volgende jaar.....quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig alles meenemen naar volgend jaar. Dus maar even op zoek naar een wereldreis ofzo![]()
Una ook single op meet?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik niet.... maar dat was vast wel bekend![]()
Ik niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
ik weet dat :quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra meld zich![]()
gaat het nog wel gewoon door?
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah spelen
Muuk, je mag weer komen
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef Ynske het volgende:
heel slim muuk,
kun je tenminste niet slotposten
Op die manier neemt bij mij de interesse ook weer af.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet dat :
-Melis
-Twist
-PhaE
-Elcaro
-Muuk
-Mokster
niet (meer) komen
en ben bang dat ik ook niet kom, ik voel me echt weer als baggere shit.
quote:
ik denk dat t gewoon een beter idee is, om gewoon een nieuwe datum af te spreken, maarjah wie ben ikquote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Op die manier neemt bij mij de interesse ook weer af.![]()
Jij, euh.... Ynske?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dat t gewoon een beter idee is, om gewoon een nieuwe datum af te spreken, maarjah wie ben ik
geen kloonquote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Jij, euh.... Ynske?![]()
Nieuwe datum klinkt beter dan een Singlesmeet..
Ik geloof je op je woord als jij dat zegt...quote:
yepz, en dat ik de griep nog niet helemaal te boven was, en die nu dus weer erger geworden isquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord als jij dat zegt...![]()
Komt het door het slaapgebrek dat je je zo bagger voelt?
* Una_Piedra geeft wederom een fruitmand aan Yns, maar verzwijgt de slaappillenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, en dat ik de griep nog niet helemaal te boven was, en die nu dus weer erger geworden is
hmmm lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 10:04 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra geeft wederom een fruitmand aan Yns, maar verzwijgt de slaappillen
Met deze pillen heb je geen bed nodig.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm lekker
slaappillen heb ik niet nodig,
als ik in mijn bedje kruip, slaap ik zo
GEEF HIERquote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Met deze pillen heb je geen bed nodig.![]()
quote:
proef ik hier enige vorm van chantage?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Alleen als je er zaterdag dan wel bij bent
![]()
Ben gewoon opzoek naar een compromis.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
proef ik hier enige vorm van chantage?
Exactquote:Op donderdag 22 september 2005 10:16 schreef foksuk1981 het volgende:
ik zie hier een win/win situatie
Je bent de enige die nog gaat. Saaw zou verder nog gaan volgens mij, de laatste keer dat ik haar sprak wel geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra meld zich![]()
gaat het nog wel gewoon door?
Het zal wel een nieuwe datum wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent de enige die nog gaat. Saaw zou verder nog gaan volgens mij, de laatste keer dat ik haar sprak wel geloof ik.
nee, vroeg naar bed gegaan, ik was gisteren best vermoeid eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hey geile dakduif nog geneukt?
Ik denk dat het er gewoon niet van komt, ...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een nieuwe datum worden
Kutsmoes +1, je krijgt er energie VAN.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, vroeg naar bed gegaan, ik was gisteren best vermoeid eigenlijk
Ik doe optimistischquote:Op donderdag 22 september 2005 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat het er gewoon niet van komt, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |